Monday, March 15, 2021

Grading systems by country, Academic grading in Luxembourg, Academic grading in Mexico

Gradesystemer no Land:

Dëst ass eng Lëscht vu Gradesystemer déi vu Länner op der Welt benotzt ginn, haaptsächlech bannent de Felder vum Secondaire an der Universitéitsausbildung, organiséiert vum Kontinent mat Links zu Spezifizitéiten a ville Bäitreeg.

Akademesch Bewäertung zu Lëtzebuerg:

Zu Lëtzebuerg gëtt e Schoulsystem vun 01 bis 60 an de Lycéeë benotzt. E Grad vun op d'mannst 30 ass erfuerderlech ze passen. Eng net genuch Mark (01-29) heescht Datz op Lëtzebuergesch. D'Bewäertunge ginn op folgend Manéier verdeelt:

Akademesch Gradéierung a Mexiko:

Akademesch Bewäertung a Mexiko beschäftegt en Dezimalsystem , vun 0 bis 10, fir de Score vun de Studenten ze moossen. D'Klassen sinn:

  • 10: exzellent ( excelente )
  • 9: Ganz gutt
  • 8: Gutt ( bien )
  • 7: Duerchschnëttlech ( regelméisseg )
  • 6: Genug ( Sufizient )
  • 0-5.9: net genuch / ausgefall ( deficiente / reprobado )
Akademesch Gradéierung a Marokko:

Gradingssystem a Marokko ass meeschtens eng 20-Punkts-Skala, et gëtt an de Lycéeë wéi och an den Universitéite benotzt.

Akademesch Bewäertung am Nepal:

Am Nepal gëtt de Klassesystem op verschidde Weeër opgedeelt.

Akademesch Gradéierung an Neuseeland:

Verschidde Methode fir akademesch Graden an Neuseeland ginn hei ënnendrënner.

Ausbildung an Nicaragua:

Ausbildung an Nicaragua ass gratis fir all Nicaraguans. Elementar Ausbildung ass gratis an obligatoresch, och wann dëst net streng duerchgesat gëtt. Vill Kanner kënnen net derbäi sinn, wann hir Familljen se brauchen ze schaffen. Gemeinschaften op der Atlantik Küst hunn Zougang zu Ausbildung a Spuenesch an an de Sprooche vun den natierlechen indigenen Stämm déi an de méi ländleche Regioune vun Nicaragua liewen. Héichschoul huet finanziell, organesch an administrativ Autonomie, nom Gesetz. D'Fräiheet vun de Sujete gëtt unerkannt. D'Schouljoer leeft vu Februar bis November.

Akademesch Gradéierung an Nigeria:

An Nigeria gëtt den akademesche Gradesystem vun A op F (ausgefall). Hei drënner ass de Gradingsystem vun nigerianesche Schoulen.

Gradesystemer no Land:

Dëst ass eng Lëscht vu Gradesystemer déi vu Länner op der Welt benotzt ginn, haaptsächlech bannent de Felder vum Secondaire an der Universitéitsausbildung, organiséiert vum Kontinent mat Links zu Spezifizitéiten a ville Bäitreeg.

Akademesch Gradéierung an Norwegen:

Universitéiten an Universitéitshéichschoulen benotzen normalerweis d'ECTS Graden Skala. Déi meescht Institutiounen hunn offiziell "Erklärungen" vun de Qualitéite gläichwäerteg wéi folgend:

Akademesch Gradéierung a Pakistan:

Akademesch Gradéierung a Pakistan baséiert op engem Prozentsaz System.

Akademesch Gradéierung a Papua Neuguinea:
Akademesch Bewäertung op de Philippinen:

Op de Philippinnen verfollegen verschidden Universitéiten eng 4-Punkte Skala, déi dem US Gradingsystem ähnlech ass oder gläichwäerteg ass. Dëst System benotzt e Grad tëscht 0.00 an 4.00 woubäi 4.00 déi héchst ass an 0.00 eng fehlend Mark ass.

Gradesystemer no Land:

Dëst ass eng Lëscht vu Gradesystemer déi vu Länner op der Welt benotzt ginn, haaptsächlech bannent de Felder vum Secondaire an der Universitéitsausbildung, organiséiert vum Kontinent mat Links zu Spezifizitéiten a ville Bäitreeg.

Akademesch Bewäertung a Portugal:

A portugisesche Mëttelschoule gëtt eng Fënnef-Punkts-Skala benotzt, wou:

  • 5 ass dee beschtméigleche Grad (90-100%),
  • 4 (gutt) (70-89%),
  • 3 (zefriddestellend) bedeit "duerchschnëttlech" Leeschtung (50-69%),
  • 2 (onzefridden) (20-49%),
  • 1 (schlecht) ass déi niddregst Grad (0-19%).
Akademesch Bewäertung a Rumänien:

A rumänesche Primärschoule gëtt eng 4-Punkts-Skala benotzt:

  • Foarte Bine
  • Bine
  • Genuch / Satisfăcător
  • Net genuch / Nesatisfăcător
Akademesch Bewäertung a Russland:

D'russesch Federatioun benotzt e fënnef Punkt akademescht Gradingsystem, wou:

Akademesch Gradéierung a Serbien:

Serbien huet den akademesche Gradesystem vun der Sozialistescher Bundesrepublik Jugoslawien geierft. De Gradéierungsprozess benotzt eng absolut Erreechungskala fir de Grad vun engem Student ze bestëmmen.

Akademesch Gradéierung zu Singapur:

De Gradingsystem vu Singapur an de Schoulen ass differenzéiert duerch d'Existenz vu villen Institutiounen mat ënnerschiddleche Bildungsfoci a Systemer. D'Bewäertungssystemer déi am Primär-, Sekundär- a Junior College Niveau benotzt ginn, sinn déi fundamental fir de lokale System benotzt.

Gradesystemer no Land:

Dëst ass eng Lëscht vu Gradesystemer déi vu Länner op der Welt benotzt ginn, haaptsächlech bannent de Felder vum Secondaire an der Universitéitsausbildung, organiséiert vum Kontinent mat Links zu Spezifizitéiten a ville Bäitreeg.

Akademesch Gradéierung a Slowenien:

Slowenien huet den akademesche Gradesystem vun der Sozialistescher Bundesrepublik Jugoslawien geierft. Eng fënnef Punkte Gradéierungsskala gëtt a Primär- a Sekundärschoule benotzt:

  • 5: excellent
  • 4: ganz gutt
  • 3: gutt
  • 2: genuch
  • 1: net genuch
Akademesch Gradéierung a Südafrika:

A Südafrika war de Gradingsystem a Secondaireschoule bis 2008 wéi follegt:

  • Code 7: 80 - 100%
  • Code 6: 70 - 79%
  • Code 5: 60 - 69%
  • Code 4: 50 - 59%
  • Code 3: 40 - 49%
  • Code 2: 30 - 39%
  • Code 1: 0 - 29%
Akademesch Gradéierung a Südkorea:

Akademesch Bewäertung a Südkorea hänkt vun der Schoulschoul of, an där se bedeelegt ass. An der Universitéit leeft de Grad op e Bréif-Typ Grad ähnlech wéi amerikanesch Schoulen. D'Bréifwäerter kënne bis zu verschidden nummeréiert Duerchschnëtt bäikommen, vun 0.0 bis 4.5. De Bréifsystem gëlt och fir Middle School.

Akademesch Bewäertung a Spuenien:
Akademesch Bewäertung op Svalbard:

Akademesch Gradéierung op Svalbard gëtt am University Center zu Svalbard an an der Longyearbyen School gemaach.

Akademesch Gradéierung a Schweden:

Dësen Artikel ass iwwer d'Graden déi a Schweden benotzt ginn.

Akademesch Gradéierung an der Schwäiz:

An der Schwäiz gëtt normalerweis déi 6-Punkts Skala applizéiert, woubäi 1 déi niddregst méiglech Grad ass, a 6 déi héchst méiglech Grad.

  • 6
  • 5.5
  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2 (20%)
  • 1.5
  • 1
Akademesch Gradéierung a Syrien:

A Syrien funktionéiert den akademesche Gradingsystem mat Punkte vun 100, de Mindestgrad fir eng Bachelor-Klass ze packen ass 60.

Akademesch Bewäertung an Tunesien:

Den tunesesche Gradingsystem ass meeschtens eng iwwer 20punkts Gradéierungsskala: et gëtt an de Lycéeën an Universitéiten benotzt. Fir Primärschoule gouf en neie System agefouert, baséiert op enger Bréifgradskala; den ale System benotzt eng 10-Punkts Graden Skala fir den éischte Begrëff an eng 20-Punkte Skala fir den zweeten an drëtte Begrëff.

Akademesch Bewäertung an der Ukraine:

Akademesch Gradéierung an der Ukraine gouf nom ale sowjetesche System no 2002 geännert.

Akademesch Gradéierung a Venezuela:

De Grad Punktduerchschnëtt (GPA) a Venezuela reicht vun 0 op 20 Punkten, mat 20 als héchst méiglech Grad. Desimalpunkte ginn och heiansdo benotzt, ofhängeg vun der akademescher Institutioun.

Akademesch Gradéierung am Vietnam:

De vietnamesesche Gradesystem ass en akademescht Gradesystem dat a Vietnam benotzt gëtt. Et baséiert op enger 0-10 Punkt Skala, ähnlech wéi d'US 1.0-4.0 Skala.

Grad am Enseignement:

Gradéierung am Enseignement ass de Versuch standardiséierter Miessunge vu verschiddenen Niveauen an der Leeschtung an engem Cours anzesetzen. Grad kënnen als Buschtawen, als Gamme, als Prozentsaz oder als Zuel aus engem méiglechen Total zougewise ginn.

Akademesch Bewäertung an Australien:

Dësen Artikel ass e Resumé vun der akademescher Gradéierung an Australien .

Akademesch Gradéierung an Éisträich:

An Éisträich, akademesch Qualitéite benotzen eng 5-Punkts Graden Skala, wou:

  • 1 ass dee beschtméigleche Grad an weist eng aussergewéinlech Leeschtung mat klenge Feeler un.
  • 2 ass deen nächsten héchste Grad a gëtt fir Leeschtung ugewisen déi iwwerduerchschnëttlech Standard ass awer mat e puer Feeler.
  • 3 weist allgemeng Tounaarbecht mat enger Zuel vu Notabele Feeler un.
  • 4 ass deen nidderegsten Duerchgangsgrad a gëtt uginn wann de Standard awer mat enger bedeitender Zuel vu Mängel erfëllt gouf.
  • 5 ass déi niddregst méiglech Grad an deen eenzege Feelfall.
Akademesch Gradéierung am Bangladesch:

Dësen Artikel ass e Resumé vun der akademescher Gradéierung am Bangladesch. Zwee Typen vun Gradingsystemer sinn an dësem Land verfügbar, Grad Punkt Duerchschnëtt (GPA) & Kumulativ Grad Punkt Duerchschnëtt (CGPA)

Akademesch Bewäertung an der Belsch:

Ausbildung an der Belsch ass um Niveau vun den dräi Communautéiten organiséiert.

Akademesch Gradéierung a Bosnien an Herzegowina:

A Bosnien gëllt déi folgend Gradskala fir Elementar- a Lycéesschüler:

Grad am Enseignement:

Gradéierung am Enseignement ass de Versuch standardiséierter Miessunge vu verschiddenen Niveauen an der Leeschtung an engem Cours anzesetzen. Grad kënnen als Buschtawen, als Gamme, als Prozentsaz oder als Zuel aus engem méiglechen Total zougewise ginn.

Akademesch Gradéierung a Kanada:

Akademesch Gradéierung a Kanada variéiert no Provënz, Niveau vun der Ausbildung, no Institutioun a Fakultéit. Déi folgend sinn allgemeng benotzt Ëmwandlunge vu Prozentsazniveauen op Bréifniveauen, awer dëst ass net onbedéngt sënnvoll, well et och keen eenheetleche Schema ass fir Prozentsazniveauen z'erhalen.

Akademesch Gradéierung am Chile:

De Gradpunktduerchschnëtt (GPA) am Chile reicht vun 1.0 bis 7.0.

Akademesch Gradéierung an Costa Rica:

Akademesch Gradéierung an Costa Rica baséiert op enger 100-Punkt Skala.

Akademesch Gradéierung a Kroatien:

Akademesch Gradéierung a Kroatien gëtt vum Ministère fir Wëssenschaft, Educatioun a Sport geregelt.

Akademesch Gradéierung an Dänemark:

An Dänemark, huet de Schoulsystem d'historesch eng Rei vu verschiddene Systemer vun senger Analyse Schüler Spektakelen benotzt ginn, e puer vun deenen ënnert sinn beschriwwen. Den aktuelle Gradingsystem ass d' 7-Trins-Skala (7-Schrëtt-Skala) déi den 13-Skala am Joer 2006 ersat huet.

Akademesch Gradéierung an Ägypten:

An Ägypten funktionéiert den akademesche Gradesystem mat engem formuléierte Grad a klëmmt an Inkremente vun 10-30 Punkten.

Akademesch Gradéierung a Finnland:

Dëst ass en Artikel iwwer d'Bewäertung déi a Finnland benotzt gëtt. Verschidde Systemer ginn a verschiddene Bildungsinstitutiounen a Finnland benotzt.

Akademesch Gradéierung a Frankräich:

Zënter 1890 huet de franséische Baccalauréat-Examen, erfuerderlech en Héichschoul-Diplom ze kréien, traditionell Studenten op enger Skala (Barème) vun 0-20, sou wéi déi meescht Secondaire an Uni-Coursen. Och wann déi traditionell Skala bei 20/20 stoppt, kënne franséisch Baccalauréat Resultater méi héich sinn wéi 20/20 wéinst zousätzlech "Optiounen". Franséisch Universitéiten klasséieren traditionell op eng méi streng Manéier wéi Sekundärschoulen, dat heescht datt d'Schüler onwahrscheinlech Marken esou héich kréien wéi se am Secondaire gemaach hunn. Berühmt, an der Preparatory Class fir 'Grandes Écoles' (CPGE), eng fakultativ 2-4 Joer Virbereedung fir déi meescht Eliteuniversitéiten a Frankräich, ginn d'Studente sou haart klasséiert datt de Klassement, anstatt individuell Noten, normalerweis d'Performance vun engem Individuum reflektéiert, besonnesch beim Verglach vun de Qualitéite mat Secondaire oder Uni. Dacks kann en Duerchschnëttsgrad vun 7-8 an der Preparatory Class fir 'Grandes Écoles' (CPGE) als zefriddestellend Grad ugesi ginn, wann déi bescht Klass an der Klass nëmmen en 12 ass.

Akademesch Bewäertung an Däitschland:

Däitschland benotzt eng 5- oder 6-Punkte Gradingsskala (GPA) fir d'akademesch Leeschtung fir déi jéngst bis déi eelst Studenten ze evaluéieren. Grad variéiere vun 1 bis 5. An de leschte Klassen vun Däitsche Gymnasiumsschoulen déi sech op d'Uni-Studie virbereeden, gëtt e Punktsystem benotzt mat 15 Punkten déi bescht Klass an 0 Punkten déi Schlëmmst. De Prozentsaz deen de Grad verursaacht kann tëscht Enseignant an Enseignant variéieren.

Akademesch Gradéierung a Griicheland:

Et gi véier Gradingsystemer a Griicheland - véier verschidde GPA - eent fir Héichschoul, eent fir Secondaire an zwee fir Primärschoul.

Akademesch Bewäertung zu Hong Kong:

Dësen Artikel ass iwwer d'Bewäertung déi zu Hong Kong benotzt gëtt.

Akademesch Gradéierung an Ungarn:

An Ungarn gëtt e 5-Punktssystem benotzt. Et gi nëmme ganz Zuelen a Berichtkaarten, awer fir Graden Examen ginn et och Fraktiounen. E puer Léierpersonal benotze Linnen uewen (selten) oder ënner den Zuelen fir e méi kloren Ënnerscheed ze zéien: zB 4- ass méi schlecht wéi e 4 awer besser wéi en 3, en 3 '(3-plus) oder en 3/4; heiansdo benotze se souguer verschidde Linnen. Fir ongewéinlech gutt Leeschtung kann de Grad 5 * ausgezeechent ginn, awer manner dacks an de Lycéeë benotzt. 1 ass deen eenzege Feelfall. Beim Graduéiere vun der Astellung oder der Fläiss vum Student ginn nëmmen d'Klassen 2-5 benotzt.

  • 5 ("Jeles") - (exzellent)
  • 4 ("Jó") - (gutt)
  • 3 ("Közepes") - (zefriddestellend)
  • 2 ("Elégséges") - (duer)
  • 1 ("Elégtelen") - (net genuch)
Akademesch Gradéierung an Island:

An Island gëtt e Gradpunktduerchschnëtt (GPA) als gewien Duerchschnëtt vun alle Graden an enger markéierter Period gegeben. Grad rangéiere vun 0-10, wou 10 deen héchsten ass, an d'GPA ass op zwee Dezimalpunkten ofgerënnt.

Akademesch Gradéierung an Indien:

Akademesch Gradéierung an Indien baséiert op engem Prozentsaz System.

Akademesch Gradéierung an Indonesien:

An Indonesien gëtt eng Gradskala benotzt. Virun der Adoptioun vu Kurikulum Berbasis Kompetensi am Joer 2004 war d'Bewäertungsskala benotzt:

  • 10: Aussergewéinlech
  • 9: Aussergewéinlech
  • 8: Ganz gutt
  • 7: Gutt
  • 6: Pass
  • 5: Héchst net klappt Grad fir verschidde Fächer
  • 4: Grad an e puer Fächer bestoen, e Feeler net an aneren
  • 3: Héchst feelen Grad am Allgemengen
  • 2: Ausfalen Grad
  • 1: Ausfalen Grad
Akademesch Gradéierung am Iran:

Den iranesche Gradingsystem ass ähnlech wéi dee vu Frankräich an aner franséisch-geprägte Gradingsystemer wéi Belsch, Libanon, Venezuela a Peru an de Lycéeën an Universitéiten. Well eng Gradéierungsrichtlinie net vum iraneschen Edukatiounsministère zur Verfügung gestallt gëtt, gëtt d'Konversioun op déi international Waage mat der Konversiounsrichtlinn duerchgefouert fir franséischmustereg Gradesystemer. A spezifesche Fäll gi Qualitéite konvertéiert no der Gradingspolitik vun den Ziler. De Passage Grad ass 10 an normalerweis gëtt e Grad vu méi wéi 14 vun 20 als exzellent ugesinn. Déi folgend Tabell gëtt meeschtens vu Weltinstituter an Universitéite benotzt fir aus dem iranesche Gradesystem ëmzewandelen:

Akademesch Gradéierung an Irland:

An iresche Sekundärschoule gi Qualitéite mat Bréiwer an dëser Skala ausgezeechent:

 HÉIEREN NIVEAUPUNKTER EXTRA PUNKTER FIR Héichniveau MATHEN
  • H1: 90% -100% 100 +25
  • H2: 80% - 89% 88 +25
  • H3: 70% - 79% 77 +25
  • H4: 60% - 69% 66 +25
  • H5: 50% - 59% 56 +25
  • H6: 40% - 49% 46 +25
  • H7: 30% - 39% 37 KRIT NET +25
  • H8: ënner 30% 0
Akademesch Gradéierung an Israel:

Akademesch Klassifikatioun an Israel bezitt sech op d'Haaptklasséierungsskala déi an israelesche Schoulen benotzt gëtt. D'Skala, vun 0 bis 100, gëtt op praktesch all Niveauen an der Ausbildung an Israel beschäftegt, vun der Grondschoul, iwwer de Lycée an d'Undergraduate akademesch Studien, bis op d'Uni Grad.

Akademesch Gradéierung an Italien:

Et ginn zwee Gradesystemer an Italien benotzt :

Akademesch Bewäertung a Japan:

A Japan huet all Schoul en anert Bewäertungssystem. Vill Universitéite benotze folgend Serie vu Kategorien:

Akademesch Gradéierung a Kenia:

A Kenia variéiert de Gradesystem no der Gesamtleistung vu Kandidaten am nationalen Examen mam Numm Kenya Certificate of Secondary Education (KCSE).

Grad am Enseignement:

Gradéierung am Enseignement ass de Versuch standardiséierter Miessunge vu verschiddenen Niveauen an der Leeschtung an engem Cours anzesetzen. Grad kënnen als Buschtawen, als Gamme, als Prozentsaz oder als Zuel aus engem méiglechen Total zougewise ginn.

Grad am Enseignement:

Gradéierung am Enseignement ass de Versuch standardiséierter Miessunge vu verschiddenen Niveauen an der Leeschtung an engem Cours anzesetzen. Grad kënnen als Buschtawen, als Gamme, als Prozentsaz oder als Zuel aus engem méiglechen Total zougewise ginn.

Akademesch Bewäertung zu Lëtzebuerg:

Zu Lëtzebuerg gëtt e Schoulsystem vun 01 bis 60 an de Lycéeë benotzt. E Grad vun op d'mannst 30 ass erfuerderlech ze passen. Eng net genuch Mark (01-29) heescht Datz op Lëtzebuergesch. D'Bewäertunge ginn op folgend Manéier verdeelt:

Akademesch Gradéierung a Mexiko:

Akademesch Bewäertung a Mexiko beschäftegt en Dezimalsystem , vun 0 bis 10, fir de Score vun de Studenten ze moossen. D'Klassen sinn:

  • 10: exzellent ( excelente )
  • 9: Ganz gutt
  • 8: Gutt ( bien )
  • 7: Duerchschnëttlech ( regelméisseg )
  • 6: Genug ( Sufizient )
  • 0-5.9: net genuch / ausgefall ( deficiente / reprobado )
Akademesch Gradéierung a Marokko:

Gradingssystem a Marokko ass meeschtens eng 20-Punkts-Skala, et gëtt an de Lycéeë wéi och an den Universitéite benotzt.

Akademesch Bewäertung am Nepal:

Am Nepal gëtt de Klassesystem op verschidde Weeër opgedeelt.

Akademesch Gradéierung an Neuseeland:

Verschidde Methode fir akademesch Graden an Neuseeland ginn hei ënnendrënner.

Akademesch Gradéierung an Norwegen:

Universitéiten an Universitéitshéichschoulen benotzen normalerweis d'ECTS Graden Skala. Déi meescht Institutiounen hunn offiziell "Erklärungen" vun de Qualitéite gläichwäerteg wéi folgend:

Akademesch Gradéierung a Pakistan:

Akademesch Gradéierung a Pakistan baséiert op engem Prozentsaz System.

Grad am Enseignement:

Gradéierung am Enseignement ass de Versuch standardiséierter Miessunge vu verschiddenen Niveauen an der Leeschtung an engem Cours anzesetzen. Grad kënnen als Buschtawen, als Gamme, als Prozentsaz oder als Zuel aus engem méiglechen Total zougewise ginn.

Akademesch Bewäertung a Portugal:

A portugisesche Mëttelschoule gëtt eng Fënnef-Punkts-Skala benotzt, wou:

  • 5 ass dee beschtméigleche Grad (90-100%),
  • 4 (gutt) (70-89%),
  • 3 (zefriddestellend) bedeit "duerchschnëttlech" Leeschtung (50-69%),
  • 2 (onzefridden) (20-49%),
  • 1 (schlecht) ass déi niddregst Grad (0-19%).
Akademesch Bewäertung a Rumänien:

A rumänesche Primärschoule gëtt eng 4-Punkts-Skala benotzt:

  • Foarte Bine
  • Bine
  • Genuch / Satisfăcător
  • Net genuch / Nesatisfăcător
Grad am Enseignement:

Gradéierung am Enseignement ass de Versuch standardiséierter Miessunge vu verschiddenen Niveauen an der Leeschtung an engem Cours anzesetzen. Grad kënnen als Buschtawen, als Gamme, als Prozentsaz oder als Zuel aus engem méiglechen Total zougewise ginn.

Akademesch Gradéierung a Serbien:

Serbien huet den akademesche Gradesystem vun der Sozialistescher Bundesrepublik Jugoslawien geierft. De Gradéierungsprozess benotzt eng absolut Erreechungskala fir de Grad vun engem Student ze bestëmmen.

Akademesch Gradéierung zu Singapur:

De Gradingsystem vu Singapur an de Schoulen ass differenzéiert duerch d'Existenz vu villen Institutiounen mat ënnerschiddleche Bildungsfoci a Systemer. D'Bewäertungssystemer déi am Primär-, Sekundär- a Junior College Niveau benotzt ginn, sinn déi fundamental fir de lokale System benotzt.

Grad am Enseignement:

Gradéierung am Enseignement ass de Versuch standardiséierter Miessunge vu verschiddenen Niveauen an der Leeschtung an engem Cours anzesetzen. Grad kënnen als Buschtawen, als Gamme, als Prozentsaz oder als Zuel aus engem méiglechen Total zougewise ginn.

Akademesch Gradéierung a Slowenien:

Slowenien huet den akademesche Gradesystem vun der Sozialistescher Bundesrepublik Jugoslawien geierft. Eng fënnef Punkte Gradéierungsskala gëtt a Primär- a Sekundärschoule benotzt:

  • 5: excellent
  • 4: ganz gutt
  • 3: gutt
  • 2: genuch
  • 1: net genuch
Akademesch Gradéierung a Südafrika:

A Südafrika war de Gradingsystem a Secondaireschoule bis 2008 wéi follegt:

  • Code 7: 80 - 100%
  • Code 6: 70 - 79%
  • Code 5: 60 - 69%
  • Code 4: 50 - 59%
  • Code 3: 40 - 49%
  • Code 2: 30 - 39%
  • Code 1: 0 - 29%
Akademesch Gradéierung a Südkorea:

Akademesch Bewäertung a Südkorea hänkt vun der Schoulschoul of, an där se bedeelegt ass. An der Universitéit leeft de Grad op e Bréif-Typ Grad ähnlech wéi amerikanesch Schoulen. D'Bréifwäerter kënne bis zu verschidden nummeréiert Duerchschnëtt bäikommen, vun 0.0 bis 4.5. De Bréifsystem gëlt och fir Middle School.

Akademesch Bewäertung a Spuenien:
Akademesch Gradéierung a Schweden:

Dësen Artikel ass iwwer d'Graden déi a Schweden benotzt ginn.

Akademesch Gradéierung an der Schwäiz:

An der Schwäiz gëtt normalerweis déi 6-Punkts Skala applizéiert, woubäi 1 déi niddregst méiglech Grad ass, a 6 déi héchst méiglech Grad.

  • 6
  • 5.5
  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2 (20%)
  • 1.5
  • 1
Akademesch Gradéierung an der Tschechescher Republik:

An der Tschechescher Republik benotze Primär- a Sekundärschoule e 5-Punktssystem, mat 1 als bescht a 5 als Schlëmmst. Si entspriechen de folgende Bewäertungen: 1 = výborně (exzellent), 2 = chvalitebně (luewenswäert), 3 = dobře (gutt), 4 = dostatečně (genuch), an 5 = nedostatečně (net genuch). Nëmme ganz Zuelen erschéngen op Berichtkaarten, awer Tester oder mëndlech Exame ginn dacks mat zousätzlechen ënnerschiddleche Schëlder markéiert: 3+ ass liicht besser wéi 3 , 2− ass liicht méi niddereg wéi 2 , 1-2 oder 1/2 heescht hallef tëscht 1 an 2 , an 1 * heescht aussergewéinlech exzellent .

Akademesch Gradéierung an der Tschechescher Republik:

An der Tschechescher Republik benotze Primär- a Sekundärschoule e 5-Punktssystem, mat 1 als bescht a 5 als Schlëmmst. Si entspriechen de folgende Bewäertungen: 1 = výborně (exzellent), 2 = chvalitebně (luewenswäert), 3 = dobře (gutt), 4 = dostatečně (genuch), an 5 = nedostatečně (net genuch). Nëmme ganz Zuelen erschéngen op Berichtkaarten, awer Tester oder mëndlech Exame ginn dacks mat zousätzlechen ënnerschiddleche Schëlder markéiert: 3+ ass liicht besser wéi 3 , 2− ass liicht méi niddereg wéi 2 , 1-2 oder 1/2 heescht hallef tëscht 1 an 2 , an 1 * heescht aussergewéinlech exzellent .

Akademesch Bewäertung an Holland:

Dësen Artikel handelt iwwer déi aktuell Aart vu Gradéierung an Holland benotzt, déi zënter e puer Joerzéngte onverännert blouf.

Akademesch Bewäertung a China:

A China, fir déi meescht vun den Universitéiten a Colleges, an déi meescht vun de Lycéeën, ass de Gradingsystem a fënnef Kategorien agedeelt:

  • A: exzellent
A: 90-100%
A-: 85-89%
  • B: Gutt
B +: 82-84%
B: 78-81%
B-: 75-77%
  • C: Duerchschnëttlech
C +: 72-74%
Dir: 68-71%
C-: 64-67%
  • D: Pass
  • F: Feeler
Akademesch Bewäertung op de Philippinen:

Op de Philippinnen verfollegen verschidden Universitéiten eng 4-Punkte Skala, déi dem US Gradingsystem ähnlech ass oder gläichwäerteg ass. Dëst System benotzt e Grad tëscht 0.00 an 4.00 woubäi 4.00 déi héchst ass an 0.00 eng fehlend Mark ass.

Akademesch Gradéierung an Irland:

An iresche Sekundärschoule gi Qualitéite mat Bréiwer an dëser Skala ausgezeechent:

 HÉIEREN NIVEAUPUNKTER EXTRA PUNKTER FIR Héichniveau MATHEN
  • H1: 90% -100% 100 +25
  • H2: 80% - 89% 88 +25
  • H3: 70% - 79% 77 +25
  • H4: 60% - 69% 66 +25
  • H5: 50% - 59% 56 +25
  • H6: 40% - 49% 46 +25
  • H7: 30% - 39% 37 KRIT NET +25
  • H8: ënner 30% 0
Akademesch Bewäertung an den USA:

Akademesch Bewäertung an den USA hëlt normalerweis d'Form vu fënnef, sechs oder siwe Buschtafsniveauen un. Traditionell sinn d'Graden A +, A, A−; B +, B, B−; C +, C, C−; D +, D, D−; F; mat A + als héchsten a F als nidderegsten. Numeresch bis Buschtawekonversiounen variéiere meeschtens vu System zu System an tëscht Disziplinnen a Status. A verschiddene Fäll kënnen Noten och numeresch sinn.

Akademesch Bewäertung a Groussbritannien:

Dëst ass en Artikel iwwer d'Bewäertung ënner dem Gradniveau an de meeschte Groussbritannien. Dat ganzt Vereenegt Kinnekräich benotzt net datselwecht Gradsschema. Fir e Gradniveau, kuckt d'britesch Bachelorstudent Klassifikatioun.

Akademesch Bewäertung an den USA:

Akademesch Bewäertung an den USA hëlt normalerweis d'Form vu fënnef, sechs oder siwe Buschtafsniveauen un. Traditionell sinn d'Graden A +, A, A−; B +, B, B−; C +, C, C−; D +, D, D−; F; mat A + als héchsten a F als nidderegsten. Numeresch bis Buschtawekonversiounen variéiere meeschtens vu System zu System an tëscht Disziplinnen a Status. A verschiddene Fäll kënnen Noten och numeresch sinn.

Akademesch Gradéierung an der Tschechescher Republik:

An der Tschechescher Republik benotze Primär- a Sekundärschoule e 5-Punktssystem, mat 1 als bescht a 5 als Schlëmmst. Si entspriechen de folgende Bewäertungen: 1 = výborně (exzellent), 2 = chvalitebně (luewenswäert), 3 = dobře (gutt), 4 = dostatečně (genuch), an 5 = nedostatečně (net genuch). Nëmme ganz Zuelen erschéngen op Berichtkaarten, awer Tester oder mëndlech Exame ginn dacks mat zousätzlechen ënnerschiddleche Schëlder markéiert: 3+ ass liicht besser wéi 3 , 2− ass liicht méi niddereg wéi 2 , 1-2 oder 1/2 heescht hallef tëscht 1 an 2 , an 1 * heescht aussergewéinlech exzellent .

Akademesch Bewäertung an Holland:

Dësen Artikel handelt iwwer déi aktuell Aart vu Gradéierung an Holland benotzt, déi zënter e puer Joerzéngte onverännert blouf.

Akademesch Bewäertung op de Philippinen:

Op de Philippinnen verfollegen verschidden Universitéiten eng 4-Punkte Skala, déi dem US Gradingsystem ähnlech ass oder gläichwäerteg ass. Dëst System benotzt e Grad tëscht 0.00 an 4.00 woubäi 4.00 déi héchst ass an 0.00 eng fehlend Mark ass.

Akademesch Bewäertung a Groussbritannien:

Dëst ass en Artikel iwwer d'Bewäertung ënner dem Gradniveau an de meeschte Groussbritannien. Dat ganzt Vereenegt Kinnekräich benotzt net datselwecht Gradsschema. Fir e Gradniveau, kuckt d'britesch Bachelorstudent Klassifikatioun.

Akademesch Bewäertung an den USA:

Akademesch Bewäertung an den USA hëlt normalerweis d'Form vu fënnef, sechs oder siwe Buschtafsniveauen un. Traditionell sinn d'Graden A +, A, A−; B +, B, B−; C +, C, C−; D +, D, D−; F; mat A + als héchsten a F als nidderegsten. Numeresch bis Buschtawekonversiounen variéiere meeschtens vu System zu System an tëscht Disziplinnen a Status. A verschiddene Fäll kënnen Noten och numeresch sinn.

Akademesch Bewäertung an Tunesien:

Den tunesesche Gradingsystem ass meeschtens eng iwwer 20punkts Gradéierungsskala: et gëtt an de Lycéeën an Universitéiten benotzt. Fir Primärschoule gouf en neie System agefouert, baséiert op enger Bréifgradskala; den ale System benotzt eng 10-Punkts Graden Skala fir den éischte Begrëff an eng 20-Punkte Skala fir den zweeten an drëtte Begrëff.

Akademesch Bewäertung an der Ukraine:

Akademesch Gradéierung an der Ukraine gouf nom ale sowjetesche System no 2002 geännert.

Akademesch Gradéierung a Venezuela:

De Grad Punktduerchschnëtt (GPA) a Venezuela reicht vun 0 op 20 Punkten, mat 20 als héchst méiglech Grad. Desimalpunkte ginn och heiansdo benotzt, ofhängeg vun der akademescher Institutioun.

Akademesch Gradéierung am Vietnam:

De vietnamesesche Gradesystem ass en akademescht Gradesystem dat a Vietnam benotzt gëtt. Et baséiert op enger 0-10 Punkt Skala, ähnlech wéi d'US 1.0-4.0 Skala.

Akademesch Ofschloss no Land:

D'Prozeduren an d'Traditioune ronderëm akademesch Ofschlosszeremonien ënnerscheede sech weltwäit.

Gymnasium (Schoul):

E Gymnasium ass eng Aart Schoul mat engem staarke Schwéierpunkt op akademescht Léieren, an déi fortgeschratt Secondaire Ausbildung an e puer Deeler vun Europa vergläichbar mat britesche Grammarsschoulen, sechste Form Colleges an US Virbereedungs ​​Lycéeën. A senger aktueller Bedeitung bezitt et sech normalerweis op Sekondärschoule fokusséiert op d'Virbereedung vun de Studenten op eng Uni fir fortgeschratt akademesch Studie. Virum 20. Joerhonnert war de System vu Gymnastiker eng verbreet Feature vu pädagogesche Systemer a ville Länner vun Zentral-, Nord-, Ost- a Südeuropa.

Akademesch Hale vun der University of Oxford:

Déi akademesch Hale vun der Universitéit vun Oxford ware pädagogesch Institutiounen an der Uni. Den Haaptunterschied tëscht engem College an enger Hal war datt wärend déi fréier vun de Kollegen vum College regéiert ginn, goufen d'Hale vun hiren Direktere regéiert. Vun iwwer honnert Säll am Mëttelalter huet nëmmen St Edmund Hall an d'Mëtt vum 20. Joerhonnert iwwerlieft, a gouf 1957 e College.

Akademesch Hale vun der University of Oxford:

Déi akademesch Hale vun der Universitéit vun Oxford ware pädagogesch Institutiounen an der Uni. Den Haaptunterschied tëscht engem College an enger Hal war datt wärend déi fréier vun de Kollegen vum College regéiert ginn, goufen d'Hale vun hiren Direktere regéiert. Vun iwwer honnert Säll am Mëttelalter huet nëmmen St Edmund Hall an d'Mëtt vum 20. Joerhonnert iwwerlieft, a gouf 1957 e College.

Mobbing op der Aarbechtsplaz an der Akademie:

Mobbing an der Akademie ass eng Form vu Mobbing op der Aarbechtsplaz déi an den Héichschoulinstitutioune stattfënnt, wéi Colleges an Universitéiten an enger breeder Palett vun Aktiounen. Et gëtt ugeholl datt et heefeg ass, och wann et net sou vill Opmierksamkeet vu Fuerscher krut wéi Mobbing an e puer anere Kontexter. Akademie ass héich kompetitiv an huet eng gutt definéiert Hierarchie, mat Juniorpersonal besonnesch vulnérabel. Och wann déi meescht Universitéiten Politik iwwer Mobbing op der Aarbechtsplaz hunn, entwéckelen an implementéiere eenzel Campussen hir eege Protokoller. Dëst léisst dacks Affer ouni Recours. Viru kuerzem gouf eng Non-Profit Organisatioun mam Numm "The Academic Parity Movement" a Massachusetts gegrënnt fir legal a mental Berodungen zu den Ziler vum akademesche Mobbing ze bidden.

Akademesch Gesondheetswëssenschaftszentrum:

En akademescht Gesondheetswëssenschaftszentrum gëtt vun der Association of Academic Health Centers definéiert als: "eng pädagogesch Institutioun déi eng medizinesch Schoul an op d'mannst eng alliéiert Gesondheetsfachschoul enthält an entweder e Léierklinik oder e Gesondheetssystem besëtzt oder verbonnen ass". AHSCs si geduecht fir sécherzestellen datt medizinesch Fuerschungs Duerchbroch zu direkten klineschen Virdeeler fir Patienten féieren. Déi organisatoresch Strukturen, déi en AHSC ausmaachen, kënnen eng Vielfalt vu Formen hunn, rangéiert vun einfache Partnerschaften bis manner dacks voll integréiert Organisatiounen mat engem eenzele Management Board. Et ginn AHSCen déi an enger Zuel vu Länner operéieren, dorënner Australien, Kanada, d'Republik Irland, Japan, Holland, Qatar, Singapur, Schweden, Groussbritannien an d'USA.

Akademesch Gesondheetswëssenschaftszentrum:

En akademescht Gesondheetswëssenschaftszentrum gëtt vun der Association of Academic Health Centers definéiert als: "eng pädagogesch Institutioun déi eng medizinesch Schoul an op d'mannst eng alliéiert Gesondheetsfachschoul enthält an entweder e Léierklinik oder e Gesondheetssystem besëtzt oder verbonnen ass". AHSCs si geduecht fir sécherzestellen datt medizinesch Fuerschungs Duerchbroch zu direkten klineschen Virdeeler fir Patienten féieren. Déi organisatoresch Strukturen, déi en AHSC ausmaachen, kënnen eng Vielfalt vu Formen hunn, rangéiert vun einfache Partnerschaften bis manner dacks voll integréiert Organisatiounen mat engem eenzele Management Board. Et ginn AHSCen déi an enger Zuel vu Länner operéieren, dorënner Australien, Kanada, d'Republik Irland, Japan, Holland, Qatar, Singapur, Schweden, Groussbritannien an d'USA.

Akademesch Gesondheetswëssenschaftszentrum:

En akademescht Gesondheetswëssenschaftszentrum gëtt vun der Association of Academic Health Centers definéiert als: "eng pädagogesch Institutioun déi eng medizinesch Schoul an op d'mannst eng alliéiert Gesondheetsfachschoul enthält an entweder e Léierklinik oder e Gesondheetssystem besëtzt oder verbonnen ass". AHSCs si geduecht fir sécherzestellen datt medizinesch Fuerschungs Duerchbroch zu direkten klineschen Virdeeler fir Patienten féieren. Déi organisatoresch Strukturen, déi en AHSC ausmaachen, kënnen eng Vielfalt vu Formen hunn, rangéiert vun einfache Partnerschaften bis manner dacks voll integréiert Organisatiounen mat engem eenzele Management Board. Et ginn AHSCen déi an enger Zuel vu Länner operéieren, dorënner Australien, Kanada, d'Republik Irland, Japan, Holland, Qatar, Singapur, Schweden, Groussbritannien an d'USA.

Akademesch Gesondheetswëssenschaftszentrum:

En akademescht Gesondheetswëssenschaftszentrum gëtt vun der Association of Academic Health Centers definéiert als: "eng pädagogesch Institutioun déi eng medizinesch Schoul an op d'mannst eng alliéiert Gesondheetsfachschoul enthält an entweder e Léierklinik oder e Gesondheetssystem besëtzt oder verbonnen ass". AHSCs si geduecht fir sécherzestellen datt medizinesch Fuerschungs Duerchbroch zu direkten klineschen Virdeeler fir Patienten féieren. Déi organisatoresch Strukturen, déi en AHSC ausmaachen, kënnen eng Vielfalt vu Formen hunn, rangéiert vun einfache Partnerschaften bis manner dacks voll integréiert Organisatiounen mat engem eenzele Management Board. Et ginn AHSCen déi an enger Zuel vu Länner operéieren, dorënner Australien, Kanada, d'Republik Irland, Japan, Holland, Qatar, Singapur, Schweden, Groussbritannien an d'USA.

Akademesch Gesondheetswëssenschaftszentrum:

En akademescht Gesondheetswëssenschaftszentrum gëtt vun der Association of Academic Health Centers definéiert als: "eng pädagogesch Institutioun déi eng medizinesch Schoul an op d'mannst eng alliéiert Gesondheetsfachschoul enthält an entweder e Léierklinik oder e Gesondheetssystem besëtzt oder verbonnen ass". AHSCs si geduecht fir sécherzestellen datt medizinesch Fuerschungs Duerchbroch zu direkten klineschen Virdeeler fir Patienten féieren. Déi organisatoresch Strukturen, déi en AHSC ausmaachen, kënnen eng Vielfalt vu Formen hunn, rangéiert vun einfache Partnerschaften bis manner dacks voll integréiert Organisatiounen mat engem eenzele Management Board. Et ginn AHSCen déi an enger Zuel vu Länner operéieren, dorënner Australien, Kanada, d'Republik Irland, Japan, Holland, Qatar, Singapur, Schweden, Groussbritannien an d'USA.

Akademesch Gesondheetswëssenschaftszentrum:

En akademescht Gesondheetswëssenschaftszentrum gëtt vun der Association of Academic Health Centers definéiert als: "eng pädagogesch Institutioun déi eng medizinesch Schoul an op d'mannst eng alliéiert Gesondheetsfachschoul enthält an entweder e Léierklinik oder e Gesondheetssystem besëtzt oder verbonnen ass". AHSCs si geduecht fir sécherzestellen datt medizinesch Fuerschungs Duerchbroch zu direkten klineschen Virdeeler fir Patienten féieren. Déi organisatoresch Strukturen, déi en AHSC ausmaachen, kënnen eng Vielfalt vu Formen hunn, rangéiert vun einfache Partnerschaften bis manner dacks voll integréiert Organisatiounen mat engem eenzele Management Board. Et ginn AHSCen déi an enger Zuel vu Länner operéieren, dorënner Australien, Kanada, d'Republik Irland, Japan, Holland, Qatar, Singapur, Schweden, Groussbritannien an d'USA.

Akademesch Gesondheetswëssenschaftszentrum:

En akademescht Gesondheetswëssenschaftszentrum gëtt vun der Association of Academic Health Centers definéiert als: "eng pädagogesch Institutioun déi eng medizinesch Schoul an op d'mannst eng alliéiert Gesondheetsfachschoul enthält an entweder e Léierklinik oder e Gesondheetssystem besëtzt oder verbonnen ass". AHSCs si geduecht fir sécherzestellen datt medizinesch Fuerschungs Duerchbroch zu direkten klineschen Virdeeler fir Patienten féieren. Déi organisatoresch Strukturen, déi en AHSC ausmaachen, kënnen eng Vielfalt vu Formen hunn, rangéiert vun einfache Partnerschaften bis manner dacks voll integréiert Organisatiounen mat engem eenzele Management Board. Et ginn AHSCen déi an enger Zuel vu Länner operéieren, dorënner Australien, Kanada, d'Republik Irland, Japan, Holland, Qatar, Singapur, Schweden, Groussbritannien an d'USA.

Akademesch Gesondheetswëssenschaftszentrum:

En akademescht Gesondheetswëssenschaftszentrum gëtt vun der Association of Academic Health Centers definéiert als: "eng pädagogesch Institutioun déi eng medizinesch Schoul an op d'mannst eng alliéiert Gesondheetsfachschoul enthält an entweder e Léierklinik oder e Gesondheetssystem besëtzt oder verbonnen ass". AHSCs si geduecht fir sécherzestellen datt medizinesch Fuerschungs Duerchbroch zu direkten klineschen Virdeeler fir Patienten féieren. Déi organisatoresch Strukturen, déi en AHSC ausmaachen, kënnen eng Vielfalt vu Formen hunn, rangéiert vun einfache Partnerschaften bis manner dacks voll integréiert Organisatiounen mat engem eenzele Management Board. Et ginn AHSCen déi an enger Zuel vu Länner operéieren, dorënner Australien, Kanada, d'Republik Irland, Japan, Holland, Qatar, Singapur, Schweden, Groussbritannien an d'USA.

Akademesch Gesondheetswëssenschaftszentrum:

En akademescht Gesondheetswëssenschaftszentrum gëtt vun der Association of Academic Health Centers definéiert als: "eng pädagogesch Institutioun déi eng medizinesch Schoul an op d'mannst eng alliéiert Gesondheetsfachschoul enthält an entweder e Léierklinik oder e Gesondheetssystem besëtzt oder verbonnen ass". AHSCs si geduecht fir sécherzestellen datt medizinesch Fuerschungs Duerchbroch zu direkten klineschen Virdeeler fir Patienten féieren. Déi organisatoresch Strukturen, déi en AHSC ausmaachen, kënnen eng Vielfalt vu Formen hunn, rangéiert vun einfache Partnerschaften bis manner dacks voll integréiert Organisatiounen mat engem eenzele Management Board. Et ginn AHSCen déi an enger Zuel vu Länner operéieren, dorënner Australien, Kanada, d'Republik Irland, Japan, Holland, Qatar, Singapur, Schweden, Groussbritannien an d'USA.

Historesche Revisionismus:

An der Historiographie identifizéiert de Begrëff historesche Revisionismus d' Re-Interpretatioun vun engem historesche Kont. Et handelt normalerweis ëm d'Unzéiung vun den orthodoxe Usiichte vu professionelle Wëssenschaftler iwwer en historescht Evenement oder Zäitraum oder Phänomen, Aféiere vu contraire Beweiser, oder nei Interpretatioun vun de Motivatiounen an Entscheedunge vun déi betraffe Leit. D'Revisioun vum historesche Rekord kann nei Entdeckunge vu Tatsaach, Beweiser an Interpretatioun reflektéieren, wat dann zu enger iwwerschaffter Geschicht resultéiert. An dramatesche Fäll implizéiert de Revisionismus e Réckgang vun eelere moraleschen Uerteeler.

Akademesch Geschicht:

Eng akademesch Geschicht kann e grousst, multivolume Wierk wéi d' Cambridge Modern History sinn , zesumme geschriwwen ënner enger zentraler redaktionneller Kontroll.

Geck:

E Schwindel ass eng Falschheet bewosst fabrizéiert fir als Wourecht ze Masken. Et ass z'ënnerscheeden vu Feeler bei Observatioun oder Uerteel, Rumeuren, urban Legenden, Pseudowëssenschaften, an Abrëllsgeck Eventer, déi a Glawen duerch Gleeweger oder als Witzer weidergeleet ginn.

Akademesch Onéierlechkeet:

Akademesch Onéierlechkeet , akademesch Feelverhalen, akademesch Bedruch an akademesch Integritéit si verbonne Konzepter déi op verschidden Handlunge vun de Studente bezéien déi géint déi erwaart Norme vun enger Schoul, enger Universitéit oder enger anerer Léierinstitutioun bezéien. Definitioune vum akademesche Feelverhalen ginn normalerweis an institutioneller Politik duergestallt. Akademesch Ongerechtegkeet gouf an all Typ vun Erzéiungsëmfeld dokumentéiert vun der Grondschoul bis zu der Schoul. An der Geschicht ass dës Zort vun Onéierlechkeet mat ënnerschiddleche Grad vu Strofe getraff.

Akademeschen Éierekodex:

En akademeschen Éierekodex oder Éieresystem ass e Set vu Regelen oder ethesch Prinzipien, déi eng akademesch Gemeinschaft regéieren baséiert op Idealer, déi definéieren, wat éierbar Verhalen an där Gemeinschaft ausmécht. D'Benotzung vun engem Honorcode hänkt vum Begrëff of datt d'Leit vertraut kënne ginn éierbar ze handelen. Déi, déi géint den Éierekodex verstoussen, kënnen u verschidde Sanktiounen ënnerworf sinn, och d'Ausweisung aus der Institutioun. oder an anere Wierder, Éierekodex ass wéi e Versprieche vun de Studenten zum Effekt datt se d'akademesch Integritéit an ethescht Verhalen oprechterhalen a sech net an iergendengem Bedruch, Klauen a Misrepresentatioun engagéieren.

Latäin Éirepromotioun:

Laténgesch Éierunge sinn Latäin Ausdréck déi a verschiddene Colleges an Universitéite benotzt ginn fir den Niveau vun der Ënnerscheedung unzeginn mat där en akademeschen Diplom verdéngt gouf. Dëse System gëtt haaptsächlech an den USA benotzt. Et gëtt och an e puer südostasiatesche Länner mat europäescher Kolonialgeschicht benotzt, wéi Indonesien an de Philippinen, och wann heiansdo Iwwersetzunge vun dëse Sätz amplaz vun de laténgeschen Originaler benotzt ginn. D'Honneur Ënnerscheed däerf net verwiesselt ginn mat den Éieregraden, déi a verschiddene Länner ugebuede ginn, oder mat Éiregraden.

Latäin Éirepromotioun:

Laténgesch Éierunge sinn Latäin Ausdréck déi a verschiddene Colleges an Universitéite benotzt ginn fir den Niveau vun der Ënnerscheedung unzeginn mat där en akademeschen Diplom verdéngt gouf. Dëse System gëtt haaptsächlech an den USA benotzt. Et gëtt och an e puer südostasiatesche Länner mat europäescher Kolonialgeschicht benotzt, wéi Indonesien an de Philippinen, och wann heiansdo Iwwersetzunge vun dëse Sätz amplaz vun de laténgeschen Originaler benotzt ginn. D'Honneur Ënnerscheed däerf net verwiesselt ginn mat den Éieregraden, déi a verschiddene Länner ugebuede ginn, oder mat Éiregraden.

No comments:

Post a Comment

Asım Gündüz, Asım Güzelbey, Asım Orhan Barut

Asım Gündüz: Den Âsım Gündüz war en Offizéier vun der Osmanescher Arméi an e Generol vun der tierkescher Arméi. Asım Güzelbey: Den As...