Monday, May 3, 2021

Alfa Romeo Portello Plant, Alfa Romeo, Alfa Romeo Proteo

Alfa Romeo Portello Planz:

D' Alfa Romeo Portello Planz zu Portello Mailand, Italien war déi éischt Alfa Romeo Fabréck, an d'Haaptfabréck tëscht 1908 an den 1960er. D'Fabréck gouf 1986 zougemaach, awer all gréisser Produktioun war schonn 20 Joer virdrun un d'Alfa Romeo Arese Planz transferéiert ginn. D'Geschicht vun der Fabrik ass haaptsächlech an der Autosfabrikatioun involvéiert, awer iwwer d'Jore goufen och aner Produkter hiergestallt.

Alfa Romeo:

Alfa Romeo Automobiles SpA ass en italienesche Premiumauto-Hiersteller an eng Duechtergesellschaft vu Stellantis. D'Firma gouf de 24. Juni 1910 zu Mailand, Italien gegrënnt. "Alfa" ass en Akronym vu sengem Grënnungsnumm, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Anonima" heescht "anonym", wat eng legal Form vu Firma zu där Zäit war, well se vun anonymen Investisseuren gegrënnt gouf. An der éischter Opstellungsphase, fir e Gebai ze hunn fir Autoen ze produzéieren, huet d'Firma d'Portello Fabréck Gebai vun Darracq zu Mailand kaaft, wat zougemaach huet an all Verméigen verkaaft huet. D'Mark ass bekannt fir sportorientéiert Gefierer a war zënter 1911 un Autoscourse bedeelegt.

Alfa Romeo Proteo:

Den Alfa Romeo Protèo Konzeptauto gouf op der Genfer Motor Show am Joer 1991 verëffentlecht. Et ass en 2-Tuer Coupé Cabriolet mat Klappdaach, mat engem 3.0 Liter Quad-Cam 24-Ventil, 60 Grad V6 gekoppelt mat enger 5-Gang manueller Transmissioun. , mat enger Topgeschwindegkeet vun 250 km / h (155 km / h). De Motor deen zu Protèo benotzt gëtt produzéiert 260 PS. De Protèo benotzt verkierzte Buedempfannen, déi an Alfa Romeo 164 benotzt gi sinn a mat véier Rad Undriff a Steierung. Vill vun de Protèo Designzeechen goufen beaflosst vun der Alfa Romeo 916 Serie GTV / Spider, déi am Juli 1988 entwéckelt gouf. Griichesch Gottheet Proteus. De Konzept gouf an engem donkele metalliszente roude Lack duergestallt, dat spéider an der Alfa Romeo Serie als Rosso Proteo opgeholl gouf .

Alfa Romeo Quadrifoglio:

De Quadrifoglio ass d'Mark déi vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo benotzt gëtt fir e performant Modell unzeginn, ähnlech wéi dee vu BMW M, Mercedes-AMG an Audi S. Quadrifoglio ass italienesch fir Véierbléiser.

Daimler-Benz DB 601:

Den Daimler-Benz DB 601 war en däitsche Fligermotor deen am Zweete Weltkrich gebaut gouf. Et war e flësseggekillten ëmgekéierte V12, an huet de Messerschmitt Bf 109, de Messerschmitt Bf 110, a vill anerer ugedriwwen. Ongeféier 19.000 601 goufe produzéiert ier se duerch de verbesserte Daimler-Benz DB 605 am Joer 1942 ersat gouf.

Daimler-Benz DB 601:

Den Daimler-Benz DB 601 war en däitsche Fligermotor deen am Zweete Weltkrich gebaut gouf. Et war e flësseggekillten ëmgekéierte V12, an huet de Messerschmitt Bf 109, de Messerschmitt Bf 110, a vill anerer ugedriwwen. Ongeféier 19.000 601 goufe produzéiert ier se duerch de verbesserte Daimler-Benz DB 605 am Joer 1942 ersat gouf.

Daimler-Benz DB 601:

Den Daimler-Benz DB 601 war en däitsche Fligermotor deen am Zweete Weltkrich gebaut gouf. Et war e flësseggekillten ëmgekéierte V12, an huet de Messerschmitt Bf 109, de Messerschmitt Bf 110, a vill anerer ugedriwwen. Ongeféier 19.000 601 goufe produzéiert ier se duerch de verbesserte Daimler-Benz DB 605 am Joer 1942 ersat gouf.

Daimler-Benz DB 601:

Den Daimler-Benz DB 601 war en däitsche Fligermotor deen am Zweete Weltkrich gebaut gouf. Et war e flësseggekillten ëmgekéierte V12, an huet de Messerschmitt Bf 109, de Messerschmitt Bf 110, a vill anerer ugedriwwen. Ongeféier 19.000 601 goufe produzéiert ier se duerch de verbesserte Daimler-Benz DB 605 am Joer 1942 ersat gouf.

Daimler-Benz DB 601:

Den Daimler-Benz DB 601 war en däitsche Fligermotor deen am Zweete Weltkrich gebaut gouf. Et war e flësseggekillten ëmgekéierte V12, an huet de Messerschmitt Bf 109, de Messerschmitt Bf 110, a vill anerer ugedriwwen. Ongeféier 19.000 601 goufe produzéiert ier se duerch de verbesserte Daimler-Benz DB 605 am Joer 1942 ersat gouf.

Daimler-Benz DB 601:

Den Daimler-Benz DB 601 war en däitsche Fligermotor deen am Zweete Weltkrich gebaut gouf. Et war e flësseggekillten ëmgekéierte V12, an huet de Messerschmitt Bf 109, de Messerschmitt Bf 110, a vill anerer ugedriwwen. Ongeféier 19.000 601 goufe produzéiert ier se duerch de verbesserte Daimler-Benz DB 605 am Joer 1942 ersat gouf.

Daimler-Benz DB 601:

Den Daimler-Benz DB 601 war en däitsche Fligermotor deen am Zweete Weltkrich gebaut gouf. Et war e flësseggekillten ëmgekéierte V12, an huet de Messerschmitt Bf 109, de Messerschmitt Bf 110, a vill anerer ugedriwwen. Ongeféier 19.000 601 goufe produzéiert ier se duerch de verbesserte Daimler-Benz DB 605 am Joer 1942 ersat gouf.

Bristol Pegasus:

De Bristol Pegasus ass e briteschen néngzylindreschen, eenzege Reien, luftgekühlte Radialmotor. Entworf vum Roy Fedden vun der Bristol Airplane Company, gouf benotzt fir béid zivil a militäresch Fligere vun den 1930er an 1940er ze bedreiwen. Entwéckelt vun de fréiere Mercury- a Jupiter-Motoren, spéider Varianten kéinten 1.000 Päerd (750 kW) vu senger Kapazitéit vun 1.750 Kubikzentimeter duerch Benotzung vun engem ausgeriichte Supercharger produzéieren.

Bristol Pegasus:

De Bristol Pegasus ass e briteschen néngzylindreschen, eenzege Reien, luftgekühlte Radialmotor. Entworf vum Roy Fedden vun der Bristol Airplane Company, gouf benotzt fir béid zivil a militäresch Fligere vun den 1930er an 1940er ze bedreiwen. Entwéckelt vun de fréiere Mercury- a Jupiter-Motoren, spéider Varianten kéinten 1.000 Päerd (750 kW) vu senger Kapazitéit vun 1.750 Kubikzentimeter duerch Benotzung vun engem ausgeriichte Supercharger produzéieren.

Bristol Pegasus:

De Bristol Pegasus ass e briteschen néngzylindreschen, eenzege Reien, luftgekühlte Radialmotor. Entworf vum Roy Fedden vun der Bristol Airplane Company, gouf benotzt fir béid zivil a militäresch Fligere vun den 1930er an 1940er ze bedreiwen. Entwéckelt vun de fréiere Mercury- a Jupiter-Motoren, spéider Varianten kéinten 1.000 Päerd (750 kW) vu senger Kapazitéit vun 1.750 Kubikzentimeter duerch Benotzung vun engem ausgeriichte Supercharger produzéieren.

Daimler-Benz DB 605:

Den Daimler-Benz DB 605 ass en däitsche Fligermotor deen am Zweete Weltkrich gebaut gouf. Den DB 605 gouf vun der DB 601 entwéckelt, gouf vun 1942 bis 1945 am Messerschmitt Bf 109 Kämpfer benotzt, an de Bf 110 a Me 210C schwéier Kämpfer. Den DB 610 , e gekoppelt "Kraaft System" Kraaftwierk mat engem Paar Säit-Säit-Konfiguréiert Beispiller vun der DB 605, zesummegesat an der viischter Säit fir eng eenzeg Ausgabewelle ze dréinen - an déi, wéi déi ähnlech DB 606 déi se ersat huet , huet 1.515 kg gewien - gouf an der A-3 benotzt an all A-5 Varianten vum eenzegen operationelle schwéiere Bomber vun Däitschland, der Heinkel He 177A.

Daimler-Benz DB 601:

Den Daimler-Benz DB 601 war en däitsche Fligermotor deen am Zweete Weltkrich gebaut gouf. Et war e flësseggekillten ëmgekéierte V12, an huet de Messerschmitt Bf 109, de Messerschmitt Bf 110, a vill anerer ugedriwwen. Ongeféier 19.000 601 goufe produzéiert ier se duerch de verbesserte Daimler-Benz DB 605 am Joer 1942 ersat gouf.

Daimler-Benz DB 601:

Den Daimler-Benz DB 601 war en däitsche Fligermotor deen am Zweete Weltkrich gebaut gouf. Et war e flësseggekillten ëmgekéierte V12, an huet de Messerschmitt Bf 109, de Messerschmitt Bf 110, a vill anerer ugedriwwen. Ongeféier 19.000 601 goufe produzéiert ier se duerch de verbesserte Daimler-Benz DB 605 am Joer 1942 ersat gouf.

Daimler-Benz DB 601:

Den Daimler-Benz DB 601 war en däitsche Fligermotor deen am Zweete Weltkrich gebaut gouf. Et war e flësseggekillten ëmgekéierte V12, an huet de Messerschmitt Bf 109, de Messerschmitt Bf 110, a vill anerer ugedriwwen. Ongeféier 19.000 601 goufe produzéiert ier se duerch de verbesserte Daimler-Benz DB 605 am Joer 1942 ersat gouf.

Alfa Romeo RL:

Den Alfa Romeo RL gouf tëscht 1922–1927 produzéiert. Et war dem Alfa säin éischte Sportmodell nom Éischte Weltkrich. Den Auto gouf am Joer 1921 vum Giuseppe Merosi entworf. Et hat e riichtaus-6 Motor mat Loftklappen. Dräi verschidde Versioune goufe gemaach: Normale, Turismo a Sport. D'RL Gesamtproduktioun war 2640.

Alfa Romeo RM:

Den Alfa Romeo RM gouf tëscht 1923 an 1925 produzéiert, nom RL Modell. Et gouf fir d'éischt op der 1923 Paris Motor Show agefouert a Gesamtproduktioun war ongeféier 500 Autoen. Den RM hat en 2.0 L Inline-Four Motor deen tëscht 40 an 48 PS produzéiert huet. Wéi déi meescht Alfa Romeo Autoe waren, gouf dëst och am Motorsport benotzt. Dräi Versioune goufe gemaach: Normal, Sport an Unificato. Sport hat en erhéicht Kompressiounsverhältnis, an Unificato hat méi Radbasel an e bësse méi grousse Motor. Déi Top Geschwindegkeet vum RM war ongeféier 90 km / h (56 km / h).

Alfa Romeo SZ:

Den Alfa Romeo SZ oder ES-30 ass en performante limitéierten Produktiounssportauto gebaut tëscht 1989 an 1991 vun enger Partnerschaft tëscht Centro Stile Zagato, Centro Stile Alfa Romeo an Centro Stile Fiat. Et gouf als ES-30 op der 1989 Genfer Motor Show als Prototyp vun Zagato virgestallt, och wann den Auto haaptsächlech vun hinne gebaut gouf - net mechanesch entwéckelt.

Alfa Romeo an der Formel 1:

Den italienesche Motorhiersteller Alfa Romeo huet vill Mol un der Formel 1 matgemaach. Et bedeelegt sech den Ament als Alfa Romeo Racing Orlen wärend se vu Sauber Motorsport AG bedriwwe gëtt. D'Mark huet am Motorracing als Konstruktor a Motorlieferant sporadesch tëscht 1950 an 1987 matgemaach, a spéider als kommerziellen Partner zënter 2015. D'Aarbechtsfuerer vun der Firma hunn déi éischt zwou Weltmeeschterturnen am Alfetta virum Krich gewonnen: Nino Farina an 1950; an de Juan Manuel Fangio am Joer 1951. No dësen Erfolleger huet den Alfa Romeo sech aus der Formel 1 zréckgezunn.

Alfa Romeo Racing C38:

Den Alfa Romeo Racing C38 ass e Formel One Rennauto dee vum Alfa Romeo Racing entworf a gebaut gouf fir bei der 2019 Formel One Weltmeeschterschaft matzemaachen. Et ass deen éischten Sauber-Ingenieur deen Alfa Romeo matgedeelt gouf no engem Team ëmbenennen Deal mat Sauber Motorsport AG am Februar 2019. Et war déi éischt Saison vum Alfa Romeo als F1 Team zënter 1985. Den Auto gouf vum Kimi Räikkönen an dem Antonio Giovinazzi gefuer. , an huet säin Debut beim Grousse Präis vun Australien 2019 gemaach. Den Auto gouf 8. am Constructeurs Championnat mat 57 Punkten, 43 fir Räikkönen a 14 fir Giovinazzi.

Alfa Romeo Racing C39:

Den Alfa Romeo Racing C39 ass e Formel 1 Auto gebaut vum Alfa Romeo Racing fir an der 2020 Formel One Weltmeeschterschaft ze konkurréieren. Den Auto gëtt vum Kimi Räikkönen an dem Antonio Giovinazzi gefuer, a kënnt fir säin zweet Joer mam Team zréck. De Robert Kubica wäert als Reservefuerer vum Team optrieden. Den Auto war geplangt fir säi kompetitive Debut am 2020 Australesche Grand Prix ze maachen, awer dëst gouf verspéit wéi d'Course annuléiert gouf an déi nächst dräi Eventer a Bahrain, Vietnam a China goufen als Äntwert op d'COVID-19 Pandemie verréckelt. Den C39 huet säin Debut beim Grousse Präis vun Éisträich 2020 gemaach.

Alfa Romeo Racing C41:

Den Alfa Romeo Racing C41 ass e Formel 1 Auto gebaut vum Alfa Romeo Racing, geplangt fir an der Formel 1 Weltmeeschterschaft 2021 matzemaachen. Den Auto soll vum Kimi Räikkönen an Antonio Giovinazzi gefuer ginn, fir säin drëtt Joer mam Team zréckzekommen. De Chassis gouf vum Jan Monchaux, Luca Furbatto, Ian Wright, Alessandro Cinelli an Nicolas Hennel entworf mam Auto ugedriwwe vun engem Client Ferrari-Undriff.

Alfa Romeo Racing Italiano:

Alfa Romeo Racing Italiano , bekannt an Europa als SCAR - Squadra Corse Alfa Romeo , ass e Rennspiller Videospill fir d'PlayStation 2, Windows an Xbox. Et gouf vum Milestone srl entwéckelt an 2005 verëffentlecht.

Alfa Romeo an der Formel 1:

Den italienesche Motorhiersteller Alfa Romeo huet vill Mol un der Formel 1 matgemaach. Et bedeelegt sech den Ament als Alfa Romeo Racing Orlen wärend se vu Sauber Motorsport AG bedriwwe gëtt. D'Mark huet am Motorracing als Konstruktor a Motorlieferant sporadesch tëscht 1950 an 1987 matgemaach, a spéider als kommerziellen Partner zënter 2015. D'Aarbechtsfuerer vun der Firma hunn déi éischt zwou Weltmeeschterturnen am Alfetta virum Krich gewonnen: Nino Farina an 1950; an de Juan Manuel Fangio am Joer 1951. No dësen Erfolleger huet den Alfa Romeo sech aus der Formel 1 zréckgezunn.

Alfa Romeo an der Formel 1:

Den italienesche Motorhiersteller Alfa Romeo huet vill Mol un der Formel 1 matgemaach. Et bedeelegt sech den Ament als Alfa Romeo Racing Orlen wärend se vu Sauber Motorsport AG bedriwwe gëtt. D'Mark huet am Motorracing als Konstruktor a Motorlieferant sporadesch tëscht 1950 an 1987 matgemaach, a spéider als kommerziellen Partner zënter 2015. D'Aarbechtsfuerer vun der Firma hunn déi éischt zwou Weltmeeschterturnen am Alfetta virum Krich gewonnen: Nino Farina an 1950; an de Juan Manuel Fangio am Joer 1951. No dësen Erfolleger huet den Alfa Romeo sech aus der Formel 1 zréckgezunn.

Alfa Romeo Romeo:

Den Alfa Romeo Romeo war e liichte kommerziellen, Cabover Van a Pickup Truck deen vum italieneschen Autosconstructeur Alfa Romeo am Joer 1954 als Alfa Romeo Autotutto agefouert gouf . D'Linn vu Camionnette gouf weider gebaut bis 1983, wéi se ersat gouf mat neie Fiat an Iveco Reklammen.

Alfa Romeo SE 048SP:

Den Alfa Romeo SE 048SP war e Group C Rennauto gebaut vun Alfa Romeo an de fréien 1990er. Entworf fir de Lancia LC2 ze ersetzen nodeems d'Grupp C Reglementer eng grouss Revampe gemaach hunn, hat de SE 048SP en Abarth-entwéckelte Chassis mat dem 3.5-Liter V10 Motor aus dem doudgebuerene Alfa Romeo 164 Procar, awer op d'mannst ee SE 048SP gebaut gouf, huet et d'Entwécklungsphase ni verlooss. De V10 Motor schéngt ersat gewiescht ze sinn duerch e Ferrari-Origine 3.5-Liter V12 Motor iergendwann wärend senger Entwécklung, och wann dëst ni offiziell vum Alfa Romeo bestätegt gouf.

Alfa Romeo SE 048SP:

Den Alfa Romeo SE 048SP war e Group C Rennauto gebaut vun Alfa Romeo an de fréien 1990er. Entworf fir de Lancia LC2 ze ersetzen nodeems d'Grupp C Reglementer eng grouss Revampe gemaach hunn, hat de SE 048SP en Abarth-entwéckelte Chassis mat dem 3.5-Liter V10 Motor aus dem doudgebuerene Alfa Romeo 164 Procar, awer op d'mannst ee SE 048SP gebaut gouf, huet et d'Entwécklungsphase ni verlooss. De V10 Motor schéngt ersat gewiescht ze sinn duerch e Ferrari-Origine 3.5-Liter V12 Motor iergendwann wärend senger Entwécklung, och wann dëst ni offiziell vum Alfa Romeo bestätegt gouf.

Alfa Romeo SZ:

Den Alfa Romeo SZ oder ES-30 ass en performante limitéierten Produktiounssportauto gebaut tëscht 1989 an 1991 vun enger Partnerschaft tëscht Centro Stile Zagato, Centro Stile Alfa Romeo an Centro Stile Fiat. Et gouf als ES-30 op der 1989 Genfer Motor Show als Prototyp vun Zagato virgestallt, och wann den Auto haaptsächlech vun hinne gebaut gouf - net mechanesch entwéckelt.

Sauber Motorsport:

Sauber Motorsport AG ass eng Schwäizer Motorsport Ingenieurfirma. Et gouf am Joer 1970 vum Peter Sauber gegrënnt, deen duerch Hillclimbing an d'Welt Sportscar Championship fortgeschratt ass fir d'Formel One am Joer 1993 ze erreechen. hiren eegenen Numm vun 1993 bis 2018.

Alfa Romeo Scarabeo:

D' Alfa Romeo Scarabeo sinn e Konzeptauto entwéckelt vum Giuseppe Busso an Orazio Satta Puliga fir Alfa Romeo mat Kierper déi vum Sergio Sartorelli bei Officine Stampaggi Industriali entwéckelt goufen. D'Autoen hunn op der Paräiser Autosausstellung 1966 ugefaang.

Alfa Romeo Scarabeo II:

Den Alfa Romeo Scarabeo II ass e Konzeptauto entwéckelt vum Giuseppe Busso fir Alfa Romeo. Den Auto benotzt e modifizéierten Alfa Romeo GT Junior Z Kierper an et deelt Interner mat der Alfa Romeo Alfetta an Alfa Romeo 2000 GT Veloce.

Alfa Romeo Scighera:

Den Alfa Romeo Scighera ass e funktionnellen, futuristesch styléierte Konzeptauto dee vum Fabrizio Giugiaro entwéckelt a vum Italdesign vun Turin, Italien am Joer 1997 fir den Autosproduzent Alfa Romeo hiergestallt gouf. Den Numm "Scighera" heescht Niwwel am Milanese Dialekt.

Alfa Romeo:

Alfa Romeo Automobiles SpA ass en italienesche Premiumauto-Hiersteller an eng Duechtergesellschaft vu Stellantis. D'Firma gouf de 24. Juni 1910 zu Mailand, Italien gegrënnt. "Alfa" ass en Akronym vu sengem Grënnungsnumm, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Anonima" heescht "anonym", wat eng legal Form vu Firma zu där Zäit war, well se vun anonymen Investisseuren gegrënnt gouf. An der éischter Opstellungsphase, fir e Gebai ze hunn fir Autoen ze produzéieren, huet d'Firma d'Portello Fabréck Gebai vun Darracq zu Mailand kaaft, wat zougemaach huet an all Verméigen verkaaft huet. D'Mark ass bekannt fir sportorientéiert Gefierer a war zënter 1911 un Autoscourse bedeelegt.

Alfa Romeo Spider:

Den Alfa Romeo Spider ass en zweesëtzege Frontmotor, hënnescht Drive Roadster hiergestallt a vermaart vun Alfa Romeo vun 1966 bis 1994 a véier ënnerschiddleche Generatiounen, oder Serien , all mat Modifikatioune vu modest bis extensiv.

Alfa Romeo Brera a Spider:

D' Alfa Romeo Brera an d' Alfa Romeo Spider si mëttelgrouss Sportsautoe mat der GM / Fiat Premium Plattform, hiergestallt vu Pininfarina a vun Alfa Romeo als 2 + 2 Coupé respektiv Roadster vermaart.

Alfa Romeo Spider:

Den Alfa Romeo Spider ass en zweesëtzege Frontmotor, hënnescht Drive Roadster hiergestallt a vermaart vun Alfa Romeo vun 1966 bis 1994 a véier ënnerschiddleche Generatiounen, oder Serien , all mat Modifikatioune vu modest bis extensiv.

Alfa Romeo Alfetta:

Den Alfa Romeo Alfetta ass e Frontmotor, fënnef Passagéier Sedan a Fastback Coupé hiergestallt a vermaart vun Alfa Romeo vun 1972 bis 1987 mat enger Produktiounsgesamt iwwer 400.000.

Alfa Romeo Sportut:

Den Alfa Romeo Sportut ass e Konzeptauto dee vum Bertone fir den italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo entwéckelt gouf. Et war op enger Alfa Romeo 145 Plattform baséiert an als éischt op der Genf Motor Show 1997 als net bewegende Stylingübung gewisen.

Alfa Romeo Sprint:

Den Alfa Romeo Alfasud Sprint ass e Boxer-motoréierte Coupé produzéiert vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1976 bis 1989, a baséiert op der Alfa Romeo Alfasud. 116.552 Eenheete vum Alfasud Sprint a Sprint goufen am Ganze gebaut. De Sprint gouf an Europa, Südafrika, Australien an Neiséiland verkaaft.

Alfa Romeo 105/115 Serie Coupéen:

D' Alfa Romeo 105 an 115 Serie Coupéë sinn eng Gamme vun Autoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1963 bis 1977, baséiert op enger verkierzter Buedemplack aus der Giulia Saloon. Si waren d'Nofolger vum Giulietta Sprint Coupé.

Alfa Romeo Spider:

Den Alfa Romeo Spider ass en zweesëtzege Frontmotor, hënnescht Drive Roadster hiergestallt a vermaart vun Alfa Romeo vun 1966 bis 1994 a véier ënnerschiddleche Generatiounen, oder Serien , all mat Modifikatioune vu modest bis extensiv.

Alfa Romeo Stelvio:

Den Alfa Romeo Stelvio ass e kompakte Luxus Crossover SUV hiergestallt a vermaart vun der Alfa Romeo Ënnerdeelung vu Stellantis, fir d'éischt op der 2016 Los Angeles Auto Show verroden, a kënnt um Enn vun der Produktioun an der Cassino Planz 2016. Et ass de Moment den Alfa Romeo dee beschten -Verkaafsmodell, mat ongeféier 43.000 am Joer 2018 verkaaft.

Alfa Romeo 33 Stradale:

Den Alfa Romeo 33 Stradale ass e Mëttelmotorsportauto gebaut vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et ass eng vun den éischte Supercars op der Welt; et war dee schnellsten kommerziell verfügbaren Auto fir de stoe Kilometer wéi en agefouert gouf. 18 Beispiller goufen tëscht 1967 an 1969 produzéiert. "Stradale" ass e Begrëff deen dacks vun italieneschen Autosproduzente benotzt gëtt fir eng Stroossegal Versioun vun engem Rennauto unzeginn; wierklech den 33 Stradale gouf vum Tipo 33 Sport Prototyp ofgeleet.

Alfa Romeo Tipo 33:

Den Alfa Romeo Tipo 33 war e Sportsracing Prototyp dee vum Alfa Romeo Fabréck ënnerstëtzt Team tëscht 1967 an 1977. Dës Autoen hunn un der Sports Cars Weltmeeschterschaft, Nordic Challenge Cup, Interserie a CanAm Serie deelgeholl. Eng kleng Unzuel vu Stroosserautoen goufen dovun ofgeleet am Joer 1967, genannt Alfa Romeo 33 Stradale.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia ass den Numm vun dräi net direkt verbonne Modeller vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Déi éischt ass eng Linn vu sportleche Véier-Dier kompakt Exekutiv Autoen, déi vun 1962 bis 1978 produzéiert goufen, déi zweet ass en aktualiséierten, haaptsächlech ugedriwwe Spider, Sprint a Sprint Speciale Giuliettas, an den drëtte Giulia ass e kompakten Exekutivauto deen am Joer 2015 presentéiert gouf.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Den Alfa Romeo Giulia TZ war e Sportsauto a Rennauto dee vun Alfa Romeo vun 1963 bis 1967 hiergestallt gouf. Si huet d'Giulietta SZ ersat. Am Joer 2011 gouf den Numm vum Giulia TZ op TZ am neien TZ3 Modell reduzéiert.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Den Alfa Romeo Giulia TZ war e Sportsauto a Rennauto dee vun Alfa Romeo vun 1963 bis 1967 hiergestallt gouf. Si huet d'Giulietta SZ ersat. Am Joer 2011 gouf den Numm vum Giulia TZ op TZ am neien TZ3 Modell reduzéiert.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Den Alfa Romeo Giulia TZ war e Sportsauto a Rennauto dee vun Alfa Romeo vun 1963 bis 1967 hiergestallt gouf. Si huet d'Giulietta SZ ersat. Am Joer 2011 gouf den Numm vum Giulia TZ op TZ am neien TZ3 Modell reduzéiert.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Den Alfa Romeo Giulia TZ war e Sportsauto a Rennauto dee vun Alfa Romeo vun 1963 bis 1967 hiergestallt gouf. Si huet d'Giulietta SZ ersat. Am Joer 2011 gouf den Numm vum Giulia TZ op TZ am neien TZ3 Modell reduzéiert.

Alfa Romeo Tipo 103:

Den Alfa Romeo Tipo 103 ass en subkompakte Frontradmotor entwéckelt vun Alfa Romeo an de spéiden 1950er. E Prototyp mat engem 0,9 L duebelen Overhead Cam Inline-Four Motor gouf am Joer 1960 ofgeschloss. Alfa huet den Tipo 103 net a Produktioun gesat.

Alfa Romeo Tipo 162:

Den Alfa Romeo Tipo 162 gouf am Joer 1939 vum spueneschen Ingenieur Wifredo Ricart als Ersatz fir de 60 ° V-16 motoréierte tipo 316 entwéckelt. Den Tipo 162 hat en ongewéinlechen 135 ° V-16 Motor an héich streamline Karosserie.

Alfa Romeo Tipo 308:

Den Alfa Romeo 308 oder 8C-308 ass e Grand Prix Rennauto fir d'3 Liter Klass am Joer 1938 gemaach, nëmme véier Autoe goufe produzéiert, tatsächlech modifizéiert vum Tipo C mam Motor méi niddereg an de Chassis montéiert an e méi schlanke Kierper. De Chassis gouf vum Tipo C ofgeleet an de Motor vum 8C 2900. Den 308 gouf vum Gioacchino Colombo ënner der Kontroll vum Enzo Ferrari entwéckelt, deen deemools zoustänneg war fir dem Alfa säi Rennspiller, Alfa Corse. Den Auto debutéiert beim Pau Grand Prix am Joer 1938, wou zwee Autoe fir d'Course agaange sinn, ee fir den Tazio Nuvolari an deen aneren fir de Luigi Villoresi. Béid Piloten hu sech aus der Konkurrenz zréckgezunn, awer den Nuvolari hat deemools e Ronnenrekord opgestallt. Déi nächst Course war den Tripoli Grand Prix. Déi nei 312 an 316 koumen eran, awer si hate Motorproblemer wärend der Praxis an de Clemente Biondetti huet de Start um Rad vun den 308 an der Reserve gehalen. Hie war net fäerdeg, wärend den Hermann Lang, mam Mercedes-Benz W154, de Gewënner war. An dëser Course gouf den Eugenio Siena, en 312 gefuer, ëmbruecht nodeems hien eng Mauer getraff huet.

Alfa Romeo Tipo 312:

Den Alfa Romeo Tipo 312 , 312 oder 12C-312 war en 3-Liter Formel-Rennauto deen an der Grand Prix Saison 1938 benotzt gouf; d'Chauffeure ware Raymond Sommer, Giuseppe Farina, Eugenio Siena, Clemente Biondetti, Carlo Pintacuda, Jean-Pierre Wimille, Gianfranco Comotti, Piero Taruffi a Pietro Ghersi.

Alfa Romeo Tipo 316:

Den Alfa Romeo Tipo 316 , 316 oder 16C-316 Grand Prix Auto gouf a Grand Prix Saisone 1938 an 1939 benotzt, wéi e vum Giuseppe Farina a Clemente Biondetti gefuer gouf. Den Tipo 316 war ee vun dräi Alfa Romeo Autoe fir déi nei Regelen am Joer 1938 entwéckelt, déi haaptsächlech vum Motor ënnerscheede waren, déi aner zwee waren den Alfa Romeo Tipo 308 straight-8 an Alfa Romeo Tipo 312 mat engem V12 Motor. Den Auto war baséiert op Alfa Romeo 12C-37. Et hat Wuerzelen iwwerluede 60 Grad V16 Motor produzéiert ongeféier 350 Bremspäerd (260 kW) bei 7500 RPM. De Motor war méi staark wéi deen am Tipo 308 oder 312, awer et war nach ëmmer net wierklech kompetitiv géint Däitsch.

Alfa Romeo Tipo 33:

Den Alfa Romeo Tipo 33 war e Sportsracing Prototyp dee vum Alfa Romeo Fabréck ënnerstëtzt Team tëscht 1967 an 1977. Dës Autoen hunn un der Sports Cars Weltmeeschterschaft, Nordic Challenge Cup, Interserie a CanAm Serie deelgeholl. Eng kleng Unzuel vu Stroosserautoen goufen dovun ofgeleet am Joer 1967, genannt Alfa Romeo 33 Stradale.

Alfa Romeo Tipo 512:

Den Alfa Romeo Tipo 512 war fir den Ersatz fir den Alfa Romeo 158 Voiturette Rennauto geduecht. Entworf vum Wifredo Ricart als säin zweeten Auto fir den Alfa Romeo nom V16-motoréierten Alfa Romeo Tipo 162. Den Auto war den éischte Mëttelmotor vum Alfa Romeo Modell. Dëse Rennauto huet flaache 12 Motor mat mëttlerem Motorrayout. Mat zwee Roots Typ Supercharger konnt de Motor bis zu 225 PS (168 kW) pro Liter produzéieren. De Motor hat e ganz kuerze Schlag am Verglach mat anere Grands Prix Autoen zu där Zäit, nëmmen 54,2 Millimeter (2,13 in). D'Potenzial vun dëser Maschinn ass net sou kloer, well et e Prototyp ass. D'Kraaft vum Motor gemooss op der Bank war vun 335 PS (250 kW) bei 8600 RPM. Am Alfa Romeo Musée zu Arese, nieft dem 512 ausgesat sinn déi folgend Daten: déi maximal Leeschtung (geschätzte) 500 PS (373 kW) bei 11.000 RPM a maximal Geschwindegkeet iwwer 350 km / h (217 km / h).

Alfa Romeo Tipo A:

Alfa Romeo Tipo A Monoposto war deen éischte Monoposto (Eenzelsëtz) Rennauto, entworf vum Alfa Romeo. Den Auto hat zwee 6C 1750 direkt-6 Motoren a Boîten, déi nieftenee montéiert goufen. Produzéiert 230 PS (172 kW), den Auto hat eng Topgeschwindegkeet vun 149 km / h (240 km / h).

Alfa Romeo P3:

Den Alfa Romeo P3 , P3 Monoposto oder den Tipo B war e klassesche Grand Prix Auto dee vum Vittorio Jano entwéckelt gouf, ee vun den Alfa Romeo 8C Modeller. De P3 war deen éischte richtege Single-Sëtz Grand Prix Rennauto an den Alfa Romeo säin zweete Monoposto nom Tipo A Monoposto (1931). Et war op der fréierer erfollegräicher Alfa Romeo P2 baséiert. De Lektioune vun deem Auto geholl, ass de Jano zréck op d'Zeechnebord fir en Auto ze designen dee méi laang Distanze kéint daueren.

Alfa Romeo Tonale Konzept:

Den Alfa Romeo Tonale Concept ass e Véier-Dier Konzeptauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo, am Mäerz 2019 op der Genfer Motor Show presentéiert.

Alfa Romeo Tonale Konzept:

Den Alfa Romeo Tonale Concept ass e Véier-Dier Konzeptauto vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo, am Mäerz 2019 op der Genfer Motor Show presentéiert.

Alfa Romeo Twin Cam Motor:

Den Alfa Romeo Twin Cam Motor ass eng All-Legierung Inline-Véier-Motorserie produzéiert vun Alfa Romeo vun 1954 bis 1994. Op Italienesch ass et bekannt als "Bialbero" ("Zwilling-Schaft"), an huet och de Bäinumm " Nord "(Nord) Motor als Referenz zu sengem gebaut an Arese, no bei Mailand, am Norde vun Italien an z'ënnerscheeden vum Alfa Romeo Boxer Motor gebaut am Süden (Sud) fir den Alfasud.

Alfa Romeo Twin Cam Motor:

Den Alfa Romeo Twin Cam Motor ass eng All-Legierung Inline-Véier-Motorserie produzéiert vun Alfa Romeo vun 1954 bis 1994. Op Italienesch ass et bekannt als "Bialbero" ("Zwilling-Schaft"), an huet och de Bäinumm " Nord "(Nord) Motor als Referenz zu sengem gebaut an Arese, no bei Mailand, am Norde vun Italien an z'ënnerscheeden vum Alfa Romeo Boxer Motor gebaut am Süden (Sud) fir den Alfasud.

Alfa Romeo Twin Spark Motor:

Alfa Romeo Twin Spark (TS) Technologie gouf fir d'éischte Kéier am Alfa Romeo Grand Prix Auto am Joer 1914 benotzt. An de fréie 1960er goufe se an hire Rennautoen benotzt fir et erméiglecht eng méi héich Leeschtung vun hire Motoren z'erreechen. An an de fréien an der Mëtt vun den 1980er huet Alfa Romeo dës Technologie an hir Stroosseautoe mat agebaut fir hir Leeschtung ze verbesseren an de méi strenge Emissiounskontrollen ze respektéieren.

Alfa Romeo V6 Motor:

Den Alfa Romeo V6 Motor war e 60 ° V6 Motor vun Alfa Romeo vun 1979 bis 2005. Hie gouf an de fréien 1970er vum Giuseppe Busso entwéckelt, a gouf op der Alfa 6 mat enger Verrécklung vun 2,5 L (2.492 cc) an engem SOHC benotzt. 12-Ventil Zylinderkopf. Méi spéit Versioune gounge vun 1.997 bis 3.195 cc an haten DOHC 24-Ventil Valvetrainen. Den originelle Design hat kuerz Pushrods fir d'Auspuffventilen an engem Design ähnlech wéi fréier Lancia Fulvia Motoren. Déi éischt DOHC Versioun war am 1993 Alfa Romeo 164, mat engem Aluminiumlegierungsmotorblock a Kapp mat natrium gefëllten Auspuffventilen.

Alfa Romeo:

Alfa Romeo Automobiles SpA ass en italienesche Premiumauto-Hiersteller an eng Duechtergesellschaft vu Stellantis. D'Firma gouf de 24. Juni 1910 zu Mailand, Italien gegrënnt. "Alfa" ass en Akronym vu sengem Grënnungsnumm, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Anonima" heescht "anonym", wat eng legal Form vu Firma zu där Zäit war, well se vun anonymen Investisseuren gegrënnt gouf. An der éischter Opstellungsphase, fir e Gebai ze hunn fir Autoen ze produzéieren, huet d'Firma d'Portello Fabréck Gebai vun Darracq zu Mailand kaaft, wat zougemaach huet an all Verméigen verkaaft huet. D'Mark ass bekannt fir sportorientéiert Gefierer a war zënter 1911 un Autoscourse bedeelegt.

Alfa Romeo Visconti:

Den Alfa Romeo Visconti ass e Konzeptauto vum italieneschen Autosfabrikant Alfa Romeo, entworf vum Giorgetto Giugiaro. Den Auto gouf fir d'éischte Kéier op der Genfer Motor Show am Joer 2004 gesinn. Den Auto ass e Véier-Dier Coupé a ass bal 5 Meter (200 an) laang. Ënnert der Motorkap steet en 3,2 Liter V6 JTS Biturbo-Motor, dee 405 PS bei 6000 RPM a 680 Nm (502 lbf⋅ft) Dréimoment bei 2000 RPM produzéiert.

Alfa Romeo Vola:

Den Alfa Romeo Vola ass e Konzeptauto dee vum Leonardo Fioravanti am Joer 2000 entwéckelt gouf. Den Auto gouf fir d'éischt op der 2001 Genfer Motor Show presentéiert. Eng vu senge bemierkenswäerte Featuren ass e rotéierend Glasdach. D'Deck Deckel Scharnéier si konzentresch mat der Spëtzt, sou datt den Trunk Zougang fräi verfügbar ass, well den oppenen Daach op der Spëtzt vum Stammdeckel sëtzt. Ursprénglech schwaarz mat routem Interieur geliwwert, gouf de Vola op der Genf Motor Show 2005 mat engem roude Lack a brong Polsterung gewisen. Déiselwecht Iddi gouf méi spéit an der Ferrari Superamerica vun 2005 benotzt, och vum Fioravanti konzipéiert an als Revocromico Daach patentéiert. 2008 goufen déi hënnescht Hënner vun der Vola ëmgebaut ähnlech wéi d'Superamerica. Fioravanti bezeechent och den Auto als den "Alfa Romeo LF."

Lëscht vun Alfa Romeo Konzeptautoen:

Folgend sinn e puer vun de Konzeptautoen déi vun der italienescher Firma Alfa Romeo gemaach goufen.

Alfa Romeo GTV a Spider:

Den Alfa Romeo GTV an den Alfa Romeo Spider waren zwee Sportsautoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1993 bis 2004. De GTV ass en 2 + 2 Coupé, an d'Spider ass eng zweesëtzeg Roadster Versioun vum GTV. Ronn 39.000 Spannen an 41.700 GTVe goufe gebaut.

Alfa Romeo an der Formel 1:

Den italienesche Motorhiersteller Alfa Romeo huet vill Mol un der Formel 1 matgemaach. Et bedeelegt sech den Ament als Alfa Romeo Racing Orlen wärend se vu Sauber Motorsport AG bedriwwe gëtt. D'Mark huet am Motorracing als Konstruktor a Motorlieferant sporadesch tëscht 1950 an 1987 matgemaach, a spéider als kommerziellen Partner zënter 2015. D'Aarbechtsfuerer vun der Firma hunn déi éischt zwou Weltmeeschterturnen am Alfetta virum Krich gewonnen: Nino Farina an 1950; an de Juan Manuel Fangio am Joer 1951. No dësen Erfolleger huet den Alfa Romeo sech aus der Formel 1 zréckgezunn.

Alfa Romeo an der Formel 1:

Den italienesche Motorhiersteller Alfa Romeo huet vill Mol un der Formel 1 matgemaach. Et bedeelegt sech den Ament als Alfa Romeo Racing Orlen wärend se vu Sauber Motorsport AG bedriwwe gëtt. D'Mark huet am Motorracing als Konstruktor a Motorlieferant sporadesch tëscht 1950 an 1987 matgemaach, a spéider als kommerziellen Partner zënter 2015. D'Aarbechtsfuerer vun der Firma hunn déi éischt zwou Weltmeeschterturnen am Alfetta virum Krich gewonnen: Nino Farina an 1950; an de Juan Manuel Fangio am Joer 1951. No dësen Erfolleger huet den Alfa Romeo sech aus der Formel 1 zréckgezunn.

Alfa Romeo am Motorsport:

Wärend senger Geschicht huet Alfa Romeo erfollegräich a ville verschiddene Kategorië vum Motorsport matgemaach , dorënner Grand Prix Motorrennen, Formel 1, Sportscar Racing, Touring Auto Rallyen a Rallyen. Si hu souwuel als Konstrukteur wéi och als Motorlieferant konkuréiert, iwwer Wierkbäiträg a privat Entréen. Den éischte Rennauto gouf am Joer 1913 gemaach, dräi Joer no der Grënnung vun der ALFA, hat de 40-60HP 6 Liter direkt-4 Motor. D'Alfa Romeo krut séier e gudden Numm am Motorsport an huet e sportlecht Bild fir déi ganz Marque ginn.

Alfa Romeo:

Alfa Romeo Automobiles SpA ass en italienesche Premiumauto-Hiersteller an eng Duechtergesellschaft vu Stellantis. D'Firma gouf de 24. Juni 1910 zu Mailand, Italien gegrënnt. "Alfa" ass en Akronym vu sengem Grënnungsnumm, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Anonima" heescht "anonym", wat eng legal Form vu Firma zu där Zäit war, well se vun anonymen Investisseuren gegrënnt gouf. An der éischter Opstellungsphase, fir e Gebai ze hunn fir Autoen ze produzéieren, huet d'Firma d'Portello Fabréck Gebai vun Darracq zu Mailand kaaft, wat zougemaach huet an all Verméigen verkaaft huet. D'Mark ass bekannt fir sportorientéiert Gefierer a war zënter 1911 un Autoscourse bedeelegt.

Alfa Rugby Bydgoszcz:

Den Alfa Rugby Bydgoszcz ass e polnesche Rugbyclub mat Sëtz zu Bydgoszcz.

Alfa Semedo:

Den Alfa Semedo Esteves ass e Bissau-Guinea professionelle Foussballspiller deen als Mëttelfeldspiller fir den Englesche Club Reading spillt, ausgeléint vu Benfica, an der Guinea-Bissau Nationaléquipe.

Alfa Semedo:

Den Alfa Semedo Esteves ass e Bissau-Guinea professionelle Foussballspiller deen als Mëttelfeldspiller fir den Englesche Club Reading spillt, ausgeléint vu Benfica, an der Guinea-Bissau Nationaléquipe.

Alfa Romeo Spider:

Den Alfa Romeo Spider ass en zweesëtzege Frontmotor, hënnescht Drive Roadster hiergestallt a vermaart vun Alfa Romeo vun 1966 bis 1994 a véier ënnerschiddleche Generatiounen, oder Serien , all mat Modifikatioune vu modest bis extensiv.

Alfa System:

Alfa System ass eng Entwécklungs- a Planungsfirma aus Kumamoto City, Japan. D'Firma gouf am Joer 1988 gegrënnt. An hire fréie Joeren huet den Alfa System exklusiv fir NEC Konsolen mat Hudson Soft an aneren Editeuren entwéckelt. Si hu méi spéit enk mat Sony Computer Entertainment a Bandai Namco un de Tales of Series geschafft. Am Februar 2021 gouf den Alfa System vu Meteorise opkaf.

Alfa TV:

Den Alfa TV war e fréiere Bezuel Fernsehservice deen op Zypern verfügbar ass, deen Sport a Kannerprogramméierung wéi och de komesche Film ausgestraalt huet. Et war am Besëtz vun Alfa TV Ltd. a gouf am Joer 1998 gestart. Alfa TV war ee vun nëmmen 2 Loun-TV Servicer op Zypern, deen aneren ass Lumiere TV mat deem Alfa TV e Programméierungsofkommes hat. E puer vun de Programmer op Alfa TV goufen Integratioun mat bekannte Loun-TV Kanäl, a speziell mat deene vu MultiChoice.

Alfa TV (Bulgarien):

Alfa TV ass eng bulgaresch Televisiounskanal déi vun der politescher Partei Ataka gehéiert, a bedriwwe gëtt. De Kanal diffuséiert haaptsächlech sozial a politesch Programmer déi d'politesch Vue vun der Partei op eng ganz direkt Manéier reflektéieren.

Alfa TV (Nordmakedonien):

Alfa TV ass eng privat Fernsehsender an Nordmakedonien. Säi Sëtz ass zu Skopje, an de Programmdirekter bis 2018 war de Ljubomir Nikolovski. Zënter 2018 ass den Direkter Vasko Eftov.

Alfa TV (Nordmakedonien):

Alfa TV ass eng privat Fernsehsender an Nordmakedonien. Säi Sëtz ass zu Skopje, an de Programmdirekter bis 2018 war de Ljubomir Nikolovski. Zënter 2018 ass den Direkter Vasko Eftov.

Aldebaran:

Den Aldebaran , bezeechent α Tauri , ass e risege Stär gemooss op ongeféier 65 Liichtjoer vun der Sonn am Déierekreesbild Stär Taurus. Et ass den hellste Stär am Taurus an allgemeng de véierzéngten hellste Stär um Nuetshimmel, och wann en an der Hellegkeet tëscht der Gréisst 0,75 an 0,95 variéiert. Aldebaran gëtt ugeholl datt e Planéit e puer Mol d'Mass vum Jupiter ass, genannt Aldebaran b .

Alfa Tofft:

Den Alfa Tofft war e pionéierend dänescht Badminton Enthusiast dee spéider en Erzéier gouf. Am 1935 huet si den éischte Badmintonclub vun Dänemark gegrënnt, Aarhus Badmintonklub. Zéng Joer méi spéit war si Matgrënnerin vum Red Barnet , der dänescher Sparten vun de Save the Children. Vun 1965 bis 1974 war si Direkterin vum Jydsk Børnehave-Seminarium, engem Enseignant-Ausbildungsinstitut fir Spillschoulsenseignanten.

Alfa Yaya vu Labé:

Den Alfa Yaya Maudo , war en 19. Joerhonnert Herrscher vu Labé, ee vun den néng Provënze vum Imamate vu Futa Jallon, an der haiteger Guinea.

Alfa Yaya vu Labé:

Den Alfa Yaya Maudo , war en 19. Joerhonnert Herrscher vu Labé, ee vun den néng Provënze vum Imamate vu Futa Jallon, an der haiteger Guinea.

Alfa Yaya vu Labé:

Den Alfa Yaya Maudo , war en 19. Joerhonnert Herrscher vu Labé, ee vun den néng Provënze vum Imamate vu Futa Jallon, an der haiteger Guinea.

Alpha-Karotin:

α-Karotin ass eng Form vu Karotin mat engem β-Iononring um Enn an engem α-Iononring um Géigendeel. Et ass déi zweet meescht üblech Form vu Karotin.

Alpha Fall:

An der Metallurgie ass Alpha Fall déi Sauerstoffberäichert Uewerflächephase déi geschitt wann Titan a seng Legierungen der erhëtzter Loft oder Sauerstoff ausgesat sinn. Alpha Fall ass schwéier a brécheleg, an huet eng Serie vu Mikrokraken ze kreéieren déi d'Performance vum Metal a seng Middegkeetseigenschaften reduzéieren. Alpha Fall kann miniméiert oder vermeit ginn andeems Titan op ganz déif Vakuumniveau veraarbecht gëtt. Wéi och ëmmer eemol op der Uewerfläch präsent ass, ass déi aktuell ugewannt Method fir den Alpha Fall ze entfernen duerch subtraktiv Methode fir Bearbechtung an / oder chemesch Fräsen. Eng Schwellend Technik ass d'Metall enger elektrochemescher Behandlung a geschmollte Salze wéi Kalziumchlorid oder Lithiumchlorid bei héijen Temperaturen z'ënnerwerfen. Dës Method, wéi am Labo bewisen, ass effektiv fir den opgeléistem Sauerstoff aus dem Alpha Fall ze entfernen, an doduerch d'Erhuelung vum Metal. Wéi och ëmmer, déi ongewollt Konsequenz vun der héijer Temperaturbehandlung ass de Wuesstum vun de Kären am Metal. Käre Wuesstum kann limitéiert ginn andeems d'geschmolt Salzstemperatur erofgeet. Alternativ kann d'Metall erëm rullen gedréckt ginn fir déi grouss Käre méi kleng ze briechen

Alpha Centauri:

Alpha Centauri ass dat nootste Stäresystem a nootste Planéitesystem dem Äerd Sonnesystem mat 4,37 Liichtjoer vun der Sonn ewech. Den Numm gëtt vun α Centauri Latiniséiert, an ofgekierzt Alpha Cen oder α Cen . Et ass en Dräifachstarsystem, besteet aus dräi Stären: α Centauri A, α Centauri B, an α Centauri C.

U-Boot vun der Alfa-Klass:

D' Alfa Klass , sowjetesch Bezeechnung Project 705 Lira , war eng Klass vun nuklear ugedriwwe U-Booter am Déngscht vun der Sowjetescher Marine a spéider mat der Russescher Marine. Si waren déi schnellsten militäresch U-Boote jeemools gebaut, mat nëmmen de Prototyp U - Boot K-222 iwwerschratt se an ënner Waasser.

U-Boot vun der Alfa-Klass:

D' Alfa Klass , sowjetesch Bezeechnung Project 705 Lira , war eng Klass vun nuklear ugedriwwe U-Booter am Déngscht vun der Sowjetescher Marine a spéider mat der Russescher Marine. Si waren déi schnellsten militäresch U-Boote jeemools gebaut, mat nëmmen de Prototyp U - Boot K-222 iwwerschratt se an ënner Waasser.

Alpha Cours:

Den Alpha Cours ass en evangelistesche Cours deen d'Basis vum Christian Glawen duerch eng Serie vu Gespréicher an Diskussiounen aféiere wëll. Et gëtt vu sengen Organisateure beschriwwen als "eng Geleeënheet de Sënn vum Liewen z'entdecken". Alpha Coursen ginn a Kierchen, Heiser, Aarbechtsplazen, Prisongen, Universitéiten an enger grousser Villfalt vun anere Standorte gefouert. De Cours huet a Groussbritannien ugefaang a gëtt duerch verschidde chrëschtlech Dénominatiounen ronderëm d'Welt gefouert.

Alpha-Fetoprotein:

Alpha-Fetoprotein ass e Protein dat am Mënsch vum AFP Gen kodéiert gëtt. Den AFP- Gen ass um q Aarm vum Chromosom 4 (4q25). Maternal AFP Serumniveau gëtt benotzt fir den Down Syndrom, neurale Röhrenfehler an aner chromosomal Anomalien ze screen.

Alfa Lum:

D'Alfa Lum war en italienescht professionellt Vëlossportteam dat vun 1982 bis 1990 existéiert. D'Equipe ass am beschten erënnert fir vill erfollegräich Coureuren aus der fréierer Sowjetunioun am Joer 1989 an 1990 virzestellen. D'Equipe ass an engem Reit Kit mat ënnerschiddleche rout a wäissen horizontale Sträifen gefuer. D'Equipe huet déi italienesch Firma vun Alfa Lum gesponsert, en Aluminium Dier- a Fënsterhersteller.

Alpha (Ethologie):

A Studie vu sozialen Déieren, gëtt deen héchste Ranking individuell vun enger Dominanzhierarchie heiansdo als Alpha bezeechent . Männercher, Weibercher oder béid kënnen alphas sinn, ofhängeg vun der Aart. Wou ee Mann an eng Fra dës Roll zesumme erfëllen, ginn se heiansdo als Alpha-Paar bezeechent. Aner Déieren an der selwechter sozialer Grupp kënnen Ofstëmmung oder aner Speziespezifesch ënnergeuerdnet Verhalen vis-à-vis vum Alpha oder Alfas weise.

Alfa Mannan Degradatioun:

Den α-mannan Degradatioun . Mannan, deen an der Zellmauer vun Hief ka fonnt ginn, huet eng besonnech chemesch Struktur, a mécht eng Nahrungsquell aus, well d'Mënschen ugefaange mat fermentéierte Liewensmëttel iessen virun e puer Dausende vu Joer. Fir festzestellen, ob d'Entreeung vu Hefemannanen duerch fermentéiert Liewensmëttel spezifesch Adaptatioune vun der mënschlecher Darmmikrobiota gefördert huet, huet en internationaalt Team vu Fuerscher d'Fäegkeet vu Bacteroidetes thetaiotaomicron studéiert fir speziell Hefegmann ze degradéieren.

Alfa Pendular:

Alfa Pendular ass den Numm vum Pendolino High-Speed ​​Kippzuch vun der portugisescher Staat Eisebunnsgesellschaft CP. Et verbënnt d'Stied Guimarães, Braga, Porto, Aveiro, Coimbra, Santarém, Lissabon, Albufeira a Faro, ënner anerem mat Geschwindegkeete vu bis zu 220 Kilometer an der Stonn (137 mph).

Lëscht vun Alfa Romeo Konzeptautoen:

Folgend sinn e puer vun de Konzeptautoen déi vun der italienescher Firma Alfa Romeo gemaach goufen.

Alfa Romeo Grand Prix Resultater:

An der Tabell hei drënner ginn d'Europameeschterschaftsresultater vum Alfa Romeo detailléiert. Déi aner Dëscher weisen d'Resultater vum Alfa Romeo an der Formel 1.

Alfa Romeo GTV a Spider:

Den Alfa Romeo GTV an den Alfa Romeo Spider waren zwee Sportsautoe vum italienesche Produzent Alfa Romeo vun 1993 bis 2004. De GTV ass en 2 + 2 Coupé, an d'Spider ass eng zweesëtzeg Roadster Versioun vum GTV. Ronn 39.000 Spannen an 41.700 GTVe goufe gebaut.

Alfa Romeo:

Alfa Romeo Automobiles SpA ass en italienesche Premiumauto-Hiersteller an eng Duechtergesellschaft vu Stellantis. D'Firma gouf de 24. Juni 1910 zu Mailand, Italien gegrënnt. "Alfa" ass en Akronym vu sengem Grënnungsnumm, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Anonima" heescht "anonym", wat eng legal Form vu Firma zu där Zäit war, well se vun anonymen Investisseuren gegrënnt gouf. An der éischter Opstellungsphase, fir e Gebai ze hunn fir Autoen ze produzéieren, huet d'Firma d'Portello Fabréck Gebai vun Darracq zu Mailand kaaft, wat zougemaach huet an all Verméigen verkaaft huet. D'Mark ass bekannt fir sportorientéiert Gefierer a war zënter 1911 un Autoscourse bedeelegt.

Alfa Romeo an der Formel 1:

Den italienesche Motorhiersteller Alfa Romeo huet vill Mol un der Formel 1 matgemaach. Et bedeelegt sech den Ament als Alfa Romeo Racing Orlen wärend se vu Sauber Motorsport AG bedriwwe gëtt. D'Mark huet am Motorracing als Konstruktor a Motorlieferant sporadesch tëscht 1950 an 1987 matgemaach, a spéider als kommerziellen Partner zënter 2015. D'Aarbechtsfuerer vun der Firma hunn déi éischt zwou Weltmeeschterturnen am Alfetta virum Krich gewonnen: Nino Farina an 1950; an de Juan Manuel Fangio am Joer 1951. No dësen Erfolleger huet den Alfa Romeo sech aus der Formel 1 zréckgezunn.

Alfa Romeo am Motorsport:

Wärend senger Geschicht huet Alfa Romeo erfollegräich a ville verschiddene Kategorië vum Motorsport matgemaach , dorënner Grand Prix Motorrennen, Formel 1, Sportscar Racing, Touring Auto Rallyen a Rallyen. Si hu souwuel als Konstrukteur wéi och als Motorlieferant konkuréiert, iwwer Wierkbäiträg a privat Entréen. Den éischte Rennauto gouf am Joer 1913 gemaach, dräi Joer no der Grënnung vun der ALFA, hat de 40-60HP 6 Liter direkt-4 Motor. D'Alfa Romeo krut séier e gudden Numm am Motorsport an huet e sportlecht Bild fir déi ganz Marque ginn.

Alfa Romeo Nuvola:

Den Alfa Romeo Nuvola ass e Konzeptauto mat Coupé-Kierper fir d'éischt vum Alfa Romeo op der Mondial de l'Automobile Paräis Motorausstellung am Joer 1996 gewisen. Nuvola heescht wuertwiertlech "Wollek" op Italienesch, awer och Hiweiser op de legendären italienesche Rennsportfuerer Tazio Nuvolari. D'Nuvola huet e Frontmontagemotor a Véierrad. De Prototyp gëtt de Moment am Alfa Romeo Historical Museum zu Arese, Italien ausgestallt.

Alfa Romeo 33 Stradale:

Den Alfa Romeo 33 Stradale ass e Mëttelmotorsportauto gebaut vum italieneschen Autosproduzent Alfa Romeo. Et ass eng vun den éischte Supercars op der Welt; et war dee schnellsten kommerziell verfügbaren Auto fir de stoe Kilometer wéi en agefouert gouf. 18 Beispiller goufen tëscht 1967 an 1969 produzéiert. "Stradale" ass e Begrëff deen dacks vun italieneschen Autosproduzente benotzt gëtt fir eng Stroossegal Versioun vun engem Rennauto unzeginn; wierklech den 33 Stradale gouf vum Tipo 33 Sport Prototyp ofgeleet.

Alfa Romeo Twin Cam Motor:

Den Alfa Romeo Twin Cam Motor ass eng All-Legierung Inline-Véier-Motorserie produzéiert vun Alfa Romeo vun 1954 bis 1994. Op Italienesch ass et bekannt als "Bialbero" ("Zwilling-Schaft"), an huet och de Bäinumm " Nord "(Nord) Motor als Referenz zu sengem gebaut an Arese, no bei Mailand, am Norde vun Italien an z'ënnerscheeden vum Alfa Romeo Boxer Motor gebaut am Süden (Sud) fir den Alfasud.

Alfa Romeo Twin Spark Motor:

Alfa Romeo Twin Spark (TS) Technologie gouf fir d'éischte Kéier am Alfa Romeo Grand Prix Auto am Joer 1914 benotzt. An de fréie 1960er goufe se an hire Rennautoen benotzt fir et erméiglecht eng méi héich Leeschtung vun hire Motoren z'erreechen. An an de fréien an der Mëtt vun den 1980er huet Alfa Romeo dës Technologie an hir Stroosseautoe mat agebaut fir hir Leeschtung ze verbesseren an de méi strenge Emissiounskontrollen ze respektéieren.

Alpha Grupp:

Spetsgruppa "A" , och bekannt als Alpha Group , oder Alfa , deenen hiren offiziellen Numm Direktioun "A" vum FSB Special Purpose Center ass , ass eng Elite, eegestänneg Ënnerunitéit vun de russesche Spezialkräften. Et ass eng speziell Tater Force géint Terrorismus vum russesche Federal Security Service (FSB), déi virun allem op gewaltsam Handlungen am ëffentlechen Transport a Gebaier verhënnert a reagéiert. Et gouf vum sowjetesche KGB am Joer 1974 erstallt. Och wa wéineg bekannt ass iwwer déi exakt Natur vu senge primären Direktiven, gëtt spekuléiert datt d'Eenheet autoriséiert ass ënner der direkter Kontroll a Sanktioun vun der russescher Top politescher Féierung ze handelen, ähnlech wéi seng Schwësterunitéit , d'Direktioun "V" (Vympel), déi offiziell den Optrag huet de russesche strategesche Installatiounen ze schützen. Et ass och verfügbar fir verlängert Policeflichte, fir paramilitäresch Operatiounen, a fir geheim Operatiounen, souwuel heiheem wéi och international.

Alfavut:

Alfavut ass en Duerf am Tork-e Gharbi Rural District, Jowkar District, Malayer County, Hamadan Province, Iran. Bei der Vollekszielung 2006 war seng Populatioun 1.334, an 335 Familljen.

Boy Next Door (Album):

Alfaaz - The Boy Next Door ass e Studioalbum vum Alfaaz an Yo Yo Honey Singh.

Boy Next Door (Album):

Alfaaz - The Boy Next Door ass e Studioalbum vum Alfaaz an Yo Yo Honey Singh.

No comments:

Post a Comment

Asım Gündüz, Asım Güzelbey, Asım Orhan Barut

Asım Gündüz: Den Âsım Gündüz war en Offizéier vun der Osmanescher Arméi an e Generol vun der tierkescher Arméi. Asım Güzelbey: Den As...