Monday, May 3, 2021

Alfa Romeo 8C, Alfa Romeo Boxer engine, Alfa Romeo

Alfa Romeo 8C:

Den Alfa Romeo 8C war ursprénglech eng Rei Alfa Romeo Strooss, Rennen a Sportsautoen aus den 1930er. Am 2004 Alfa Romeo huet den 8C Numm fir e V8-motoréierte Konzeptauto erëmbeliewt, deen en an d'Produktioun fir 2007 gemaach huet, den 8C Competizione.

Alfa Romeo Boxer Motor:

Den Alfa Romeo Boxer Motor war e waassgekillte flaach-4 Kolbensmotor entwéckelt vun Alfa Romeo fir Frontrad, Längsapplikatiounen. Et debuteiert op den Alfasud, deen 1971 op der Turin Motor Show agefouert gouf. An de folgende Joerzéngten ass de Boxer duerch verschidden Upgrades gaang an huet vill Alfa Romeo Frontrad Autoen ugedriwwen bis 1996. Am Joer 1997 gouf et ofgeschaaft an duerch déckmountéiert Twin Spark Motore ersat.

Alfa Romeo:

Alfa Romeo Automobiles SpA ass en italienesche Premiumauto-Hiersteller an eng Duechtergesellschaft vu Stellantis. D'Firma gouf de 24. Juni 1910 zu Mailand, Italien gegrënnt. "Alfa" ass en Akronym vu sengem Grënnungsnumm, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Anonima" heescht "anonym", wat eng legal Form vu Firma zu där Zäit war, well se vun anonymen Investisseuren gegrënnt gouf. An der éischter Opstellungsphase, fir e Gebai ze hunn fir Autoen ze produzéieren, huet d'Firma d'Portello Fabréck Gebai vun Darracq zu Mailand kaaft, wat zougemaach huet an all Verméigen verkaaft huet. D'Mark ass bekannt fir sportorientéiert Gefierer a war zënter 1911 un Autoscourse bedeelegt.

Alfa Romeo Brera a Spider:

D' Alfa Romeo Brera an d' Alfa Romeo Spider si mëttelgrouss Sportsautoe mat der GM / Fiat Premium Plattform, hiergestallt vu Pininfarina a vun Alfa Romeo als 2 + 2 Coupé respektiv Roadster vermaart.

Alfa Romeo Brera a Spider:

D' Alfa Romeo Brera an d' Alfa Romeo Spider si mëttelgrouss Sportsautoe mat der GM / Fiat Premium Plattform, hiergestallt vu Pininfarina a vun Alfa Romeo als 2 + 2 Coupé respektiv Roadster vermaart.

Alfa Romeo Stelvio:

Den Alfa Romeo Stelvio ass e kompakte Luxus Crossover SUV hiergestallt a vermaart vun der Alfa Romeo Ënnerdeelung vu Stellantis, fir d'éischt op der 2016 Los Angeles Auto Show verroden, a kënnt um Enn vun der Produktioun an der Cassino Planz 2016. Et ass de Moment den Alfa Romeo dee beschten -Verkaafsmodell, mat ongeféier 43.000 am Joer 2018 verkaaft.

Alfa Romeo Caimano:

Den Alfa Romeo Caimano ass e Konzeptauto dee vum Giorgetto Giugiaro vun Italdesign entwéckelt a presentéiert gouf op der Autosalon Turin am Joer 1971. Den Auto gëtt am Museo Storico Alfa Romeo ausgestallt.

Alfa Romeo Canguro:

Den Alfa Romeo Canguro ass e Konzeptauto dee vum Giorgetto Giugiaro bei Bertone entworf gouf. Den Auto baséiert um Chassis vun enger Alfa Romeo TZ a gouf op der Paräiser Autosalon 1964 gewisen. De Kierper ass aus Fiberglas gemaach anstatt aus Aluminium an et huet eng vun den éischte gekollt a Wandruten an engem Auto. Den Numm "Canguro" heescht Kangaroo op Italienesch.

Alfa Romeo Carabo:

Den Alfa Romeo Carabo ass e Konzeptauto deen fir d'éischt op der Paräiser Motor Show 1968 gewisen gouf. Et gouf vum Marcello Gandini entwéckelt, fir am Bertone Designstudio geschafft. De Carabo Numm ass ofgeleet vun de Carabidae Käferen, wéi evidéiert vun der iriséierender grénger an orange Faarf vum Auto.

Alfa Romeo Cassino Planz:

D' Cassino Assemblée Planz ass eng FCA Group Planz an der Stad Piedimonte San Germano, dräi Kilometer vu Cassino, an der Provënz Frosinone, Italien. Et gouf am Joer 1972 gebaut an iwwer d'Jore erweidert. Haut huet et eng Gesamtfläch vun zwou Milliounen Quadratmeter, dovun 400 Dausend ofgedeckt. D'Planz beschäftegt de Moment ongeféier 4.300 Leit.

Alfa Romeo:

Alfa Romeo Automobiles SpA ass en italienesche Premiumauto-Hiersteller an eng Duechtergesellschaft vu Stellantis. D'Firma gouf de 24. Juni 1910 zu Mailand, Italien gegrënnt. "Alfa" ass en Akronym vu sengem Grënnungsnumm, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Anonima" heescht "anonym", wat eng legal Form vu Firma zu där Zäit war, well se vun anonymen Investisseuren gegrënnt gouf. An der éischter Opstellungsphase, fir e Gebai ze hunn fir Autoen ze produzéieren, huet d'Firma d'Portello Fabréck Gebai vun Darracq zu Mailand kaaft, wat zougemaach huet an all Verméigen verkaaft huet. D'Mark ass bekannt fir sportorientéiert Gefierer a war zënter 1911 un Autoscourse bedeelegt.

Alfa Romeo D2:

Den Alfa Romeo D2 war en néngzylindresche Radialmotor fir Fligergebrauch an Italien produzéiert. Et gouf typesch tëscht 240-270 PS bewäert. De Motor gouf vum Vittorio Jano entwéckelt a produzéiert 600 Eenheeten tëscht 1931-1934. Dëse Motor war och den éischte gebaute Fligermotor produzéiert vum Alfa Romeo, ier et all Alfa Motoren a Fligeren benotzt goufen ofgeleet vu Motoren déi an Autoe benotzt goufen. Eng supercharged Derivat gouf als D2 C.30 produzéiert .

Alfa Romeo D2:

Den Alfa Romeo D2 war en néngzylindresche Radialmotor fir Fligergebrauch an Italien produzéiert. Et gouf typesch tëscht 240-270 PS bewäert. De Motor gouf vum Vittorio Jano entwéckelt a produzéiert 600 Eenheeten tëscht 1931-1934. Dëse Motor war och den éischte gebaute Fligermotor produzéiert vum Alfa Romeo, ier et all Alfa Motoren a Fligeren benotzt goufen ofgeleet vu Motoren déi an Autoe benotzt goufen. Eng supercharged Derivat gouf als D2 C.30 produzéiert .

Alfa Romeo D2:

Den Alfa Romeo D2 war en néngzylindresche Radialmotor fir Fligergebrauch an Italien produzéiert. Et gouf typesch tëscht 240-270 PS bewäert. De Motor gouf vum Vittorio Jano entwéckelt a produzéiert 600 Eenheeten tëscht 1931-1934. Dëse Motor war och den éischte gebaute Fligermotor produzéiert vum Alfa Romeo, ier et all Alfa Motoren a Fligeren benotzt goufen ofgeleet vu Motoren déi an Autoe benotzt goufen. Eng supercharged Derivat gouf als D2 C.30 produzéiert .

Alfa Romeo D2:

Den Alfa Romeo D2 war en néngzylindresche Radialmotor fir Fligergebrauch an Italien produzéiert. Et gouf typesch tëscht 240-270 PS bewäert. De Motor gouf vum Vittorio Jano entwéckelt a produzéiert 600 Eenheeten tëscht 1931-1934. Dëse Motor war och den éischte gebaute Fligermotor produzéiert vum Alfa Romeo, ier et all Alfa Motoren a Fligeren benotzt goufen ofgeleet vu Motoren déi an Autoe benotzt goufen. Eng supercharged Derivat gouf als D2 C.30 produzéiert .

Alfa Romeo Dardo:

Den Alfa Romeo Dardo ass e Konzeptauto entwéckelt vum Pininfarina, deem seng Inspiratiounsquell den Alfa Romeo 156 war an eng Hommage u Joerzéngte vu Pininfarina / Alfa Romeo Kooperatioun am Spannendesign. Den Dardo gouf am Joer 1998 agefouert, en ass mat 2,5 Liter V6 ausgestatt, och vu 156. Mat enger Radbasis liicht méi kuerz wéi dee vun der 156. De Styling fir d'Dardo Flanke benotzt eng ofschléissend dreieckeg Formen, wéi och d'Réck. Den Auto integréiert den 156 Dashboard mat Liederverkleedung déi dofir benotzt ginn an d'Sëtzer. D'Pininfarina huet mam Sparco zesumme geschafft fir d'Sëtzer z'entwerfen an ze bauen, déi supposéiert sinn eng extrem steife Schuel mat Kuelestoff-Kevlar-Kuelestoff ze hunn. Et ass och mat Véierpunktsgürtel ausgestatt. Seng Zwillingsliichter goufen zesumme mam Valeo entwéckelt.

Renault Dauphine:

De Renault Dauphine ass en Hannergedriwwene Wirtschaftsauto, dee vu Renault an engem eenzege Kierperstil hiergestallt gëtt - eng Dräi-Box, 4-Tors-Sedan - als Nofolger vum Renault 4CV; méi wéi zwou Millioune ware wärend senger Produktioun 1956–1967 hiergestallt.

Alfa Romeo Delfino:

Den Delfino ass e Konzeptauto vum Alfa Romeo am Joer 1983 gebaut.

Alfa Romeo Disco Volante:

Den Alfa Romeo 1900 C52 "Disco Volante" , allgemeng bekannt als Alfa Romeo Disco Volante , ass eng Serie experimentell Sportsracing Autoen, déi tëscht 1952 an 1953 vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo an Zesummenaarbecht mam Milanese Coachbuilder Carrozzeria Touring produzéiert goufen. Den Auto gouf vu vereinfachtem, windtunnel gepréift Karosserie ënnerscheet.

Alfa Romeo Disco Volante vum Touring:

Den Alfa Romeo Disco Volante vun Touring ass en zweesëtzege Coupé, gebaut vum Carrozzeria Touring am Joer 2013. Et baséiert op der Alfa Romeo 8C Competizione.

Alfa Romeo Disco Volante vum Touring:

Den Alfa Romeo Disco Volante vun Touring ass en zweesëtzege Coupé, gebaut vum Carrozzeria Touring am Joer 2013. Et baséiert op der Alfa Romeo 8C Competizione.

Alfa Romeo Diva:

Den Alfa Romeo Diva ass e Konzeptauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Den Auto gouf fir d'éischt op der Genfer Motor Show am Joer 2006 gewisen. Den Auto gouf duerch eng Zesummenaarbecht tëscht Centro Stile Alfa Romeo, dem Fiat Group Fuerschungszentrum Elasis an der Espera entwéckelt. Designschoul gefouert vum Franco Sbarro.Den Design vum Auto geet zréck op d'Ikon Alfa Romeo 33 Stradale, mat der Benotzung vun de Päiperleksdieren. Och wann den Auto déi charakteristesch Alfa-Nues huet, ass d'Nues sou wéi bei engem Formel 1 Auto. Den Auto ass op engem staark modifizéierte Chassis vun engem Alfa Romeo 159 an engem transversale montéierten 3,2 Liter 290 PS Busso V6 gebaut. Den Auto huet eng Topgeschwindegkeet vun 270 km / h (168 mph) a ka vu 5 op 100 km / h (62 mph) a fënnef Sekonne beschleunegen.

Alfa Romeo Eagle:

Den Alfa Romeo Eagle ass e Konzeptauto gebaut vum Pininfarina. Den Auto koum 1975 op der Turin Auto Show.

Alfa Romeo an der Formel 1:

Den italienesche Motorhiersteller Alfa Romeo huet vill Mol un der Formel 1 matgemaach. Et bedeelegt sech den Ament als Alfa Romeo Racing Orlen wärend se vu Sauber Motorsport AG bedriwwe gëtt. D'Mark huet am Motorracing als Konstruktor a Motorlieferant sporadesch tëscht 1950 an 1987 matgemaach, a spéider als kommerziellen Partner zënter 2015. D'Aarbechtsfuerer vun der Firma hunn déi éischt zwou Weltmeeschterturnen am Alfetta virum Krich gewonnen: Nino Farina an 1950; an de Juan Manuel Fangio am Joer 1951. No dësen Erfolleger huet den Alfa Romeo sech aus der Formel 1 zréckgezunn.

Alfa Romeo Romeo:

Den Alfa Romeo Romeo war e liichte kommerziellen, Cabover Van a Pickup Truck deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo am Joer 1954 als Alfa Romeo Autotutto agefouert gouf . D'Linn vu Camionnette gouf weider gebaut bis 1983, wéi se ersat gouf mat relabeléierte Fiat an Iveco Reklammen.

Alfa Romeo A15:

Alfa Romeo A15 / A19 / A38 / F20 sinn eng opgehale Linn vun Nëtzlech Camionen, oder Camionen, produzéiert vun Alfa Romeo vun 1967-1974.

Alfa Romeo Boxer Motor:

Den Alfa Romeo Boxer Motor war e waassgekillte flaach-4 Kolbensmotor entwéckelt vun Alfa Romeo fir Frontrad, Längsapplikatiounen. Et debuteiert op den Alfasud, deen 1971 op der Turin Motor Show agefouert gouf. An de folgende Joerzéngten ass de Boxer duerch verschidden Upgrades gaang an huet vill Alfa Romeo Frontrad Autoen ugedriwwen bis 1996. Am Joer 1997 gouf et ofgeschaaft an duerch déckmountéiert Twin Spark Motore ersat.

Alfa Romeo 6C:

Den Alfa Romeo 6C Numm gouf op Strooss, Rennen a Sportsautoe benotzt, déi tëscht 1927 an 1954 vum Alfa Romeo produzéiert goufen; den "6C" Numm bezitt sech op déi sechs Zylinder vum riichtausse Motor vum Auto. Kierper fir dës Autoe goufe vu Coachbuilders wéi James Young, Zagato, Touring Superleggera, Castagna a Pinin Farina gemaach. Ufank 1933 gouf et och eng 6C Versioun mat engem Alfa Fabréck Kierper, zu Portello gebaut. An de fréien 1920s krut de Vittorio Jano eng Kommissioun fir e Liichtgewiicht, High Performance Vehikel ze kreéieren fir den Giuseppe Merosi entwéckelt RL an RM Modeller z'ersetzen. Den Auto gouf am Abrëll 1925 um Salone dell 'Automobile di Milano als 6C 1500 agefouert. Et war op der P2 Rennauto baséiert, mat engem eenzege Loftufer 1.487 cc in-line sechs Zylinder-Motor, dee 44 Päerd produzéiert. Am Joer 1928 gouf den 1500 Sport presentéiert, deen deen éischten Alfa Romeo Stroosseauto mat duebelen uewege Camshaften.

Alfa Romeo 6C:

Den Alfa Romeo 6C Numm gouf op Strooss, Rennen a Sportsautoe benotzt, déi tëscht 1927 an 1954 vum Alfa Romeo produzéiert goufen; den "6C" Numm bezitt sech op déi sechs Zylinder vum riichtausse Motor vum Auto. Kierper fir dës Autoe goufe vu Coachbuilders wéi James Young, Zagato, Touring Superleggera, Castagna a Pinin Farina gemaach. Ufank 1933 gouf et och eng 6C Versioun mat engem Alfa Fabréck Kierper, zu Portello gebaut. An de fréien 1920s krut de Vittorio Jano eng Kommissioun fir e Liichtgewiicht, High Performance Vehikel ze kreéieren fir den Giuseppe Merosi entwéckelt RL an RM Modeller z'ersetzen. Den Auto gouf am Abrëll 1925 um Salone dell 'Automobile di Milano als 6C 1500 agefouert. Et war op der P2 Rennauto baséiert, mat engem eenzege Loftufer 1.487 cc in-line sechs Zylinder-Motor, dee 44 Päerd produzéiert. Am Joer 1928 gouf den 1500 Sport presentéiert, deen deen éischten Alfa Romeo Stroosseauto mat duebelen uewege Camshaften.

Alfa Romeo MiTo:

Den Alfa Romeo MiTo ass e Frontrad , Dräi-Dier Supermini entworf vum Centro Stile Alfa Romeo a presentéiert 2008 op Castello Sforzesco zu Mailand mat enger internationaler Aféierung op der British Motor Show am 2008. De MiTo gouf an enger eenzeger Generatioun vermaart. vun 2008 bis 2018, deelt d'Fiat Small Plattform mam Fiat Grande Punto. D'Produktioun erreecht 265.000 am FCA Mirafiori Planz.

Alfa Romeo G1:

Den Alfa Romeo G1 (1921–23) war en italieneschen Auto.

Alfa Romeo GT:

Den Alfa Romeo GT ass e Coupeauto deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo tëscht 2003 an 2010. De GT gouf am Mäerz 2003 op der Genfer Motor Show agefouert. D'Produktioun huet den 28. November 2003 ugefaang, de GT gouf an der Pomigliano Fabréck gebaut, nieft den 147 an 159. Am Ganze goufen 80.832 Eenheete produzéiert.

Alfa Romeo 105/115 Serie Coupéen:

D' Alfa Romeo 105 an 115 Serie Coupéë sinn eng Gamme vun Autoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1963 bis 1977, baséiert op enger verkierzter Buedempfand aus der Giulia Saloon. Si waren d'Nofolger vum Giulietta Sprint Coupé.

Alfa Romeo GTA:

Den Alfa Romeo GTA ass e Coupeauto deen vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1965 bis 1971. Hiergestallt gouf fir Rennen (Corsa) a Stroossennotzung (Stradale).

Alfa Romeo GTA:

Den Alfa Romeo GTA ass e Coupeauto deen vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1965 bis 1971. Hiergestallt gouf fir Rennen (Corsa) a Stroossennotzung (Stradale).

Alfa Romeo GTV a Spider:

Den Alfa Romeo GTV an den Alfa Romeo Spider waren zwee Sportsautoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1993 bis 2004. De GTV ass en 2 + 2 Coupé, an d'Spider ass eng zweesëtzeg Roadster Versioun vum GTV. Ronn 39.000 Spannen an 41.700 GTVe goufe gebaut.

Alfa Romeo Alfetta:

Den Alfa Romeo Alfetta ass e Frontmotor, fënnef Passagéier Sedan a Fastback Coupé hiergestallt a vermaart vun Alfa Romeo vun 1972 bis 1987 mat enger Produktiounsgesamt iwwer 400.000.

Alfa Romeo GTV a Spider:

Den Alfa Romeo GTV an den Alfa Romeo Spider waren zwee Sportsautoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1993 bis 2004. De GTV ass en 2 + 2 Coupé, an d'Spider ass eng zweesëtzeg Roadster Versioun vum GTV. Ronn 39.000 Spannen an 41.700 GTVe goufe gebaut.

Alfa Romeo GTV a Spider:

Den Alfa Romeo GTV an den Alfa Romeo Spider waren zwee Sportsautoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1993 bis 2004. De GTV ass en 2 + 2 Coupé, an d'Spider ass eng zweesëtzeg Roadster Versioun vum GTV. Ronn 39.000 Spannen an 41.700 GTVe goufe gebaut.

Alfa Romeo Alfetta:

Den Alfa Romeo Alfetta ass e Frontmotor, fënnef Passagéier Sedan a Fastback Coupé hiergestallt a vermaart vun Alfa Romeo vun 1972 bis 1987 mat enger Produktiounsgesamt iwwer 400.000.

Alfa Romeo GTV a Spider:

Den Alfa Romeo GTV an den Alfa Romeo Spider waren zwee Sportsautoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1993 bis 2004. De GTV ass en 2 + 2 Coupé, an d'Spider ass eng zweesëtzeg Roadster Versioun vum GTV. Ronn 39.000 Spannen an 41.700 GTVe goufe gebaut.

Alfa Romeo 105/115 Serie Coupéen:

D' Alfa Romeo 105 an 115 Serie Coupéë sinn eng Gamme vun Autoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1963 bis 1977, baséiert op enger verkierzter Buedempfand aus der Giulia Saloon. Si waren d'Nofolger vum Giulietta Sprint Coupé.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia ass den Numm vun dräi net direkt verbonne Modeller vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Déi éischt ass eng Linn vu sportleche Véier-Dier kompakt Exekutiv Autoen, déi vun 1962 bis 1978 produzéiert goufen, déi zweet ass en aktualiséierten, haaptsächlech ugedriwwe Spider, Sprint a Sprint Speciale Giuliettas, an den drëtte Giulia ass e kompakten Exekutivauto deen am Joer 2015 presentéiert gouf.

Alfa Romeo Giulia (952):

Den Alfa Romeo Giulia ass e kompakten Exekutivauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et gouf am Juni 2015 presentéiert, mam Marché lancéiert fir de Februar 2016 geplangt, an et ass deen éischte Saloon, deen Alfa Romeo ugebuede huet nodeems d'Produktioun vum 159 am Joer 2011 op en Enn gaang ass. D'Giulia ass och deen éischte Massemaart Alfa Romeo Gefier an iwwer zwee Joerzéngte fir eng Längsriederradplattform ze benotzen, zënter der 75 déi 1992 gestoppt gouf. D'Giulia war zweet am Joer 2017 Europäeschen Auto vum Joer Ofstëmmung a gouf zum Motor Trend Auto vum Joer fir 2018 ernannt. Am Joer 2018 gouf d'Giulia ausgezeechent de Compasso d'Oro industriellen Design Award.

Alfa Romeo Giulia (952):

Den Alfa Romeo Giulia ass e kompakten Exekutivauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et gouf am Juni 2015 presentéiert, mam Marché lancéiert fir de Februar 2016 geplangt, an et ass deen éischte Saloon, deen Alfa Romeo ugebuede huet nodeems d'Produktioun vum 159 am Joer 2011 op en Enn gaang ass. D'Giulia ass och deen éischte Massemaart Alfa Romeo Gefier an iwwer zwee Joerzéngte fir eng Längsriederradplattform ze benotzen, zënter der 75 déi 1992 gestoppt gouf. D'Giulia war zweet am Joer 2017 Europäeschen Auto vum Joer Ofstëmmung a gouf zum Motor Trend Auto vum Joer fir 2018 ernannt. Am Joer 2018 gouf d'Giulia ausgezeechent de Compasso d'Oro industriellen Design Award.

Alfa Romeo Giulia (952):

Den Alfa Romeo Giulia ass e kompakten Exekutivauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et gouf am Juni 2015 presentéiert, mam Marché lancéiert fir de Februar 2016 geplangt, an et ass deen éischte Saloon, deen Alfa Romeo ugebuede huet nodeems d'Produktioun vum 159 am Joer 2011 op en Enn gaang ass. D'Giulia ass och deen éischte Massemaart Alfa Romeo Gefier an iwwer zwee Joerzéngte fir eng Längsriederradplattform ze benotzen, zënter der 75 déi 1992 gestoppt gouf. D'Giulia war zweet am Joer 2017 Europäeschen Auto vum Joer Ofstëmmung a gouf zum Motor Trend Auto vum Joer fir 2018 ernannt. Am Joer 2018 gouf d'Giulia ausgezeechent de Compasso d'Oro industriellen Design Award.

Alfa Romeo Giulia (952):

Den Alfa Romeo Giulia ass e kompakten Exekutivauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et gouf am Juni 2015 presentéiert, mam Marché lancéiert fir de Februar 2016 geplangt, an et ass deen éischte Saloon, deen Alfa Romeo ugebuede huet nodeems d'Produktioun vum 159 am Joer 2011 op en Enn gaang ass. D'Giulia ass och deen éischte Massemaart Alfa Romeo Gefier an iwwer zwee Joerzéngte fir eng Längsriederradplattform ze benotzen, zënter der 75 déi 1992 gestoppt gouf. D'Giulia war zweet am Joer 2017 Europäeschen Auto vum Joer Ofstëmmung a gouf zum Motor Trend Auto vum Joer fir 2018 ernannt. Am Joer 2018 gouf d'Giulia ausgezeechent de Compasso d'Oro industriellen Design Award.

Alfa Romeo Giulia (952):

Den Alfa Romeo Giulia ass e kompakten Exekutivauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et gouf am Juni 2015 presentéiert, mam Marché lancéiert fir de Februar 2016 geplangt, an et ass deen éischte Saloon, deen Alfa Romeo ugebuede huet nodeems d'Produktioun vum 159 am Joer 2011 op en Enn gaang ass. D'Giulia ass och deen éischte Massemaart Alfa Romeo Gefier an iwwer zwee Joerzéngte fir eng Längsriederradplattform ze benotzen, zënter der 75 déi 1992 gestoppt gouf. D'Giulia war zweet am Joer 2017 Europäeschen Auto vum Joer Ofstëmmung a gouf zum Motor Trend Auto vum Joer fir 2018 ernannt. Am Joer 2018 gouf d'Giulia ausgezeechent de Compasso d'Oro industriellen Design Award.

Alfa Romeo Giulia (952):

Den Alfa Romeo Giulia ass e kompakten Exekutivauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et gouf am Juni 2015 presentéiert, mam Marché lancéiert fir de Februar 2016 geplangt, an et ass deen éischte Saloon, deen Alfa Romeo ugebuede huet nodeems d'Produktioun vum 159 am Joer 2011 op en Enn gaang ass. D'Giulia ass och deen éischte Massemaart Alfa Romeo Gefier an iwwer zwee Joerzéngte fir eng Längsriederradplattform ze benotzen, zënter der 75 déi 1992 gestoppt gouf. D'Giulia war zweet am Joer 2017 Europäeschen Auto vum Joer Ofstëmmung a gouf zum Motor Trend Auto vum Joer fir 2018 ernannt. Am Joer 2018 gouf d'Giulia ausgezeechent de Compasso d'Oro industriellen Design Award.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Den Alfa Romeo Giulia TZ war e Sportsauto a Rennauto dee vun Alfa Romeo vun 1963 bis 1967 hiergestallt gouf. Si huet d'Giulietta SZ ersat. Am Joer 2011 gouf den Numm vum Giulia TZ op TZ am neien TZ3 Modell reduzéiert.

Alfa Romeo GTA:

Den Alfa Romeo GTA ass e Coupeauto deen vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1965 bis 1971. Hiergestallt gouf fir Rennen (Corsa) a Stroossennotzung (Stradale).

Alfa Romeo 105/115 Serie Coupéen:

D' Alfa Romeo 105 an 115 Serie Coupéë sinn eng Gamme vun Autoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1963 bis 1977, baséiert op enger verkierzter Buedempfand aus der Giulia Saloon. Si waren d'Nofolger vum Giulietta Sprint Coupé.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia ass den Numm vun dräi net direkt verbonne Modeller vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Déi éischt ass eng Linn vu sportleche Véier-Dier kompakt Exekutiv Autoen, déi vun 1962 bis 1978 produzéiert goufen, déi zweet ass en aktualiséierten, haaptsächlech ugedriwwe Spider, Sprint a Sprint Speciale Giuliettas, an den drëtte Giulia ass e kompakten Exekutivauto deen am Joer 2015 presentéiert gouf.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia ass den Numm vun dräi net direkt verbonne Modeller vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Déi éischt ass eng Linn vu sportleche Véier-Dier kompakt Exekutiv Autoen, déi vun 1962 bis 1978 produzéiert goufen, déi zweet ass en aktualiséierten, haaptsächlech ugedriwwe Spider, Sprint a Sprint Speciale Giuliettas, an den drëtte Giulia ass e kompakten Exekutivauto deen am Joer 2015 presentéiert gouf.

Alfa Romeo 105/115 Serie Coupéen:

D' Alfa Romeo 105 an 115 Serie Coupéë sinn eng Gamme vun Autoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1963 bis 1977, baséiert op enger verkierzter Buedempfand aus der Giulia Saloon. Si waren d'Nofolger vum Giulietta Sprint Coupé.

Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale:

Den Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale an Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale , och bekannt als Giulietta SS a Giulia SS , si kleng Sportsautoen, déi vun Alfa Romeo vun 1959 bis 1966 hiergestallt goufen.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia ass den Numm vun dräi net direkt verbonne Modeller vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Déi éischt ass eng Linn vu sportleche Véier-Dier kompakt Exekutiv Autoen, déi vun 1962 bis 1978 produzéiert goufen, déi zweet ass en aktualiséierten, haaptsächlech ugedriwwe Spider, Sprint a Sprint Speciale Giuliettas, an den drëtte Giulia ass e kompakten Exekutivauto deen am Joer 2015 presentéiert gouf.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia ass den Numm vun dräi net direkt verbonne Modeller vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Déi éischt ass eng Linn vu sportleche Véier-Dier kompakt Exekutiv Autoen, déi vun 1962 bis 1978 produzéiert goufen, déi zweet ass en aktualiséierten, haaptsächlech ugedriwwe Spider, Sprint a Sprint Speciale Giuliettas, an den drëtte Giulia ass e kompakten Exekutivauto deen am Joer 2015 presentéiert gouf.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Den Alfa Romeo Giulia TZ war e Sportsauto a Rennauto dee vun Alfa Romeo vun 1963 bis 1967 hiergestallt gouf. Si huet d'Giulietta SZ ersat. Am Joer 2011 gouf den Numm vum Giulia TZ op TZ am neien TZ3 Modell reduzéiert.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Den Alfa Romeo Giulia TZ war e Sportsauto a Rennauto dee vun Alfa Romeo vun 1963 bis 1967 hiergestallt gouf. Si huet d'Giulietta SZ ersat. Am Joer 2011 gouf den Numm vum Giulia TZ op TZ am neien TZ3 Modell reduzéiert.

Alfa Romeo Giulietta:

Alfa Romeo Giulietta ass den Numm vun dräi verschiddenen Autoe vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo:

  • Déi éischt Giulietta war en Hannergebai-Undriff Auto gemaach vun 1954 bis 1965, a 4-Dier Saloon / Sedan, Coupé, Spann an Immobilie Formen. Et gouf ersat duerch d'Alfa Romeo Giulia.
  • Am Géigenzuch gouf d'Giulia duerch déi zweet Giulietta ersat, e 4-Dieren Saloon / Sedan mat der Rieder an Zesummenhang mam Alfa Romeo Alfetta a vun 1977 bis 1985 gemaach.
  • Déi drëtt Generatioun Giulietta ass e Front-Wheel Drive Family Hatchback deen zënter 2010 produzéiert gëtt.
Alfa Romeo Giulietta (116):

Den Alfa Romeo Giulietta ass e klengen Exekutiv-Saloonauto, deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo vun 1977 bis 1985 hiergestallt gouf. Den Auto gouf am November 1977 agefouert a wann en säin Numm vum Original Giulietta vun 1954 bis 1965 krut, war en neien Design baséiert um Alfa Romeo Alfetta Chassis. D'Giulietta ass duerch zwou Facelift gaang, déi éischt am 1981 an déi zweet am 1983. All Giuliettas hunn 5-Gang manuell Transmissiounen benotzt.

Alfa Romeo Giulietta (116):

Den Alfa Romeo Giulietta ass e klengen Exekutiv-Saloonauto, deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo vun 1977 bis 1985 hiergestallt gouf. Den Auto gouf am November 1977 agefouert a wann en säin Numm vum Original Giulietta vun 1954 bis 1965 krut, war en neien Design baséiert um Alfa Romeo Alfetta Chassis. D'Giulietta ass duerch zwou Facelift gaang, déi éischt am 1981 an déi zweet am 1983. All Giuliettas hunn 5-Gang manuell Transmissiounen benotzt.

Alfa Romeo Giulietta (940):

Den Alfa Romeo Giulietta ass e klenge Familljenauto (C-Segment) hiergestallt an vermaart vun Alfa Romeo als 5-Tuer Hatchback. D'Produktioun huet géint Enn 2009 ugefaang an de Modell gouf op der Mäerz 2010 Genf Motor Show agefouert. An engem Viabilitéitsplang, deen am Februar 2009 un d'US Regierung weidergeleet gouf, bericht de Chrysler datt den 147 Ersatz als Milano op de Maart kënnt an datt en an den USA gebaut ka ginn. Wéi och ëmmer, ufanks 2010 plangt Fiat amplaz sech ze konzentréieren op méi grouss Modeller an d'USA ze bréngen, wéi zum Beispill d'Giulia. D'Giulietta gouf déi zweet an den 2011 European Car of the Year Awards. Tëscht 2010 an 2019 erreecht d'Produktioun iwwer 400.000. Am Joer 2020 huet Alfa Romeo ugekënnegt datt si d'Giulietta géife axéieren an d'Produktioun ass den 22. Dezember 2020 op en Enn gaang, dee 10 Joer Verkaf vun enger Period vun 2010 bis 2020 huet.

Alfa Romeo Giulietta (940):

Den Alfa Romeo Giulietta ass e klenge Familljenauto (C-Segment) hiergestallt an vermaart vun Alfa Romeo als 5-Tuer Hatchback. D'Produktioun huet géint Enn 2009 ugefaang an de Modell gouf op der Mäerz 2010 Genf Motor Show agefouert. An engem Viabilitéitsplang, deen am Februar 2009 un d'US Regierung weidergeleet gouf, bericht de Chrysler datt den 147 Ersatz als Milano op de Maart kënnt an datt en an den USA gebaut ka ginn. Wéi och ëmmer, ufanks 2010 plangt Fiat amplaz sech ze konzentréieren op méi grouss Modeller an d'USA ze bréngen, wéi zum Beispill d'Giulia. D'Giulietta gouf déi zweet an den 2011 European Car of the Year Awards. Tëscht 2010 an 2019 erreecht d'Produktioun iwwer 400.000. Am Joer 2020 huet Alfa Romeo ugekënnegt datt si d'Giulietta géife axéieren an d'Produktioun ass den 22. Dezember 2020 op en Enn gaang, dee 10 Joer Verkaf vun enger Period vun 2010 bis 2020 huet.

Alfa Romeo Giulietta (116):

Den Alfa Romeo Giulietta ass e klengen Exekutiv-Saloonauto, deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo vun 1977 bis 1985 hiergestallt gouf. Den Auto gouf am November 1977 agefouert a wann en säin Numm vum Original Giulietta vun 1954 bis 1965 krut, war en neien Design baséiert um Alfa Romeo Alfetta Chassis. D'Giulietta ass duerch zwou Facelift gaang, déi éischt am 1981 an déi zweet am 1983. All Giuliettas hunn 5-Gang manuell Transmissiounen benotzt.

Alfa Romeo Giulietta:

Alfa Romeo Giulietta ass den Numm vun dräi verschiddenen Autoe vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo:

  • Déi éischt Giulietta war en Hannergebai-Undriff Auto gemaach vun 1954 bis 1965, a 4-Dier Saloon / Sedan, Coupé, Spann an Immobilie Formen. Et gouf ersat duerch d'Alfa Romeo Giulia.
  • Am Géigenzuch gouf d'Giulia duerch déi zweet Giulietta ersat, e 4-Dieren Saloon / Sedan mat der Rieder an Zesummenhang mam Alfa Romeo Alfetta a vun 1977 bis 1985 gemaach.
  • Déi drëtt Generatioun Giulietta ass e Front-Wheel Drive Family Hatchback deen zënter 2010 produzéiert gëtt.
Alfa Romeo Giulietta (116):

Den Alfa Romeo Giulietta ass e klengen Exekutiv-Saloonauto, deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo vun 1977 bis 1985 hiergestallt gouf. Den Auto gouf am November 1977 agefouert a wann en säin Numm vum Original Giulietta vun 1954 bis 1965 krut, war en neien Design baséiert um Alfa Romeo Alfetta Chassis. D'Giulietta ass duerch zwou Facelift gaang, déi éischt am 1981 an déi zweet am 1983. All Giuliettas hunn 5-Gang manuell Transmissiounen benotzt.

Alfa Romeo Giulietta (750/101):

Den Alfa Romeo Giulietta war eng Famill vun Autoe gemaach vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo vun 1954 bis 1965 déi en 2 + 2 Coupé, Véier-Dier Saloon, Immobilie, Spann, Sprint a Sprint Speciale abegraff huet. Den 2 + 2 war dem Alfa Romeo säin éischten erfollegräichen Ausfluch an der 1,3 Liter Klass. Vun 1954 bis 1965 goufen am Ganze 177.690 Giuliettas gemaach, déi grouss Majoritéit am Saloon (Berlina), Sprint Coupé oder Spider Kierperstiler, awer och als Sprint Speciale a Sprint Zagato Coupés, an déi seelen Promiscua Estate.

Alfa Romeo Giulietta (750/101):

Den Alfa Romeo Giulietta war eng Famill vun Autoe gemaach vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo vun 1954 bis 1965 déi en 2 + 2 Coupé, Véier-Dier Saloon, Immobilie, Spann, Sprint a Sprint Speciale abegraff huet. Den 2 + 2 war dem Alfa Romeo säin éischten erfollegräichen Ausfluch an der 1,3 Liter Klass. Vun 1954 bis 1965 goufen am Ganze 177.690 Giuliettas gemaach, déi grouss Majoritéit am Saloon (Berlina), Sprint Coupé oder Spider Kierperstiler, awer och als Sprint Speciale a Sprint Zagato Coupés, an déi seelen Promiscua Estate.

Alfa Romeo Giulietta (750/101):

Den Alfa Romeo Giulietta war eng Famill vun Autoe gemaach vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo vun 1954 bis 1965 déi en 2 + 2 Coupé, Véier-Dier Saloon, Immobilie, Spann, Sprint a Sprint Speciale abegraff huet. Den 2 + 2 war dem Alfa Romeo säin éischten erfollegräichen Ausfluch an der 1,3 Liter Klass. Vun 1954 bis 1965 goufen am Ganze 177.690 Giuliettas gemaach, déi grouss Majoritéit am Saloon (Berlina), Sprint Coupé oder Spider Kierperstiler, awer och als Sprint Speciale a Sprint Zagato Coupés, an déi seelen Promiscua Estate.

Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale:

Den Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale an Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale , och bekannt als Giulietta SS a Giulia SS , si kleng Sportsautoen, déi vun Alfa Romeo vun 1959 bis 1966 hiergestallt goufen.

Alfa Romeo Gloria:

Den Alfa Romeo Gloria ass e kompakt kompakt Exekutivauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et gouf fir d'éischt dem Public op der Genfer Motor Show am Mäerz 2013 gewisen. Ongewéinlech gouf d'Konzept vun 20 Studente vum Transportdesign am European Design Institute of Turin entwéckelt.

Alfa Romeo Spider:

Den Alfa Romeo Spider ass en zweesëtzege Frontmotor, hënnescht Drive Roadster hiergestallt a vermaart vun Alfa Romeo vun 1966 bis 1994 a véier ënnerschiddleche Generatiounen, oder Serien , all mat Modifikatioune vu modest bis extensiv.

Alfa Romeo Gran Sport Quattroruote:

Den Alfa Romeo Gran Sport Quattroruote ass en zweesëtzege Roadster deen tëscht 1965 an 1967 vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo an dem Coachbuilder Zagato gemaach gouf. Den Auto huet retro Karosserie vun Zagato, an replikéiert den Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport Spider Zagato vun de fréien 1930er, iwwer deemools modernen Alfa Romeo Giulia mechanesch. Just 92 goufen gemaach.

ALFA Grousse Präis:

ALFA 40/60 GP oder GP war e voll funktionnéierte fréie Rennsport Prototyp vun der Firma genannt Alfa Romeo. Nëmmen ee Beispill gouf 1914 gebaut, wat spéider am Joer 1921 geännert gouf. Dëst war d'Schafung vum Giuseppe Merosi a war den éischten Alfa Romeo DOHC Motor. Et hat och véier Ventile pro Zylinder, 90 Grad Ventilwénkel an Zwillingfonkelzündung. Normalerweis ginn Alfa Romeo DOHC Motore als Vittorio Jano Kreatioune geduecht awer déi éischt war de Merosi GP Auto. Dës Aart vu Motorarchitektur war fir déi Zäit ganz nei, entstanen aus dem 1912/1913 Peugeot vum Schwäizer Ingenieur Ernest Henry. D'Geschicht vun dëser Motorarchitektur ass onkloer, awer aner Autoe mat duebelen Uewer-Nockenachs goufen aus Sunbeam, Delage an Humber gemaach. Dëse GP vun 1914 war virgesinn um franséische Grand Prix vun deem Joer deelzehuelen, awer aus onbekannte Grënn ass dat ni geschitt. Am Joer 1921 huet den Giuseppe Campari beim Gentlemen GP zu Brescia mat dem modifizéierten GP Auto deelgeholl, awer war gezwongen zréckzetrieden wéinst engem leckende Heizkierper.

Alfa Romeo Grand Prix Resultater:

An der Tabell hei drënner ginn d'Europameeschterschaftsresultater vum Alfa Romeo detailléiert. Déi aner Dëscher weisen d'Resultater vum Alfa Romeo an der Formel 1.

Alfa Romeo Grand Prix Resultater:

An der Tabell hei drënner ginn d'Europameeschterschaftsresultater vum Alfa Romeo detailléiert. Déi aner Dëscher weisen d'Resultater vum Alfa Romeo an der Formel 1.

Alfa Romeo I:

Alfa Romeo I ass eng 27,43 Meter (90,0 ft) fix Kiel Maxi Yacht, lancéiert 2002, déi als éischt an der Sydney-Hobart-Course 2002 an der 2003 Giraglia Rolex Cup Regatta placéiert gouf.

Alfa Romeo II:

Alfa Romeo II ass eng Maxi Yacht déi 2005 vum Reichel / Pugh fir Yachtsman Neville Crichton entworf gouf. Als éischt bis zum Schluss am 2009 Transpacific Yacht Race huet si och en neien ofgelafenen Zäit Transpac Rennrekord fir Monohulls opgestallt.

Alfa Romeo III:

Alfa Romeo III ass en 21 Meter (69 ft) "Mini-Maxi" gebaut fir mat anere Schëffer vun der selwechter Gréisst a kuerzer Distanzcoursen ënner IRC Regelen ze konkurréieren.

Alfa Romeo Iguana:

Den Alfa Romeo Iguana ass e Konzeptauto produzéiert vum Alfa Romeo am Joer 1969. Hie gouf vum Giorgetto Giugiaro zu Italdesign entwéckelt.

Alfa Romeo Issima:

Den Alfa Romeo Issima ass e Konzept Design Auto vun der Schwäizer Ingenieursfirma Sbarro. Den Issima gouf op der 1996 Genfer Motor Show agefouert, et ass mat zwee 3 Liter V6 ausgestatt, fir e V12 mat 500 PS ze kreéieren.

Alfa Romeo JTS Motor:

De JTS-Motor ass e Benzinsdirekte Injektiounsmotor produzéiert vum Alfa Romeo. Et existéiert an zwou Formen, direkt-4 a V6, a gouf an d'Alfa Lineup am Joer 2002 agefouert.

Alfa Romeo 105/115 Serie Coupéen:

D' Alfa Romeo 105 an 115 Serie Coupéë sinn eng Gamme vun Autoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1963 bis 1977, baséiert op enger verkierzter Buedempfand aus der Giulia Saloon. Si waren d'Nofolger vum Giulietta Sprint Coupé.

Alfa Romeo 125:

Den Alfa Romeo huet eng Rei Fligermotore gebaut / entworf baséiert op de Bristol Jupiter a Bristol Pegasus Designen, bezeechent Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 an Alfa 131 . All dës wesentlech ähnlech Motore goufen haaptsächlech op italienesch Bommeleeër am Zweete Weltkrich, Alfa Romeo gebaut ronderëm 11.000 Eenheeten tëscht 1934 an 1944 gebaut.

Bristol Jupiter:

De Bristol Jupiter war e briteschen néng-Zylinder eenzeg Reih Piston Radialmotor gebaut vun der Bristol Airplane Company. Ursprénglech spéit am Éischte Weltkrich entworf a bekannt als de Kosmos Jupiter , eng laang Serie vun Upgrades an Entwécklungen huet et zu engem vun de bedeitendste Motore vu senger Ära gemaach.

Bristol Jupiter:

De Bristol Jupiter war e briteschen néng-Zylinder eenzeg Reih Piston Radialmotor gebaut vun der Bristol Airplane Company. Ursprénglech spéit am Éischte Weltkrich entworf a bekannt als de Kosmos Jupiter , eng laang Serie vun Upgrades an Entwécklungen huet et zu engem vun de bedeitendste Motore vu senger Ära gemaach.

Alfa Romeo Kamal:

Den Alfa Romeo Kamal ass e Crossover SUV Konzeptauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo entwéckelt. De Kamal gouf op der Genf Motor Show 2003 presentéiert. D'Gefier benotzt d'Fiat Premium Plattform, déi et mat der 159, Spider a Brera gedeelt huet, a war am Ufank fir 2007 am November 2005 gestart.

Armstrong Siddeley Lynx:

Den Armstrong Siddeley Lynx ass e britesche siwenzylinder Aero-Motor entwéckelt vum Armstrong Siddeley. Testen hunn 1920 ugefaang a 6.000 ware produzéiert bis 1939. An Italien huet Alfa Romeo eng 200 Päerd (150 kW) lizenzéiert Versioun vun dësem Motor mam Numm Alfa Romeo Lynx gebaut.

Sportsautomaart:

Sports Car Market ass e Magazin mat Sëtz zu Portland, Oregon, deen d'Auktioune vu Gefierer an aner Aspekter vum Autosammelen ofdeckt.

Alfa Romeo Matta:

Den Alfa Romeo 1900 M ass e Véierrad-Undriffsauto produzéiert vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo vun 1951 bis 1954. Entwéckelt op Ufro vum italienesche Verdeedegungsministère, gouf a militäreschen an ziville Versioune gemaach.

Bristol Merkur:

De Bristol Mercury ass en néng-Zylinder, loftgekillten, eenzege Reien, Piston Radialmotor. Entworf vum Roy Fedden vun der Bristol Airplane Company gouf benotzt fir zivil a militäresch Fligere vun den 1930er an 1940er ze bedreiwen. Aus dem fréiere Jupiter Motor entwéckelt, spéider Varianten kéinten 800 Päerd (600 kW) vu senger Kapazitéit vun 1.500 Kubikzentimeter duerch Benotzung vun engem ausgeriichte Supercharger produzéieren.

Alfa Romeo 125:

Den Alfa Romeo huet eng Rei Fligermotore gebaut / entworf baséiert op de Bristol Jupiter a Bristol Pegasus Designen, bezeechent Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 an Alfa 131 . All dës wesentlech ähnlech Motore goufen haaptsächlech op italienesch Bommeleeër am Zweete Weltkrich, Alfa Romeo gebaut ronderëm 11.000 Eenheeten tëscht 1934 an 1944 gebaut.

Alfa Romeo MiTo:

Den Alfa Romeo MiTo ass e Frontrad , Dräi-Dier Supermini entworf vum Centro Stile Alfa Romeo a presentéiert 2008 op Castello Sforzesco zu Mailand mat enger internationaler Aféierung op der British Motor Show am 2008. De MiTo gouf an enger eenzeger Generatioun vermaart. vun 2008 bis 2018, deelt d'Fiat Small Plattform mam Fiat Grande Punto. D'Produktioun erreecht 265.000 am FCA Mirafiori Planz.

Alfa Romeo MiTo:

Den Alfa Romeo MiTo ass e Frontrad , Dräi-Dier Supermini entworf vum Centro Stile Alfa Romeo a presentéiert 2008 op Castello Sforzesco zu Mailand mat enger internationaler Aféierung op der British Motor Show am 2008. De MiTo gouf an enger eenzeger Generatioun vermaart. vun 2008 bis 2018, deelt d'Fiat Small Plattform mam Fiat Grande Punto. D'Produktioun erreecht 265.000 am FCA Mirafiori Planz.

Alfa Romeo MiTo:

Den Alfa Romeo MiTo ass e Frontrad , Dräi-Dier Supermini entworf vum Centro Stile Alfa Romeo a presentéiert 2008 op Castello Sforzesco zu Mailand mat enger internationaler Aféierung op der British Motor Show am 2008. De MiTo gouf an enger eenzeger Generatioun vermaart. vun 2008 bis 2018, deelt d'Fiat Small Plattform mam Fiat Grande Punto. D'Produktioun erreecht 265.000 am FCA Mirafiori Planz.

Alfa Romeo 75:

Den Alfa Romeo 75 , an Nordamerika als Milano verkaaft , ass e kompakten Exekutivauto vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo tëscht 1985 an 1992. Den Alfa 75 war kommerziell zimlech erfollegräich: an nëmmen dräi Joer goufen 236.907 Autoe produzéiert, a vun d'Enn vun der Produktioun am Joer 1992, ware ronn 386.767 gebaut.

Alfa Romeo Mille (Camion):

Den Alfa Romeo Mille ass en aacht-tonne Forward Kontroll Camion produzéiert vun Alfa Romeo tëscht 1958 an 1964. Et war dee leschten Alfa Romeo schwéiere Geschäftsgefier.

Alfa Romeo Mille (Bus):

Alfa Romeo Mille ass Bus produzéiert vum Alfa Romeo vun 1960 bis 1964.

Alfa Romeo Mille (Bus):

Alfa Romeo Mille ass Bus produzéiert vum Alfa Romeo vun 1960 bis 1964.

Alfa Romeo Mille (Camion):

Den Alfa Romeo Mille ass en aacht-tonne Forward Kontroll Camion produzéiert vun Alfa Romeo tëscht 1958 an 1964. Et war dee leschten Alfa Romeo schwéiere Geschäftsgefier.

Alfa Romeo Mille AF:

Alfa Romeo Mille ass ee vun de bekanntsten Trolleybusse vun Alfa Romeo.

Alfa Romeo MiTo:

Den Alfa Romeo MiTo ass e Frontrad , Dräi-Dier Supermini entworf vum Centro Stile Alfa Romeo a presentéiert 2008 op Castello Sforzesco zu Mailand mat enger internationaler Aféierung op der British Motor Show am 2008. De MiTo gouf an enger eenzeger Generatioun vermaart. vun 2008 bis 2018, deelt d'Fiat Small Plattform mam Fiat Grande Punto. D'Produktioun erreecht 265.000 am FCA Mirafiori Planz.

Alfa Romeo:

Alfa Romeo Automobiles SpA ass en italienesche Premiumauto-Hiersteller an eng Duechtergesellschaft vu Stellantis. D'Firma gouf de 24. Juni 1910 zu Mailand, Italien gegrënnt. "Alfa" ass en Akronym vu sengem Grënnungsnumm, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Anonima" heescht "anonym", wat eng legal Form vu Firma zu där Zäit war, well se vun anonymen Investisseuren gegrënnt gouf. An der éischter Opstellungsphase, fir e Gebai ze hunn fir Autoen ze produzéieren, huet d'Firma d'Portello Fabréck Gebai vun Darracq zu Mailand kaaft, wat zougemaach huet an all Verméigen verkaaft huet. D'Mark ass bekannt fir sportorientéiert Gefierer a war zënter 1911 un Autoscourse bedeelegt.

Alfa Romeo Montreal:

Den Alfa Romeo Montreal ass en 2 + 2 Coupé Sportsauto produzéiert vum italienesche Fabrikant Alfa Romeo vun 1970 bis 1977.

Alfa Romeo 8C:

Den Alfa Romeo 8C war ursprénglech eng Rei Alfa Romeo Strooss, Rennen a Sportsautoen aus den 1930er. Am 2004 Alfa Romeo huet den 8C Numm fir e V8-motoréierte Konzeptauto erëmbeliewt, deen en an d'Produktioun fir 2007 gemaach huet, den 8C Competizione.

Alfa Romeo Musée:

De Museo Storico Alfa Romeo ass den Alfa Romeo offiziellen Musée, zu Arese (Mailand), an weist eng permanent Sammlung vun Alfa Romeo Autoen a Motoren.

Alfa Romeo 33 Stradale:

Den Alfa Romeo 33 Stradale ass e Mëttelmotorsportauto gebaut vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et ass eng vun den éischte Supercars op der Welt; et war dee séierste kommerziell verfügbaren Auto fir de stoe Kilometer wéi e virgestallt gouf. 18 Beispiller goufen tëscht 1967 an 1969 produzéiert. "Stradale" ass e Begrëff deen dacks vun italieneschen Autosfabrikanten benotzt gëtt fir eng Stroossegal Versioun vun engem Rennauto unzeginn; wierklech den 33 Stradale gouf vum Tipo 33 Sport Prototyp ofgeleet.

Alfa Romeo New York Taxi:

Den Alfa Romeo New York Taxi ass e Konzeptauto, dee vum Italdesign irgendwann am Joer 1976 op Invitatioun vum New York Museum of Modern Art entwéckelt gouf. D'Konzept gouf ënner Richtlinne vum Museum of Modern Art entwéckelt, fir e méi proppere méi effizienten Taxi ze produzéieren. Et huet d'Radbasis vu 158 an (4.000 mm) a konnt fënnef Sëtz hunn.

Alfa Romeo Giulietta (116):

Den Alfa Romeo Giulietta ass e klengen Exekutiv-Saloonauto, deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo vun 1977 bis 1985 hiergestallt gouf. Den Auto gouf am November 1977 agefouert a wann en säin Numm vum Original Giulietta vun 1954 bis 1965 krut, war en neien Design baséiert um Alfa Romeo Alfetta Chassis. D'Giulietta ass duerch zwou Facelift gaang, déi éischt am 1981 an déi zweet am 1983. All Giuliettas hunn 5-Gang manuell Transmissiounen benotzt.

Alfa Romeo Nuvola:

Den Alfa Romeo Nuvola ass e Konzeptauto mat Coupé-Kierper fir d'éischt vum Alfa Romeo op der Mondial de l'Automobile Paräis Motorausstellung am Joer 1996 gewisen. Nuvola heescht wuertwiertlech "Wollek" op Italienesch, awer och Hiweiser op de legendären italienesche Rennsportfuerer Tazio Nuvolari. D'Nuvola huet e Frontmontagemotor a Véierrad. De Prototyp gëtt de Moment am Alfa Romeo Historical Museum zu Arese, Italien ausgestallt.

Alfa Romeo P1:

Den Alfa Romeo Tipo P1 war deen éischte Grand Prix Auto vun Alfa Romeo am Joer 1923. Den Auto hat en 2.0 L riicht 6-Motor a produzéiert 95 PS (71 kW) bei 5000 RPM. Dräi Autoe goufen am italienesche GP zu Monza am Joer 1923 agereecht, fir den Antonio Ascari, den Giuseppe Campari an den Ugo Sivocci. Wéi de Sivocci fir de GP am September 1923 praktizéiert huet ass hie gestierzt a gouf ëmbruecht. Den Alfa Romeo huet sech aus der Konkurrenz zréckgezunn an d'Entwécklung vum Auto gouf gestoppt. 1924 gouf eng nei Versioun mam Roots-Kompressor gemaach a gouf zum P1 Compressore 1924.

Alfa Romeo P2:

Den Alfa Romeo P2 huet déi inauguréiert Automobile Weltmeeschterschaft am Joer 1925 gewonnen, wënnt d'Victoire an zwee vun de véier Championnatsronnen, wéi den Antonio Ascari et am europäesche Grousse Präis um Spa gefuer ass an de Gastone Brilli-Peri den italienesche Grousse Präis zu Monza gewonnen huet, nodeems den Ascari gestuerwen ass wärend féiert déi intervenéierend Course zu Montlhery.

Alfa Romeo P3:

Den Alfa Romeo P3 , P3 Monoposto oder den Tipo B war e klassesche Grand Prix Auto dee vum Vittorio Jano entwéckelt gouf, ee vun den Alfa Romeo 8C Modeller. De P3 war deen éischte richtege Single-Sëtz Grand Prix Rennauto an den Alfa Romeo säin zweete Monoposto nom Tipo A Monoposto (1931). Et war op der fréierer erfollegräicher Alfa Romeo P2 baséiert. De Lektioune vun deem Auto geholl, ass de Jano zréck op d'Zeechnebord fir en Auto ze designen dee méi laang Distanze kéint daueren.

Alfa Romeo Pandion:

Den Alfa Romeo Pandion ass e Konzeptauto deen op der 2010 Genfer Motor Show Première hat. Et gouf vum Stile Bertone entworf an d'Haaptverantwortung krut de Mike Robinson. De Pandion Coupé gouf als Hommage un den Alfa Romeo honnertjärege Joresdag entwéckelt. De Pandion baséiert um Alfa Romeo 8C Competizione Sportauto an deelt säin ganz Aluminium 4,7-Liter (4691 cc) DOHC 90 Grad V8 Motor, mat 450 PS. D'Strandgewiicht ass 1.258 kg (2.773 lb).

Alfa Romeo 125:

Den Alfa Romeo huet eng Rei Fligermotore gebaut / entworf baséiert op de Bristol Jupiter a Bristol Pegasus Designen, bezeechent Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 an Alfa 131 . All dës wesentlech ähnlech Motore goufen haaptsächlech op italienesch Bommeleeër am Zweete Weltkrich, Alfa Romeo gebaut ronderëm 11.000 Eenheeten tëscht 1934 an 1944 gebaut.

Alfa Romeo 125:

Den Alfa Romeo huet eng Rei Fligermotore gebaut / entworf baséiert op de Bristol Jupiter a Bristol Pegasus Designen, bezeechent Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 an Alfa 131 . All dës wesentlech ähnlech Motore goufen haaptsächlech op italienesch Bommeleeër am Zweete Weltkrich, Alfa Romeo gebaut ronderëm 11.000 Eenheeten tëscht 1934 an 1944 gebaut.

Alfa Romeo Pomigliano d'Arco Planz:

D' Alfa Romeo Pomigliano d'Arco Planz , allgemeng genannt einfach Stellantis Pomigliano , ass eng Automobilsammlungsanlag déi haut vum Stellantis gehéiert, offiziell bekannt als Giambattista Vico Planz zënter 2008, als Erënnerung un den napolitanesche Philosoph. D'Planz, déi ursprénglech vum Alfa Romeo 1968 entwéckelt a gebaut gouf, läit gréisstendeels an der Stad Pomigliano d'Arco, an deelweis an der Stad Acerra. D'Planz beschäftegt de Moment ongeféier 6.000 Mataarbechter.

Alfa Romeo Pomigliano d'Arco Planz:

D' Alfa Romeo Pomigliano d'Arco Planz , allgemeng genannt einfach Stellantis Pomigliano , ass eng Automobilsammlungsanlag déi haut vum Stellantis gehéiert, offiziell bekannt als Giambattista Vico Planz zënter 2008, als Erënnerung un den napolitanesche Philosoph. D'Planz, déi ursprénglech vum Alfa Romeo 1968 entwéckelt a gebaut gouf, läit gréisstendeels an der Stad Pomigliano d'Arco, an deelweis an der Stad Acerra. D'Planz beschäftegt de Moment ongeféier 6.000 Mataarbechter.

No comments:

Post a Comment

Asım Gündüz, Asım Güzelbey, Asım Orhan Barut

Asım Gündüz: Den Âsım Gündüz war en Offizéier vun der Osmanescher Arméi an e Generol vun der tierkescher Arméi. Asım Güzelbey: Den As...