Monday, May 3, 2021

Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 158/159 Alfetta

Alfa Romeo 156:

Den Alfa Romeo 156 ass e kompakten Exekutivauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et gouf op der Frankfurt Motor Show 1997 agefouert als Ersatz fir den Alfa Romeo 155. De 156 krut e positiven Empfang an am Joer duerno huet hien den Europäeschen Auto vum Joer 1998 gewonnen. De 156 Saloon gouf an Europa spéit am Joer 2005 gestoppt, während de Q4 Crosswagon a Produktioun bis Enn 2007 weidergefouert huet.

Alfa Romeo 156:

Den Alfa Romeo 156 ass e kompakten Exekutivauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et gouf op der Frankfurt Motor Show 1997 agefouert als Ersatz fir den Alfa Romeo 155. De 156 krut e positiven Empfang an am Joer duerno huet hien den Europäeschen Auto vum Joer 1998 gewonnen. De 156 Saloon gouf an Europa spéit am Joer 2005 gestoppt, während de Q4 Crosswagon a Produktioun bis Enn 2007 weidergefouert huet.

Alfa Romeo 158/159 Alfetta:

Den Alfa Romeo 158/159 , och bekannt als Alfetta , ass e Grand Prix Rennauto produzéiert vum italienesche Produzent Alfa Romeo. Et ass ee vun den erfollegräichsten Rennautoen déi jeemools produzéiert goufen - de 158 a seng Derivat, den 159, huet 47 Gewënn aus 54 Grands Prix erakomm. Et gouf ursprénglech fir d'Vor-Zweete Weltkrich Voiturette Formel (1937) entwéckelt an huet en 1,5 Liter riichtaus-8 iwwerluede Motor. Nom Zweete Weltkrich war den Auto beliwwert fir déi nei Formel One, déi am Joer 1947 agefouert gouf. An den Hänn vu Chauffeure wéi dem Nino Farina, dem Juan Manuel Fangio an dem Luigi Fagioli, huet hien déi éischt zwou Saisone vun der Weltmeeschterschaft vun de Chauffeuren dominéiert.

Alfa Romeo 158/159 Alfetta:

Den Alfa Romeo 158/159 , och bekannt als Alfetta , ass e Grand Prix Rennauto produzéiert vum italienesche Produzent Alfa Romeo. Et ass ee vun den erfollegräichsten Rennautoen déi jeemools produzéiert goufen - de 158 a seng Derivat, den 159, huet 47 Gewënn aus 54 Grands Prix erakomm. Et gouf ursprénglech fir d'Vor-Zweete Weltkrich Voiturette Formel (1937) entwéckelt an huet en 1,5 Liter riichtaus-8 iwwerluede Motor. Nom Zweete Weltkrich war den Auto beliwwert fir déi nei Formel One, déi am Joer 1947 agefouert gouf. An den Hänn vu Chauffeure wéi dem Nino Farina, dem Juan Manuel Fangio an dem Luigi Fagioli, huet hien déi éischt zwou Saisone vun der Weltmeeschterschaft vun de Chauffeuren dominéiert.

Alfa Romeo 159:


Den Alfa Romeo 159 ass e kompakten Exekutivauto deen tëscht Alfa Romeo hiergestallt a vermaart gouf tëscht 2005 an 2011. Agefouert op der 2005 Genfer Motor Show, als Ersatz fir den 156, huet den 159 d'GM / Fiat Premium Plattform benotzt, gedeelt mat der Alfa Romeo Brera a Spider wéi och d'Kamal a Visconti Konzeptautoen.

Alfa Romeo 158/159 Alfetta:

Den Alfa Romeo 158/159 , och bekannt als Alfetta , ass e Grand Prix Rennauto produzéiert vum italienesche Produzent Alfa Romeo. Et ass ee vun den erfollegräichsten Rennautoen déi jeemools produzéiert goufen - de 158 a seng Derivat, den 159, huet 47 Gewënn aus 54 Grands Prix erakomm. Et gouf ursprénglech fir d'Vor-Zweete Weltkrich Voiturette Formel (1937) entwéckelt an huet en 1,5 Liter riichtaus-8 iwwerluede Motor. Nom Zweete Weltkrich war den Auto beliwwert fir déi nei Formel One, déi am Joer 1947 agefouert gouf. An den Hänn vu Chauffeure wéi dem Nino Farina, dem Juan Manuel Fangio an dem Luigi Fagioli, huet hien déi éischt zwou Saisone vun der Weltmeeschterschaft vun de Chauffeuren dominéiert.

Alfa Romeo 158/159 Alfetta:

Den Alfa Romeo 158/159 , och bekannt als Alfetta , ass e Grand Prix Rennauto produzéiert vum italienesche Produzent Alfa Romeo. Et ass ee vun den erfollegräichsten Rennautoen déi jeemools produzéiert goufen - de 158 a seng Derivat, den 159, huet 47 Gewënn aus 54 Grands Prix erakomm. Et gouf ursprénglech fir d'Vor-Zweete Weltkrich Voiturette Formel (1937) entwéckelt an huet en 1,5 Liter riichtaus-8 iwwerluede Motor. Nom Zweete Weltkrich war den Auto beliwwert fir déi nei Formel One, déi am Joer 1947 agefouert gouf. An den Hänn vu Chauffeure wéi dem Nino Farina, dem Juan Manuel Fangio an dem Luigi Fagioli, huet hien déi éischt zwou Saisone vun der Weltmeeschterschaft vun de Chauffeuren dominéiert.

Alfa Romeo 158/159 Alfetta:

Den Alfa Romeo 158/159 , och bekannt als Alfetta , ass e Grand Prix Rennauto produzéiert vum italienesche Produzent Alfa Romeo. Et ass ee vun den erfollegräichsten Rennautoen déi jeemools produzéiert goufen - de 158 a seng Derivat, den 159, huet 47 Gewënn aus 54 Grands Prix erakomm. Et gouf ursprénglech fir d'Vor-Zweete Weltkrich Voiturette Formel (1937) entwéckelt an huet en 1,5 Liter riichtaus-8 iwwerluede Motor. Nom Zweete Weltkrich war den Auto beliwwert fir déi nei Formel One, déi am Joer 1947 agefouert gouf. An den Hänn vu Chauffeure wéi dem Nino Farina, dem Juan Manuel Fangio an dem Luigi Fagioli, huet hien déi éischt zwou Saisone vun der Weltmeeschterschaft vun de Chauffeuren dominéiert.

Alfa Romeo 159:


Den Alfa Romeo 159 ass e kompakten Exekutivauto deen tëscht Alfa Romeo hiergestallt a vermaart gouf tëscht 2005 an 2011. Agefouert op der 2005 Genfer Motor Show, als Ersatz fir den 156, huet den 159 d'GM / Fiat Premium Plattform benotzt, gedeelt mat der Alfa Romeo Brera a Spider wéi och d'Kamal a Visconti Konzeptautoen.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia ass den Numm vun dräi net direkt verbonne Modeller vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Déi éischt ass eng Linn vu sportleche Véier-Dier kompakt Exekutiv Autoen, déi vun 1962 bis 1978 produzéiert goufen, déi zweet ass en aktualiséierten, haaptsächlech ugedriwwe Spider, Sprint a Sprint Speciale Giuliettas, an den drëtte Giulia ass e kompakten Exekutivauto deen am Joer 2015 presentéiert gouf.

Alfa Romeo 105/115 Serie Coupéen:

D' Alfa Romeo 105 an 115 Serie Coupéë sinn eng Gamme vun Autoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1963 bis 1977, baséiert op enger verkierzter Buedemplack aus der Giulia Saloon. Si waren d'Nofolger vum Giulietta Sprint Coupé.

Alfa Romeo 105/115 Serie Coupéen:

D' Alfa Romeo 105 an 115 Serie Coupéë sinn eng Gamme vun Autoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1963 bis 1977, baséiert op enger verkierzter Buedemplack aus der Giulia Saloon. Si waren d'Nofolger vum Giulietta Sprint Coupé.

Alfa Romeo 164:

Den Alfa Romeo 164 ass e Véier-Dier Exekutiounssalon, dee vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo vun 1987 bis 1998 hiergestallt gouf, entworf vum Pininfarina. D'Virgänger vun den 164 waren d'Alfa 90 an déi luxuriéis Alfa 6. Den 164 gouf vun der 166 am Joer 1998 ersat, no enger kombinéierter Produktiounsgesamtzomm vun 273.857 Eenheeten.

Alfa Romeo 164:

Den Alfa Romeo 164 ass e Véier-Dier Exekutiounssalon, dee vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo vun 1987 bis 1998 hiergestallt gouf, entworf vum Pininfarina. D'Virgänger vun den 164 waren d'Alfa 90 an déi luxuriéis Alfa 6. Den 164 gouf vun der 166 am Joer 1998 ersat, no enger kombinéierter Produktiounsgesamtzomm vun 273.857 Eenheeten.

Alfa Romeo 166:

Den Alfa Romeo 166 ass en Exekutivauto vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo, tëscht Oktober 1996 a Juni 2007. Den Auto gouf vum Centro Stile Alfa Romeo , ënner Kontroll vum Walter de Silva, entworf a gouf am September 2003 faceliftéiert.

Alfa Romeo 164:

Den Alfa Romeo 164 ass e Véier-Dier Exekutiounssalon, dee vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo vun 1987 bis 1998 hiergestallt gouf, entworf vum Pininfarina. D'Virgänger vun den 164 waren d'Alfa 90 an déi luxuriéis Alfa 6. Den 164 gouf vun der 166 am Joer 1998 ersat, no enger kombinéierter Produktiounsgesamtzomm vun 273.857 Eenheeten.

Alfa Romeo 166:

Den Alfa Romeo 166 ass en Exekutivauto vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo, tëscht Oktober 1996 a Juni 2007. Den Auto gouf vum Centro Stile Alfa Romeo , ënner Kontroll vum Walter de Silva, entworf a gouf am September 2003 faceliftéiert.

Alfa Romeo 1750 Berlina:

Den Alfa Romeo 1750 Berlina an den Alfa Romeo 2000 Berlina ware Executive Autoen (E-Segment) vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo vun 1968 bis 1977. Berlina ass den italienesche Begrëff fir e Saloonauto. Béid Autoen haten den Alfa Romeo Twin Cam Inline-Four Motore; déi 1,8-Liter 1750 Berlina gouf tëscht 1968 an 1971 gemaach, wéi se zu Gonschte vun der verbesserten 2.0-Liter 2000 Berlina ofgebaut gouf.

Alfa Romeo 1750 Berlina:

Den Alfa Romeo 1750 Berlina an den Alfa Romeo 2000 Berlina ware Executive Autoen (E-Segment) vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo vun 1968 bis 1977. Berlina ass den italienesche Begrëff fir e Saloonauto. Béid Autoen haten den Alfa Romeo Twin Cam Inline-Four Motore; déi 1,8-Liter 1750 Berlina gouf tëscht 1968 an 1971 gemaach, wéi se zu Gonschte vun der verbesserten 2.0-Liter 2000 Berlina ofgebaut gouf.

Alfa Romeo GTA:

Den Alfa Romeo GTA ass e Coupeauto deen vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1965 bis 1971. Hiergestallt gouf fir Rennen (Corsa) a Stroossennotzung (Stradale).

Alfa Romeo 105/115 Serie Coupéen:

D' Alfa Romeo 105 an 115 Serie Coupéë sinn eng Gamme vun Autoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1963 bis 1977, baséiert op enger verkierzter Buedemplack aus der Giulia Saloon. Si waren d'Nofolger vum Giulietta Sprint Coupé.

Alfa Romeo 177:

Den Alfa Romeo 177 war e Formel 1 Auto deen vum Alfa Romeo Team während der 1979 Formel One Saison benotzt gouf, an den Debut am 1979 Grand Prix Belsch. Den 177 markéiert dem Alfa Romeo säi Retour an d'Formel One, 28 Joer nodeems hien d'Weltmeeschterschafttitel am Joer 1950 an 1951 gewonnen huet.

Alfa Romeo 179:

Den Alfa Romeo 179 ass e Formel One Auto dee vum Alfa Romeo Team vun 1979 bis 1982 benotzt gouf. De 179 huet säin Debut beim 1979 italienesche Grand Prix gemaach an ersetzt de Flat-12 Motors Alfa Romeo 177. Wärend senger Liewensdauer waren et der vill Versiounen an 179D Versioun gouf fir d'lescht beim Südafrikanesche Grand Prix 1982 benotzt.

Alfa Romeo 179:

Den Alfa Romeo 179 ass e Formel One Auto dee vum Alfa Romeo Team vun 1979 bis 1982 benotzt gouf. De 179 huet säin Debut beim 1979 italienesche Grand Prix gemaach an ersetzt de Flat-12 Motors Alfa Romeo 177. Wärend senger Liewensdauer waren et der vill Versiounen an 179D Versioun gouf fir d'lescht beim Südafrikanesche Grand Prix 1982 benotzt.

Alfa Romeo 179:

Den Alfa Romeo 179 ass e Formel One Auto dee vum Alfa Romeo Team vun 1979 bis 1982 benotzt gouf. De 179 huet säin Debut beim 1979 italienesche Grand Prix gemaach an ersetzt de Flat-12 Motors Alfa Romeo 177. Wärend senger Liewensdauer waren et der vill Versiounen an 179D Versioun gouf fir d'lescht beim Südafrikanesche Grand Prix 1982 benotzt.

Alfa Romeo 179:

Den Alfa Romeo 179 ass e Formel One Auto dee vum Alfa Romeo Team vun 1979 bis 1982 benotzt gouf. De 179 huet säin Debut beim 1979 italienesche Grand Prix gemaach an ersetzt de Flat-12 Motors Alfa Romeo 177. Wärend senger Liewensdauer waren et der vill Versiounen an 179D Versioun gouf fir d'lescht beim Südafrikanesche Grand Prix 1982 benotzt.

Alfa Romeo 182:

Den Alfa Romeo 182 ass e Formel 1 Auto dee vum Alfa Romeo Team während der 1982 Formel One Saison benotzt gouf. Den Auto huet säin Debut am Grand Prix vu Brasilien 1982. An der drëtter Course vun der Saison op Long Beach huet d'Andrea de Cesaris Pole Position mat enger Duerchschnëttsgeschwindegkeet vun 141.331 km / h (87.819 mph) erreecht. Déi bescht Course war zu Monaco, wou de Cesaris als 3. klasséiert gouf. Alfa Romeo huet am ganze 1982 dräi verschidde Modeller benotzt: de 179D, den 182 an den 182B; alles mat Alfa Romeo 3.0 L V12 Motoren. Den Alfa Romeo V12 huet ongeféier 540 PS (403 kW) bei 12000 RPM produzéiert.

Alfa Romeo 182:

Den Alfa Romeo 182 ass e Formel 1 Auto dee vum Alfa Romeo Team während der 1982 Formel One Saison benotzt gouf. Den Auto huet säin Debut am Grand Prix vu Brasilien 1982. An der drëtter Course vun der Saison op Long Beach huet d'Andrea de Cesaris Pole Position mat enger Duerchschnëttsgeschwindegkeet vun 141.331 km / h (87.819 mph) erreecht. Déi bescht Course war zu Monaco, wou de Cesaris als 3. klasséiert gouf. Alfa Romeo huet am ganze 1982 dräi verschidde Modeller benotzt: de 179D, den 182 an den 182B; alles mat Alfa Romeo 3.0 L V12 Motoren. Den Alfa Romeo V12 huet ongeféier 540 PS (403 kW) bei 12000 RPM produzéiert.

Alfa Romeo 182:

Den Alfa Romeo 182 ass e Formel 1 Auto dee vum Alfa Romeo Team während der 1982 Formel One Saison benotzt gouf. Den Auto huet säin Debut am Grand Prix vu Brasilien 1982. An der drëtter Course vun der Saison op Long Beach huet d'Andrea de Cesaris Pole Position mat enger Duerchschnëttsgeschwindegkeet vun 141.331 km / h (87.819 mph) erreecht. Déi bescht Course war zu Monaco, wou de Cesaris als 3. klasséiert gouf. Alfa Romeo huet am ganze 1982 dräi verschidde Modeller benotzt: de 179D, den 182 an den 182B; alles mat Alfa Romeo 3.0 L V12 Motoren. Den Alfa Romeo V12 huet ongeféier 540 PS (403 kW) bei 12000 RPM produzéiert.

Alfa Romeo 183T:

Den Alfa Romeo 183T war e Formel 1 Auto entworf vum Gérard Ducarouge a Mario Tollentino a gouf vum Marlboro Team Alfa Romeo während der 1983 Formel One Saison benotzt. Den Auto, mat engem nei konzipéierten flaache Buedem, huet säin Debut beim 1983 Grand Prix vu Brasilien. De franséische Michelins leeft, den 183T gouf 1983 vun den Italiener Andrea de Cesaris a Mauro Baldi gefuer.

Alfa Romeo 183T:

Den Alfa Romeo 183T war e Formel 1 Auto entworf vum Gérard Ducarouge a Mario Tollentino a gouf vum Marlboro Team Alfa Romeo während der 1983 Formel One Saison benotzt. Den Auto, mat engem nei konzipéierten flaache Buedem, huet säin Debut beim 1983 Grand Prix vu Brasilien. De franséische Michelins leeft, den 183T gouf 1983 vun den Italiener Andrea de Cesaris a Mauro Baldi gefuer.

Alfa Romeo 184T:

Den Alfa Romeo 184T ass e Formel One Auto dee vum Alfa Romeo Team während der 1984 an 1985 Formel One Saisone benotzt gouf. Den Auto, deen den éischten F1 Design vum Mario Tollentino war, huet d'Faarwe vum Haaptsponsor vum Team, den italienesche Moudedesigner Benetton.

Alfa Romeo 184T:

Den Alfa Romeo 184T ass e Formel One Auto dee vum Alfa Romeo Team während der 1984 an 1985 Formel One Saisone benotzt gouf. Den Auto, deen den éischten F1 Design vum Mario Tollentino war, huet d'Faarwe vum Haaptsponsor vum Team, den italienesche Moudedesigner Benetton.

Alfa Romeo 185T:

Den Alfa Romeo 185T ass e Formel 1 Auto deen de Benetton Team Alfa Romeo wärend der 1985 Saison benotzt huet. Den Auto gouf an 8 Rennen ageschriwwen, awer ouni Erfolleg a leiden ënner schlechter Zouverlässegkeet, ass d'Team zréck op den Auto vum Joer virdrun, den 184T, aktualiséiert op "184TB" Spezifikatioun. D'Saison 1985 war déi lescht fir Alfa Romeo an der Formel 1, ier se zréck am Joer 2019. Den Auto gouf vum Alfa sengem eegenen 890T ugedriwwen, en 1,5 L turbo V8-Motor dee ronderëm 780 PS (582 kW) bei 10.200 RPM produzéiert huet. D'Equippefuerer waren de Riccardo Patrese an den Eddie Cheever.

Alfa Romeo 185T:

Den Alfa Romeo 185T ass e Formel 1 Auto deen de Benetton Team Alfa Romeo wärend der 1985 Saison benotzt huet. Den Auto gouf an 8 Rennen ageschriwwen, awer ouni Erfolleg a leiden ënner schlechter Zouverlässegkeet, ass d'Team zréck op den Auto vum Joer virdrun, den 184T, aktualiséiert op "184TB" Spezifikatioun. D'Saison 1985 war déi lescht fir Alfa Romeo an der Formel 1, ier se zréck am Joer 2019. Den Auto gouf vum Alfa sengem eegenen 890T ugedriwwen, en 1,5 L turbo V8-Motor dee ronderëm 780 PS (582 kW) bei 10.200 RPM produzéiert huet. D'Equippefuerer waren de Riccardo Patrese an den Eddie Cheever.

Alfa Romeo Kamal:

Den Alfa Romeo Kamal ass e Crossover SUV Konzeptauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo entwéckelt. De Kamal gouf op der Genfer Motor Show 2003 presentéiert. D'Gefier huet d'Fiat Premium Plattform benotzt, déi et mat der 159, Spider a Brera gedeelt huet, an am Ufank fir 2007 am November 2005 virgesi war.

Alfa Romeo 1900:

Den Alfa Romeo 1900 ass en Auto produzéiert vum italieneschen Autosfabrikant Alfa Romeo vun 1950 bis 1959. Entworf vum Orazio Satta, war et eng wichteg Entwécklung fir Alfa Romeo als den éischten Auto vum Marque ganz op enger Produktiounslinn gebaut an deen éischte Produktiounsauto ouni eng separat Chassis. Et war och deen éischten Alfa Romeo, dee mat lénksem Auto ugebuede gouf. Den Auto gouf op der Paräisser Motor Show 1950 virgestallt.

Alfa Romeo 2000 Sportiva:

Den Alfa Romeo 2000 Sportiva ass en 2-Liter Sportauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo am Joer 1954. Obwuel entwéckelt fir an enger klenger Serie gebaut ze ginn, goufe just véier gemaach - zwee Coupéen an zwou Spannen.

Alfa Romeo 2000:

Den Alfa Romeo 2000 ass e Luxusauto, deen vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo tëscht 1958 an 1962 produzéiert gouf, als Nofolger vum 1900 Super. Et gouf 1962 duerch den Alfa Romeo 2600 ersat.

Alfa Romeo 2000:

Den Alfa Romeo 2000 ass e Luxusauto, deen vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo tëscht 1958 an 1962 produzéiert gouf, als Nofolger vum 1900 Super. Et gouf 1962 duerch den Alfa Romeo 2600 ersat.

Alfa Romeo 1750 Berlina:

Den Alfa Romeo 1750 Berlina an den Alfa Romeo 2000 Berlina ware Executive Autoen (E-Segment) vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo vun 1968 bis 1977. Berlina ass den italienesche Begrëff fir e Saloonauto. Béid Autoen haten den Alfa Romeo Twin Cam Inline-Four Motore; déi 1,8-Liter 1750 Berlina gouf tëscht 1968 an 1971 gemaach, wéi se zu Gonschte vun der verbesserten 2.0-Liter 2000 Berlina ofgebaut gouf.

Alfa Romeo 105/115 Serie Coupéen:

D' Alfa Romeo 105 an 115 Serie Coupéë sinn eng Gamme vun Autoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1963 bis 1977, baséiert op enger verkierzter Buedemplack aus der Giulia Saloon. Si waren d'Nofolger vum Giulietta Sprint Coupé.

Alfa Romeo Spider:

Den Alfa Romeo Spider ass en zweesëtzege Frontmotor, hënnescht Drive Roadster hiergestallt a vermaart vun Alfa Romeo vun 1966 bis 1994 a véier ënnerschiddleche Generatiounen, oder Serien , all mat Modifikatioune vu modest bis extensiv.

Alfa Romeo 2000 Sportiva:

Den Alfa Romeo 2000 Sportiva ass en 2-Liter Sportauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo am Joer 1954. Obwuel entwéckelt fir an enger klenger Serie gebaut ze ginn, goufe just véier gemaach - zwee Coupéen an zwou Spannen.

Alfa Romeo 2300:

Den Alfa Romeo 2300 ass eng brasilianesch Luxuss Sedan déi vun FNM vun 1974 bis 1978 produzéiert gouf, an FNM am Besëtz vu Fiat vun 1978 bis 1986. Den allgemenge Look vum neien Auto war ganz ähnlech wéi deen vun der italienescher gebauter Alfetta Sedan, entworf vum Giuseppe Scarnati an als éischt an Europa am Joer 1972 ugebueden, och wann de brasilianeschen Auto tatsächlech 41 Zentimeter méi laang war a 7 Zentimeter méi breet wéi d'Alfetta. Ënnert der Haut war den 2300 technesch op der aler Alfa Romeo 1900 baséiert. D'Gittkëscht vum 2300 war konventionell nieft dem Motor an net iwwer der hënneschter Achs. Wéi säi brasilianesche Virgänger, den FNM 2000, huet den 2300 e véier-Zylinder Zwillings-Nockel-Motor, elo vun 2.310 cc mat enger gefuerderter Leeschtung vun 140 PS (100 kW). Eng maximal Geschwindegkeet vun 170 km / h (106 km / h) gouf behaapt. Am Modellmodell 1985 gouf den 2300 als "Alfa Romeo 85" genannt. Dëse Modell gouf vermeintlech bis November 1986 hiergestallt, och wann eng lescht 243 Alfa Romeos a Brasilien am Joer 1987 gebaut goufen.

Alfa Romeo 2300:

Den Alfa Romeo 2300 ass eng brasilianesch Luxuss Sedan déi vun FNM vun 1974 bis 1978 produzéiert gouf, an FNM am Besëtz vu Fiat vun 1978 bis 1986. Den allgemenge Look vum neien Auto war ganz ähnlech wéi deen vun der italienescher gebauter Alfetta Sedan, entworf vum Giuseppe Scarnati an als éischt an Europa am Joer 1972 ugebueden, och wann de brasilianeschen Auto tatsächlech 41 Zentimeter méi laang war a 7 Zentimeter méi breet wéi d'Alfetta. Ënnert der Haut war den 2300 technesch op der aler Alfa Romeo 1900 baséiert. D'Gittkëscht vum 2300 war konventionell nieft dem Motor an net iwwer der hënneschter Achs. Wéi säi brasilianesche Virgänger, den FNM 2000, huet den 2300 e véier-Zylinder Zwillings-Nockel-Motor, elo vun 2.310 cc mat enger gefuerderter Leeschtung vun 140 PS (100 kW). Eng maximal Geschwindegkeet vun 170 km / h (106 km / h) gouf behaapt. Am Modellmodell 1985 gouf den 2300 als "Alfa Romeo 85" genannt. Dëse Modell gouf vermeintlech bis November 1986 hiergestallt, och wann eng lescht 243 Alfa Romeos a Brasilien am Joer 1987 gebaut goufen.

Alfa Romeo 2300:

Den Alfa Romeo 2300 ass eng brasilianesch Luxuss Sedan déi vun FNM vun 1974 bis 1978 produzéiert gouf, an FNM am Besëtz vu Fiat vun 1978 bis 1986. Den allgemenge Look vum neien Auto war ganz ähnlech wéi deen vun der italienescher gebauter Alfetta Sedan, entworf vum Giuseppe Scarnati an als éischt an Europa am Joer 1972 ugebueden, och wann de brasilianeschen Auto tatsächlech 41 Zentimeter méi laang war a 7 Zentimeter méi breet wéi d'Alfetta. Ënnert der Haut war den 2300 technesch op der aler Alfa Romeo 1900 baséiert. D'Gittkëscht vum 2300 war konventionell nieft dem Motor an net iwwer der hënneschter Achs. Wéi säi brasilianesche Virgänger, den FNM 2000, huet den 2300 e véier-Zylinder Zwillings-Nockel-Motor, elo vun 2.310 cc mat enger gefuerderter Leeschtung vun 140 PS (100 kW). Eng maximal Geschwindegkeet vun 170 km / h (106 km / h) gouf behaapt. Am Modellmodell 1985 gouf den 2300 als "Alfa Romeo 85" genannt. Dëse Modell gouf vermeintlech bis November 1986 hiergestallt, och wann eng lescht 243 Alfa Romeos a Brasilien am Joer 1987 gebaut goufen.

Alfa Romeo 2600:

Den Alfa Romeo 2600 war dem Alfa Romeo säi sechszylindrescht Flaggschëff dat vun 1962 bis 1968 produzéiert gouf. Et war den Nofolger vum Alfa Romeo 2000. Et gouf historesch bedeitend als lescht Alfa Romeo mat engem Inline Sechs-Zylinder-Motor. mat Zwilling Uewer-Camshaften. Dat war déi traditionell Alfa Romeo Motorkonfiguratioun zënter den 20er Joren, awer huet véierzylindresch Motore weiderginn, well d'Fabréck hir Produktioun op méi spuersam masseproduzéiert Autosmodeller ab 1950 orientéiert huet.

Alfa Romeo 2uettottanta:

Den Alfa Romeo 2uettottanta ass en Pininfarina Konzeptauto 2010 an en Hommage fir den 80. Anniversaire vu Pininfarina an de Centenaire vum Alfa Romeo ze markéieren. Et ass och en Hommage un den Duetto Spider.

Alfa Romeo Tipo 308:

Den Alfa Romeo 308 oder 8C-308 ass e Grand Prix Rennauto fir d'3 Liter Klass am Joer 1938 gemaach, nëmme véier Autoe goufe produzéiert, tatsächlech modifizéiert vum Tipo C mam Motor méi niddereg an de Chassis montéiert an e méi schlanke Kierper. De Chassis gouf vum Tipo C ofgeleet an de Motor vum 8C 2900. Den 308 gouf vum Gioacchino Colombo ënner der Kontroll vum Enzo Ferrari entwéckelt, deen deemools zoustänneg war fir dem Alfa säi Rennspiller, Alfa Corse. Den Auto debutéiert beim Pau Grand Prix am Joer 1938, wou zwee Autoe fir d'Course agaange sinn, ee fir den Tazio Nuvolari an deen aneren fir de Luigi Villoresi. Béid Piloten hu sech aus der Konkurrenz zréckgezunn, awer den Nuvolari hat deemools e Ronnenrekord opgestallt. Déi nächst Course war den Tripoli Grand Prix. Déi nei 312 an 316 koumen eran, awer si hate Motorproblemer wärend der Praxis an de Clemente Biondetti huet de Start um Rad vun den 308 an der Reserve gehalen. Hie war net fäerdeg, wärend den Hermann Lang, mam Mercedes-Benz W154, de Gewënner war. An dëser Course gouf den Eugenio Siena, en 312 gefuer, ëmbruecht nodeems hien eng Mauer getraff huet.

Alfa Romeo 33:

Den Alfa Romeo 33 ass e klenge Familljenauto, deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo tëscht 1983 an 1995 produzéiert gouf. Aus mechanescher Siicht war et am Fong eng Evolutioun vu sengem Virgänger, dem Alfasud, deem säi Buedempfand, de Chassis an den Undriff iwwerdroe goufen - wann och mat Ännerungen. zum Ophiewe- a Bremssystem. Den Nissan-baséiert Alfa Romeo Arna gouf kuerz drop gestart an huet en ähnleche Gréisst awer méi niddregt Auto ugebueden.

Alfa Romeo 33 Stradale:

Den Alfa Romeo 33 Stradale ass e Mëttelmotorsportauto gebaut vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et ass eng vun den éischte Supercars op der Welt; et war dee schnellsten kommerziell verfügbaren Auto fir de stoe Kilometer wéi en agefouert gouf. 18 Beispiller goufen tëscht 1967 an 1969 produzéiert. "Stradale" ass e Begrëff deen dacks vun italieneschen Autosproduzente benotzt gëtt fir eng Stroossegal Versioun vun engem Rennauto unzeginn; wierklech den 33 Stradale gouf vum Tipo 33 Sport Prototyp ofgeleet.

Alfa Romeo Tipo 33:

Den Alfa Romeo Tipo 33 war e Sportsracing Prototyp dee vum Alfa Romeo Fabréck ënnerstëtzt Team tëscht 1967 an 1977. Dës Autoen hunn un der Sports Cars Weltmeeschterschaft, Nordic Challenge Cup, Interserie a CanAm Serie deelgeholl. Eng kleng Unzuel vu Stroosserautoen goufen dovun ofgeleet am Joer 1967, genannt Alfa Romeo 33 Stradale.

Alfa Romeo Tipo 33:

Den Alfa Romeo Tipo 33 war e Sportsracing Prototyp dee vum Alfa Romeo Fabréck ënnerstëtzt Team tëscht 1967 an 1977. Dës Autoen hunn un der Sports Cars Weltmeeschterschaft, Nordic Challenge Cup, Interserie a CanAm Serie deelgeholl. Eng kleng Unzuel vu Stroosserautoen goufen dovun ofgeleet am Joer 1967, genannt Alfa Romeo 33 Stradale.

Alfa Romeo Tipo 33:

Den Alfa Romeo Tipo 33 war e Sportsracing Prototyp dee vum Alfa Romeo Fabréck ënnerstëtzt Team tëscht 1967 an 1977. Dës Autoen hunn un der Sports Cars Weltmeeschterschaft, Nordic Challenge Cup, Interserie a CanAm Serie deelgeholl. Eng kleng Unzuel vu Stroosserautoen goufen dovun ofgeleet am Joer 1967, genannt Alfa Romeo 33 Stradale.

Alfa Romeo 33 (Desambiguation):

Alfa Romeo 33 bezitt sech op:

  • Alfa Romeo T33, e Sportsauto Rennsport Prototyp deen vun 1968 bis 1977 benotzt gouf
  • Alfa Romeo 33 Stradale, eng seelen Stroossesäit Versioun vum Rennauto, 1967 gebaut
  • Alfa Romeo 33 Serie, e kompakten Auto produzéiert tëscht 1983 an 1994
Alfa Romeo Tipo 33:

Den Alfa Romeo Tipo 33 war e Sportsracing Prototyp dee vum Alfa Romeo Fabréck ënnerstëtzt Team tëscht 1967 an 1977. Dës Autoen hunn un der Sports Cars Weltmeeschterschaft, Nordic Challenge Cup, Interserie a CanAm Serie deelgeholl. Eng kleng Unzuel vu Stroosserautoen goufen dovun ofgeleet am Joer 1967, genannt Alfa Romeo 33 Stradale.

Alfa Romeo 33:

Den Alfa Romeo 33 ass e klenge Familljenauto, deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo tëscht 1983 an 1995 produzéiert gouf. Aus mechanescher Siicht war et am Fong eng Evolutioun vu sengem Virgänger, dem Alfasud, deem säi Buedempfand, de Chassis an den Undriff iwwerdroe goufen - wann och mat Ännerungen. zum Ophiewe- a Bremssystem. Den Nissan-baséiert Alfa Romeo Arna gouf kuerz drop gestart an huet en ähnleche Gréisst awer méi niddregt Auto ugebueden.

Alfa Romeo Carabo:

Den Alfa Romeo Carabo ass e Konzeptauto deen fir d'éischt op der Paräiser Motor Show 1968 gewisen gouf. Et gouf vum Marcello Gandini entwéckelt, fir am Bertone Designstudio geschafft. De Carabo Numm ass ofgeleet vun de Carabidae Käferen, wéi evidéiert vun der iriséierender grénger an orange Faarf vum Auto.

Alfa Romeo 33:

Den Alfa Romeo 33 ass e klenge Familljenauto, deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo tëscht 1983 an 1995 produzéiert gouf. Aus mechanescher Siicht war et am Fong eng Evolutioun vu sengem Virgänger, dem Alfasud, deem säi Buedempfand, de Chassis an den Undriff iwwerdroe goufen - wann och mat Ännerungen. zum Ophiewe- a Bremssystem. Den Nissan-baséiert Alfa Romeo Arna gouf kuerz drop gestart an huet en ähnleche Gréisst awer méi niddregt Auto ugebueden.

Alfa Romeo 33 Stradale:

Den Alfa Romeo 33 Stradale ass e Mëttelmotorsportauto gebaut vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et ass eng vun den éischte Supercars op der Welt; et war dee schnellsten kommerziell verfügbaren Auto fir de stoe Kilometer wéi en agefouert gouf. 18 Beispiller goufen tëscht 1967 an 1969 produzéiert. "Stradale" ass e Begrëff deen dacks vun italieneschen Autosproduzente benotzt gëtt fir eng Stroossegal Versioun vun engem Rennauto unzeginn; wierklech den 33 Stradale gouf vum Tipo 33 Sport Prototyp ofgeleet.

Alfa Romeo 350:

Alfa Romeo 350 ass e mëttel italienesche Camion produzéiert vum Alfa Romeo a senger Portello Planz. Et gouf gemaach nodeems d'85 an 110 sech ze schwéier an deier bewisen hunn.

Alfa Romeo 40A:

Alfa Romeo 40A ass ee vun den éischte Bussen déi vun der italienescher Firma Alfa Romeo produzéiert ginn.

Alfa Romeo 430:

Den Alfa Romeo 430 ass e 5-Ton Camion produzéiert vum Alfa Romeo tëscht 1942 an 1950. Et huet ugefaang als Militärprojet (430RE) baséiert op dem méi groussen Alfa Romeo 800 Camion. E puer vun de Camionen goufen an Anti-Fliger Gefierer ausgestatt mat engem Maschinnegewier vun 20 mm (0,8 an) WANN Scotti. De Camion gouf nom kommerzielle Versioun nom Krich produzéiert. Béid militäresch an zivil Versioun gouf bis 1950 produzéiert.

Alfa Romeo 430A:

Den Alfa Romeo 430A war e Bus dee vun 1949 bis 1953 vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo produzéiert gouf.

Alfa Romeo 430:

Den Alfa Romeo 430 ass e 5-Ton Camion produzéiert vum Alfa Romeo tëscht 1942 an 1950. Et huet ugefaang als Militärprojet (430RE) baséiert op dem méi groussen Alfa Romeo 800 Camion. E puer vun de Camionen goufen an Anti-Fliger Gefierer ausgestatt mat engem Maschinnegewier vun 20 mm (0,8 an) WANN Scotti. De Camion gouf nom kommerzielle Versioun nom Krich produzéiert. Béid militäresch an zivil Versioun gouf bis 1950 produzéiert.

Alfa Romeo 450:

Den Alfa Romeo 450 ass e Camion deen vun Alfa Romeo vun 1947 bis 1959 hiergestallt gouf. Seng moderniséiert Versioun gouf Alfa Romeo 455 genannt.

Alfa Romeo 4C:

Den Alfa Romeo 4C ass e Mëttelmotor, Liichtgewiicht, Hannergebai-Undriff Sport Auto. Verfügbar am Coupé a Spannekierperstil, et benotzt e Kuelestofffaser-Dëppchen, viischt an hënneschter Crashbox, an hybride Récksäitframe haaptsächlech aus Aluminium fir Gewiicht bei 895 kg (1.973 lb) an 1.050 kg (2.315 lb) an den USA ze halen. . De 4C ass dem Alfa Romeo säin éischte masseproduzéierte Gefier vum 21. Joerhonnert, deen erëm op den Nordamerikaneschen Automobilsmaart koum.

Alfa Romeo 4C:

Den Alfa Romeo 4C ass e Mëttelmotor, Liichtgewiicht, Hannergebai-Undriff Sport Auto. Verfügbar am Coupé a Spannekierperstil, et benotzt e Kuelestofffaser-Dëppchen, viischt an hënneschter Crashbox, an hybride Récksäitframe haaptsächlech aus Aluminium fir Gewiicht bei 895 kg (1.973 lb) an 1.050 kg (2.315 lb) an den USA ze halen. . De 4C ass dem Alfa Romeo säin éischte masseproduzéierte Gefier vum 21. Joerhonnert, deen erëm op den Nordamerikaneschen Automobilsmaart koum.

Alfa Romeo 50:

Den Alfa Romeo 50 war en italienesche Camion produzéiert vum Alfa Romeo vun 1931 bis 1934. D'Firma huet de Camion an Zesummenaarbecht mam Büssing kreéiert.

Alfa Romeo 500:

Den Alfa Romeo 500 ass en 3-Tonne-Camion, produzéiert vum Alfa Romeo vun 1937 bis 1945. D'Gamme huet eng Diesel ugedriwwen 75 PS (56 kW) Versioun 500RE, Bensin Versioun 500B a Gasversioun 500BR.

Alfa Romeo 500A:

Den Alfa Romeo 500A war e Bus produzéiert vum Alfa Romeo vun 1945 bis 1948.

Alfa Romeo Alfa 6:

Den Alfa Romeo Alfa 6 ass e luxuriéisen Exekutivauto deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo vun 1979 bis 1986 produzéiert gouf. Säin Numm bezitt sech op déi sechs Zylinder vum Alfa Romeo V6 Motor, déi säin éischten Optrëtt op dësem Auto gemaach hunn.

Alfa Romeo 6C:

Den Alfa Romeo 6C Numm gouf op Strooss, Rennen a Sportsautoe benotzt, déi tëscht 1927 an 1954 vum Alfa Romeo produzéiert goufen; den "6C" Numm bezitt sech op déi sechs Zylinder vum riichtausse Motor vum Auto. Kierper fir dës Autoe goufe vu Coachbuilders wéi James Young, Zagato, Touring Superleggera, Castagna a Pinin Farina gemaach. Ufank 1933 gouf et och eng 6C Versioun mat engem Alfa Fabréck Kierper, zu Portello gebaut. An de fréien 1920s krut de Vittorio Jano eng Kommissioun fir e Liichtgewiicht, High Performance Vehikel ze kreéieren fir den Giuseppe Merosi entwéckelt RL an RM Modeller z'ersetzen. Den Auto gouf am Abrëll 1925 um Salone dell 'Automobile di Milano als 6C 1500 agefouert. Et war op der P2 Rennauto baséiert, mat engem eenzege Loftufer 1.487 cc in-line sechs Zylinder-Motor, dee 44 Päerd produzéiert. Am Joer 1928 gouf den 1500 Sport presentéiert, deen deen éischten Alfa Romeo Stroosseauto mat duebelen uewege Camshaften.

Alfa Romeo 6C:

Den Alfa Romeo 6C Numm gouf op Strooss, Rennen a Sportsautoe benotzt, déi tëscht 1927 an 1954 vum Alfa Romeo produzéiert goufen; den "6C" Numm bezitt sech op déi sechs Zylinder vum riichtausse Motor vum Auto. Kierper fir dës Autoe goufe vu Coachbuilders wéi James Young, Zagato, Touring Superleggera, Castagna a Pinin Farina gemaach. Ufank 1933 gouf et och eng 6C Versioun mat engem Alfa Fabréck Kierper, zu Portello gebaut. An de fréien 1920s krut de Vittorio Jano eng Kommissioun fir e Liichtgewiicht, High Performance Vehikel ze kreéieren fir den Giuseppe Merosi entwéckelt RL an RM Modeller z'ersetzen. Den Auto gouf am Abrëll 1925 um Salone dell 'Automobile di Milano als 6C 1500 agefouert. Et war op der P2 Rennauto baséiert, mat engem eenzege Loftufer 1.487 cc in-line sechs Zylinder-Motor, dee 44 Päerd produzéiert. Am Joer 1928 gouf den 1500 Sport presentéiert, deen deen éischten Alfa Romeo Stroosseauto mat duebelen uewege Camshaften.

Alfa Romeo 75:

Den Alfa Romeo 75 , an Nordamerika als Milano verkaaft , ass e kompakten Exekutivauto vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo tëscht 1985 an 1992. Den Alfa 75 war kommerziell zimlech erfollegräich: an nëmmen dräi Joer goufen 236.907 Autoe produzéiert, a vun d'Enn vun der Produktioun am Joer 1992, ware ronn 386.767 gebaut.

Alfa Romeo 75:

Den Alfa Romeo 75 , an Nordamerika als Milano verkaaft , ass e kompakten Exekutivauto vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo tëscht 1985 an 1992. Den Alfa 75 war kommerziell zimlech erfollegräich: an nëmmen dräi Joer goufen 236.907 Autoe produzéiert, a vun d'Enn vun der Produktioun am Joer 1992, ware ronn 386.767 gebaut.

Alfa Romeo 800:

Den Alfa Romeo 800 ass en italienesche schwéiere Camion produzéiert vum Alfa Romeo tëscht 1940 an 1947. Et gouf fir d'éischt als militäresch Versioun 800RE produzéiert an nom Krich als zivil Versioun. Déi militäresch Versioun gouf am Ufank nëmmen an der italienescher Arméi benotzt, haaptsächlech an Nordafrika, Russland a besat Frankräich. Den 800 war mat 8,7 L Dieselmotor mat Dreifinjektioun ausgestatt, konnt eng Topgeschwindegkeet vu 50 Kilometer an der Stonn erreechen (31 km / h). Et goufen och Gasgeneratoren a Bensinmodelle produzéiert. Eng hallef Gleis Prototyp Versioun eng CSEM 800RE gouf och fir italienesch Arméi gemaach. E puer vun 800RE goufen och an déi däitsch Arméi als Maultier ëmgewandelt, dëst Gefier hat och Gleiser hannen.

Alfa Romeo 800AF:

Den Alfa Romeo 800AF ass en italienesche Trolleybus dee vun 1940 bis 1954 produzéiert gouf.

Alfa Romeo 80A:

Den Alfa Romeo 80A war e Bus deen vum italienesche Produzent Alfa Romeo an de spéiden 1920er Jore produzéiert gouf. Erfolleg vum Alfa Romeo 40A, gouf se haaptsächlech an Italien benotzt a war manner erfollegräich am Rescht vun Europa.

Alfa Romeo 85:

Den Alfa Romeo 85 ass e Camion produzéiert vum Alfa Romeo tëscht 1934 an 1939, et war eng aktualiséiert Versioun vum lizenzéierte Büssing Modell.

Alfa Romeo 85A:

Den Alfa Romeo 85A ass en italienesche Bus produzéiert vum Alfa Romeo a klenger Serie am Ufank vun den 1930er.

Alfa Romeo 8C:

Den Alfa Romeo 8C war ursprénglech eng Rei Alfa Romeo Strooss, Rennen a Sportsautoen aus den 1930er. Am 2004 Alfa Romeo huet den 8C Numm fir e V8-motoréierte Konzeptauto erëmbeliewt, deen en an d'Produktioun fir 2007 gemaach huet, den 8C Competizione.

Alfa Romeo Tipo 308:

Den Alfa Romeo 308 oder 8C-308 ass e Grand Prix Rennauto fir d'3 Liter Klass am Joer 1938 gemaach, nëmme véier Autoe goufe produzéiert, tatsächlech modifizéiert vum Tipo C mam Motor méi niddereg an de Chassis montéiert an e méi schlanke Kierper. De Chassis gouf vum Tipo C ofgeleet an de Motor vum 8C 2900. Den 308 gouf vum Gioacchino Colombo ënner der Kontroll vum Enzo Ferrari entwéckelt, deen deemools zoustänneg war fir dem Alfa säi Rennspiller, Alfa Corse. Den Auto debutéiert beim Pau Grand Prix am Joer 1938, wou zwee Autoe fir d'Course agaange sinn, ee fir den Tazio Nuvolari an deen aneren fir de Luigi Villoresi. Béid Piloten hu sech aus der Konkurrenz zréckgezunn, awer den Nuvolari hat deemools e Ronnenrekord opgestallt. Déi nächst Course war den Tripoli Grand Prix. Déi nei 312 an 316 koumen eran, awer si hate Motorproblemer wärend der Praxis an de Clemente Biondetti huet de Start um Rad vun den 308 an der Reserve gehalen. Hie war net fäerdeg, wärend den Hermann Lang, mam Mercedes-Benz W154, de Gewënner war. An dëser Course gouf den Eugenio Siena, en 312 gefuer, ëmbruecht nodeems hien eng Mauer getraff huet.

Alfa Romeo 8C Competizione:

Den Alfa Romeo 8C Competizione ass e Sportsauto produzéiert vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo tëscht 2007 an 2010. Hie gouf fir d'éischt als Konzeptauto op der Frankfurt Motor Show 2003 presentéiert a méi spéit fir d'Modelljoer 2007 ze verkafen. Den Numm bezitt sech op den aachtzylindresche Motor (8C) an dem Alfa Romeo säi Rassestamm. D'Firma krut iwwer 1.400 Uerder fir den 8C no der offizieller Ukënnegung datt den Auto an d'Produktioun kënnt. Wéi och ëmmer, nëmme 500 Clienten koumen um 8C Competizione an nach 500 mat der 8C Spider, wat d'Produktiounsgesamt op 1.000 Autoe bréngt.

Alfa Romeo 8C Competizione:

Den Alfa Romeo 8C Competizione ass e Sportsauto produzéiert vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo tëscht 2007 an 2010. Hie gouf fir d'éischt als Konzeptauto op der Frankfurt Motor Show 2003 presentéiert a méi spéit fir d'Modelljoer 2007 ze verkafen. Den Numm bezitt sech op den aachtzylindresche Motor (8C) an dem Alfa Romeo säi Rassestamm. D'Firma krut iwwer 1.400 Uerder fir den 8C no der offizieller Ukënnegung datt den Auto an d'Produktioun kënnt. Wéi och ëmmer, nëmme 500 Clienten koumen um 8C Competizione an nach 500 mat der 8C Spider, wat d'Produktiounsgesamt op 1.000 Autoe bréngt.

Alfa Romeo 90:

Den Alfa Romeo 90 ass en Exekutivauto deen vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo tëscht 1984 an 1987 produzéiert gouf.

Alfa Romeo 800:

Den Alfa Romeo 800 ass en italienesche schwéiere Camion produzéiert vum Alfa Romeo tëscht 1940 an 1947. Et gouf fir d'éischt als militäresch Versioun 800RE produzéiert an nom Krich als zivil Versioun. Déi militäresch Versioun gouf am Ufank nëmmen an der italienescher Arméi benotzt, haaptsächlech an Nordafrika, Russland a besat Frankräich. Den 800 war mat 8,7 L Dieselmotor mat Dreifinjektioun ausgestatt, konnt eng Topgeschwindegkeet vu 50 Kilometer an der Stonn erreechen (31 km / h). Et goufen och Gasgeneratoren a Bensinmodelle produzéiert. Eng hallef Gleis Prototyp Versioun eng CSEM 800RE gouf och fir italienesch Arméi gemaach. E puer vun 800RE goufen och an déi däitsch Arméi als Maultier ëmgewandelt, dëst Gefier hat och Gleiser hannen.

Alfa Romeo 900A:

Alfa Romeo 900A ass e Bus deen Alfa Romeo vun 1952 bis 1956 produzéiert.

Alfa Romeo 900AF:

Den Alfa Romeo 900AF ass italienesche Trolleybus produzéiert vun 1955 bis 1957.

Alfa Romeo 902A:

Alfa Romeo 902A ass e Bus deen Alfa Romeo tëscht 1957 an 1959 produzéiert.

Alfa Romeo GTV a Spider:

Den Alfa Romeo GTV an den Alfa Romeo Spider waren zwee Sportsautoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1993 bis 2004. De GTV ass en 2 + 2 Coupé, an d'Spider ass eng zweesëtzeg Roadster Versioun vum GTV. Ronn 39.000 Spannen an 41.700 GTVe goufe gebaut.

Alfa Romeo A15:

Alfa Romeo A15 / A19 / A38 / F20 sinn eng opgehale Linn vun Nëtzlech Camionen, oder Camionen, produzéiert vun Alfa Romeo vun 1967-1974.

Alfa Romeo A15:

Alfa Romeo A15 / A19 / A38 / F20 sinn eng opgehale Linn vun Nëtzlech Camionen, oder Camionen, produzéiert vun Alfa Romeo vun 1967-1974.

Alfa Romeo A15:

Alfa Romeo A15 / A19 / A38 / F20 sinn eng opgehale Linn vun Nëtzlech Camionen, oder Camionen, produzéiert vun Alfa Romeo vun 1967-1974.

Fiat Ducato:

De Fiat Ducato ass e Liicht kommerziellt Gefier dat offiziell vu Stellantis entwéckelt gouf an zënter 1981. Et gouf och als Citroën C25 , Peugeot J5 , Alfa Romeo AR6 an Talbot Express fir déi éischt Generatioun verkaaft, wärend déi zweet an drëtt Generatioun als Fiat Ducato, Citroën Jumper , a Peugeot Boxer . Et koum op de Kanada an d'USA Mäert als Ram ProMaster fir d'2014 Modelljoer.

Iveco Daily:

Den Iveco Daily ass e grousse liichte kommerzielle Van produzéiert vum italieneschen Autosconstructeur Iveco zënter 1978; et gouf och als Fiat Daily vu Fiat verkaf bis 1983. Am Géigesaz zu de méi bilähnlechen Unikierper Fiat Ducato benotzt d'Daily e separate Leederrahmen typesch fir méi schwéier kommerziell Gefierer. Den Iveco Daily gëtt an der Iveco Suzzara Planz, bei Mantova an Italien produzéiert, wou Iveco kierzlech substantiell Investitiounen gemaach huet fir d'Produktiounslinnen ze erneieren.

Alfa Romeo Matta:

Den Alfa Romeo 1900 M ass e Véierrad-Undriffsauto produzéiert vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo vun 1951 bis 1954. Entwéckelt op Ufro vum italienesche Verdeedegungsministère, gouf a militäreschen an ziville Versioune gemaach.

Alfa Romeo 33:

Den Alfa Romeo 33 ass e klenge Familljenauto, deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo tëscht 1983 an 1995 produzéiert gouf. Aus mechanescher Siicht war et am Fong eng Evolutioun vu sengem Virgänger, dem Alfasud, deem säi Buedempfand, de Chassis an den Undriff iwwerdroe goufen - wann och mat Ännerungen. zum Ophiewe- a Bremssystem. Den Nissan-baséiert Alfa Romeo Arna gouf kuerz drop gestart an huet en ähnleche Gréisst awer méi niddregt Auto ugebueden.

Alfa Romeo Alfa 6:

Den Alfa Romeo Alfa 6 ass e luxuriéisen Exekutivauto deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo vun 1979 bis 1986 produzéiert gouf. Säin Numm bezitt sech op déi sechs Zylinder vum Alfa Romeo V6 Motor, déi säin éischten Optrëtt op dësem Auto gemaach hunn.

Alfa Romeo Alfasud:

Den Alfa Romeo Alfasud ass e klenge Familljenauto dee vun 1971 bis 1989 vun Industria Napoletana Costruzioni Autoveicoli Alfa Romeo-Alfasud SpA aus Italien hiergestallt gouf, eng nei Firma vun Alfa Romeo a Finmeccanica. Als Entrée-Niveau Auto vum Alfa Romeo, gouf en op Käschte vun $ 3000 am Joer 1971 gestart, ass elo $ 19000 no der Inflatioun. D'Firma war an der südlecher Regioun vun Italien als Deel vun der Aarbechtspolitik vun der Regierung baséiert.

Alfa Romeo Sprint:

Den Alfa Romeo Alfasud Sprint ass e Boxer-motoréierte Coupé produzéiert vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1976 bis 1989, a baséiert op der Alfa Romeo Alfasud. 116.552 Eenheete vum Alfasud Sprint a Sprint goufen am Ganze gebaut. De Sprint gouf an Europa, Südafrika, Australien an Neiséiland verkaaft.

Alfa Romeo Alfasud:

Den Alfa Romeo Alfasud ass e klenge Familljenauto dee vun 1971 bis 1989 vun Industria Napoletana Costruzioni Autoveicoli Alfa Romeo-Alfasud SpA aus Italien hiergestallt gouf, eng nei Firma vun Alfa Romeo a Finmeccanica. Als Entrée-Niveau Auto vum Alfa Romeo, gouf en op Käschte vun $ 3000 am Joer 1971 gestart, ass elo $ 19000 no der Inflatioun. D'Firma war an der südlecher Regioun vun Italien als Deel vun der Aarbechtspolitik vun der Regierung baséiert.

Alfa Romeo Alfetta:

Den Alfa Romeo Alfetta ass e Frontmotor, fënnef Passagéier Sedan a Fastback Coupé hiergestallt a vermaart vun Alfa Romeo vun 1972 bis 1987 mat enger Produktiounsgesamt iwwer 400.000.

Alfa Romeo Alfetta:

Den Alfa Romeo Alfetta ass e Frontmotor, fënnef Passagéier Sedan a Fastback Coupé hiergestallt a vermaart vun Alfa Romeo vun 1972 bis 1987 mat enger Produktiounsgesamt iwwer 400.000.

Alfa Romeo Alfetta:

Den Alfa Romeo Alfetta ass e Frontmotor, fënnef Passagéier Sedan a Fastback Coupé hiergestallt a vermaart vun Alfa Romeo vun 1972 bis 1987 mat enger Produktiounsgesamt iwwer 400.000.

Alfa Romeo Alfetta:

Den Alfa Romeo Alfetta ass e Frontmotor, fënnef Passagéier Sedan a Fastback Coupé hiergestallt a vermaart vun Alfa Romeo vun 1972 bis 1987 mat enger Produktiounsgesamt iwwer 400.000.

Alfa Romeo Arese Planz:

D' Alfa Romeo Arese Planz war e Planzegebitt wou Alfa Romeo säin Haaptbüro fir méi wéi zwee Joerzéngte viru 1986 hat. Nodeems Fiat Group Alfa Romeo 1986 kaaft huet, gouf Arese ee vun de Versammlungsanlagen vun der Fiat Group. D'Fabréck ass an der Provënz Mailand an der italienescher Regioun Lombardei, läit ongeféier 12 Kilometer (7.5 mi) nordwestlech vu Mailand. D'Arese Planz huet déi al Fabréck vun Alfa Romeo Portello ersat an hir Konstruktioun gouf am Joer 1960 ugefaang an huet dräi Joer gedauert a bis zum Enn vun den 1990er Jore war et déi gréissten Anlag vun Alfa Romeo, déi e ganz breet Gebitt bedeckt, deelweis an den Territoiren Lainate a Garbagnate Milanese. D'Fabréck gouf als Arese Planz bekannt nëmme well d'Haaptentrée an der Gemeng Arese ass.

No comments:

Post a Comment

Asım Gündüz, Asım Güzelbey, Asım Orhan Barut

Asım Gündüz: Den Âsım Gündüz war en Offizéier vun der Osmanescher Arméi an e Generol vun der tierkescher Arméi. Asım Güzelbey: Den As...